Marka mBanku została uhonorowana Srebrną Statuetką oraz Srebrnym Godłem Marki Godnej Zaufania w największym europejskim badaniu konsumenckim The Most Trusted Brands 2006.
Srebrna Statuetka dla mBanku, przyznana przez czytelników magazynu Reader´s Digest, oznacza najwyższe notowanie w 3 z 4 kategorii:
Jakość produktów i usług (4,71 w skali od 1 do 5)
Silny wizerunek (4,26)
Zaspokojenie i zrozumienie potrzeb klienta (4,70)
Wartość w stosunku do ceny (4,73)
Nagrodę podczas Gali Finałowej „Trusted Brands 2006”, odebrał Prezes Sławomir Lachowski- pomysłodawca i twórca mBanku.
Zaufanie i lojalność Klientów jest dla nas wartością stanowiącą o marce. Chciałbym podkreślić, że ponad 88% Klientów korzystających z usług mBanku poleci lub poleciło go swoim znajomym, z czego 56% z bardzo dużym prawdopodobieństwem. W badaniach, które przeprowadzamy, mBank kojarzony jest ze swobodą, wolnością, niezależnością, nowoczesnością i indywidualizmem. Te wartości wyznaczają nam drogę i są kluczem w podejmowaniu decyzji strategicznych – podkreśla twórca pierwszego wirtualnego banku w Polsce.
Srebrna Statuetka Marki Godnej Zaufania jest dla nas szczególnym wyróżnieniem, nie tylko ze względu na wartość, do której się odnosi, ale przede wszystkim dlatego, że mBank wskazywany był spontanicznie jako marka jednoznacznie kojarząca się z zaufaniem - dodaje Sławomir Lachowski.
The Most Trusted Brands jest największym i najszerszym europejskim badaniem konsumenckim, mającym na celu określenie stopnia zaufania Europejczyków do wartości, instytucji i marek produktów. Sondaż Reader’s Digest przeprowadzono po raz szósty w 12 językach w 14 krajach Europy.
W budowaniu relacji z Klientem tak samo ważne są twarde korzyści – cena, wygoda, jakość, jak i sposób ich oferowania, sposób prowadzenia dialogu, czy innowacyjność banku. Moim zdaniem nie odniesie się sukcesu w Internecie bez uwzględnienia fundamentalnych zasad tu panujących – otwartości, szczerości w komunikacji, prowadzenia ciągłej rozmowy z każdym Klientem, umożliwienia wymiany informacji między nimi – dodaje Prezes Lachowski.
Czytelnicy miesięcznika Reader’s Digest oceniają światowe marki w 20 ogólnoeuropejskich oraz 10 lokalnych kategoriach. W 2006 roku oddano 317 339 głosów na 112 129 typowanych marek. W Polsce w badaniu wzięło udział 1109 prenumeratorów. Do respondentów należy ocena marki pod względem jakości, doskonałej wartości, silnego wizerunku oraz zrozumienia potrzeb klienta. W tegorocznym badaniu obok banków oceniano także marki z 19 innych kategorii.
Jakość produktów i usług (4,71 w skali od 1 do 5)
Silny wizerunek (4,26)
Zaspokojenie i zrozumienie potrzeb klienta (4,70)
Wartość w stosunku do ceny (4,73)
Nagrodę podczas Gali Finałowej „Trusted Brands 2006”, odebrał Prezes Sławomir Lachowski- pomysłodawca i twórca mBanku.
Zaufanie i lojalność Klientów jest dla nas wartością stanowiącą o marce. Chciałbym podkreślić, że ponad 88% Klientów korzystających z usług mBanku poleci lub poleciło go swoim znajomym, z czego 56% z bardzo dużym prawdopodobieństwem. W badaniach, które przeprowadzamy, mBank kojarzony jest ze swobodą, wolnością, niezależnością, nowoczesnością i indywidualizmem. Te wartości wyznaczają nam drogę i są kluczem w podejmowaniu decyzji strategicznych – podkreśla twórca pierwszego wirtualnego banku w Polsce.
Srebrna Statuetka Marki Godnej Zaufania jest dla nas szczególnym wyróżnieniem, nie tylko ze względu na wartość, do której się odnosi, ale przede wszystkim dlatego, że mBank wskazywany był spontanicznie jako marka jednoznacznie kojarząca się z zaufaniem - dodaje Sławomir Lachowski.
The Most Trusted Brands jest największym i najszerszym europejskim badaniem konsumenckim, mającym na celu określenie stopnia zaufania Europejczyków do wartości, instytucji i marek produktów. Sondaż Reader’s Digest przeprowadzono po raz szósty w 12 językach w 14 krajach Europy.
W budowaniu relacji z Klientem tak samo ważne są twarde korzyści – cena, wygoda, jakość, jak i sposób ich oferowania, sposób prowadzenia dialogu, czy innowacyjność banku. Moim zdaniem nie odniesie się sukcesu w Internecie bez uwzględnienia fundamentalnych zasad tu panujących – otwartości, szczerości w komunikacji, prowadzenia ciągłej rozmowy z każdym Klientem, umożliwienia wymiany informacji między nimi – dodaje Prezes Lachowski.
Czytelnicy miesięcznika Reader’s Digest oceniają światowe marki w 20 ogólnoeuropejskich oraz 10 lokalnych kategoriach. W 2006 roku oddano 317 339 głosów na 112 129 typowanych marek. W Polsce w badaniu wzięło udział 1109 prenumeratorów. Do respondentów należy ocena marki pod względem jakości, doskonałej wartości, silnego wizerunku oraz zrozumienia potrzeb klienta. W tegorocznym badaniu obok banków oceniano także marki z 19 innych kategorii.