Piotr Gawron, dotychczas – Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA, objął stanowisko Dyrektora Banku i w tej randze będzie nadal pełnił funkcję szefa mBanku. Wyróżnienie to jest dowodem na rosnące znaczenie bankowości detalicznej w strukturach BRE Banku SA.
Jednocześnie z początkiem kwietnia wprowadzone zostały zmiany w strukturze mBanku, które mają na celu jasne zarysowanie trzech podstawowych obszarów: marketingu i rozwoju biznesu, sprzedaży oraz wsparcia organizacyjnego. Na czele trzech wyodrębnionych obszarów staną: Paweł Kucharski, Dyrektor Biura Marketingu i Rozwoju Biznesu mBanku, Krzysztof Tworus, Dyrektor Biura Sprzedaży mBanku oraz Tomasz Gubała, Dyrektor Biura Wsparcia Operacyjnego mBanku.
Biuro Marketingu i Rozwoju Biznesu mBanku
odpowiada za działania związane ze zdalnymi kanałami komunikacji banku – m.in. serwis www i obecność na portalach, działania marketingowe i komunikacyjne, badania marketingowe oraz zarządzanie jakością.
W ramach
Biura Sprzedaży mBanku
wyodrębnione są wydziały odpowiedzialne za poszczególne grupy produktów oraz obsługę operacyjną sieci sprzedaży.
Biuro Wsparcia Operacyjnego mBanku
powstało w wyniku przekształcenia istniejącego dotychczas Wydziału Zarządzania Relacjami z Klientami, uzupełnionego o Stanowisko ds. Zarządzania Infrastrukturą Techniczną mBanku.
W ciągu przeszło pięciu lat działalności mBank stale rozwija się poszerzając i udoskonalając swoją ofertę. Do tej pory z usług pierwszego wirtualnego banku w Polsce skorzystało 1,089 mln Klientów. Wraz ze wzrostem liczby Klientów, zwiększa się zakres oraz ilość obowiązków pracowników Departamentu Bankowości Elektronicznej.
Piotr Gawron z mBankiem związany jest od samego początku – od lipca 2000 roku. Stanowisko Dyrektora Departamentu Bankowości Elektronicznej objął w 2002 roku. Wcześniej pracował m.in. w PKO BP w Zespole ds. Utworzenia Banku Hipotecznego.
Paweł Kucharski również od samego początku uczestniczył w tworzeniu mBanku, a później i MultiBanku. Od 2002 roku był Wicedyrektorem Departamentu ds. Rozwoju Biznesu i Marketingu mBanku. Zanim trafił do BRE Banku zajmował się m.in. marketingiem w PKO BP.
Krzysztof Tworus do zespołu mBanku dołączył w 2001 roku. W 2002 roku został Wicedyrektorem ds. Sprzedaży. Wcześniej pełnił funcję Kierownika Sprzedaży Bezpośredniej w Polkomtelu S.A.
Tomasz Gubała do mBanku trafił z Departamentu Produktów i Marketingu Banku Przemysłowego SA. Od 2001 roku pełnił funkcję Naczelnika Wydziału Zarządzania Relacjami z Klientami mBanku.
Biuro Marketingu i Rozwoju Biznesu mBanku
odpowiada za działania związane ze zdalnymi kanałami komunikacji banku – m.in. serwis www i obecność na portalach, działania marketingowe i komunikacyjne, badania marketingowe oraz zarządzanie jakością.
W ramach
Biura Sprzedaży mBanku
wyodrębnione są wydziały odpowiedzialne za poszczególne grupy produktów oraz obsługę operacyjną sieci sprzedaży.
Biuro Wsparcia Operacyjnego mBanku
powstało w wyniku przekształcenia istniejącego dotychczas Wydziału Zarządzania Relacjami z Klientami, uzupełnionego o Stanowisko ds. Zarządzania Infrastrukturą Techniczną mBanku.
W ciągu przeszło pięciu lat działalności mBank stale rozwija się poszerzając i udoskonalając swoją ofertę. Do tej pory z usług pierwszego wirtualnego banku w Polsce skorzystało 1,089 mln Klientów. Wraz ze wzrostem liczby Klientów, zwiększa się zakres oraz ilość obowiązków pracowników Departamentu Bankowości Elektronicznej.
Piotr Gawron z mBankiem związany jest od samego początku – od lipca 2000 roku. Stanowisko Dyrektora Departamentu Bankowości Elektronicznej objął w 2002 roku. Wcześniej pracował m.in. w PKO BP w Zespole ds. Utworzenia Banku Hipotecznego.
Paweł Kucharski również od samego początku uczestniczył w tworzeniu mBanku, a później i MultiBanku. Od 2002 roku był Wicedyrektorem Departamentu ds. Rozwoju Biznesu i Marketingu mBanku. Zanim trafił do BRE Banku zajmował się m.in. marketingiem w PKO BP.
Krzysztof Tworus do zespołu mBanku dołączył w 2001 roku. W 2002 roku został Wicedyrektorem ds. Sprzedaży. Wcześniej pełnił funcję Kierownika Sprzedaży Bezpośredniej w Polkomtelu S.A.
Tomasz Gubała do mBanku trafił z Departamentu Produktów i Marketingu Banku Przemysłowego SA. Od 2001 roku pełnił funkcję Naczelnika Wydziału Zarządzania Relacjami z Klientami mBanku.