Wraz z nadejściem długo oczekiwanej wiosny, uczestnicy Programu Partnerskiego mBanku uzyskali możliwość oferowania doładowań telefonów Prepaid.
Wraz z nadejściem długo oczekiwanej wiosny, uczestnicy Programu Partnerskiego mBanku uzyskali możliwość oferowania doładowań telefonów Prepaid.
Wygodne i szybkie onlinowe doładowanie karty telefonicznej jest kolejną, po rachunkach i kredytach mBanku, usługą oferowaną przez witryny zarejestrowane w programie
www.mBank.net.pl
.
W momencie, gdy Klient mBanku dokona doładowania telefonu za pomocą serwisu partnerskiego – partner dostaje prowizję w wysokości 1% wartości zakupu. Dzięki nowej usłudze możliwe jest doładowanie telefonu komórkowego wszystkich operatorów Prepaid za pomocą mTRANSFERU. Korzystając z nowoczesnego, niezwykle wygodnego przelewu mTRANSFER, Klient unika konieczności szukania kiosku z kartami o odpowiednim nominale, zmagań z upartym sreberkiem na zdrapce. Dodatkowo doładowania online nie wymagają wpisywania kodu aktywacyjnego.
Partnerem mBanku może zostać każdy (zarówno firma, jak i osoba fizyczna), kto posiada zarejestrowany adres URL i zostanie pozytywnie zweryfikowany przez bank. Dzięki
www.mBank.net.pl
, każdy Klient mBanku może nie tylko korzystać z innowacyjnych i wygodnych usług mBanku, ale także może powiększyć swoje dochody oferując je na własnych stronach www.
W grudniu ubiegłego roku zainicjowaliśmy cykliczny konkurs „Partner Miesiąca”, w ramach którego wyróżniamy najlepsze witryny naszych Partnerów. Konkurs zakończymy przyznaniem tytułu „Partnera Roku”
– mówi Jacek Lament, odpowiedzialny za współpracę z portalami internetowymi.
Jak wynika z naszych badań, Klienci mBanku często polecają go znajomym, rodzinie. Tworząc Program Partnerski, daliśmy dobre narzędzie nie tylko do polecania naszych usług, ale też i zarobku dla posiadaczy witryn. W najbliższym czasie planujemy dalszy rozwój zakresu usług oferowanych przez Partnerów
– dodaje.
Od momentu uruchomienia mBank.net.pl w czerwcu 2005 roku, do współpracy zgłosiło się ponad 1500 Partnerów, którzy zgłosili ponad 2700 adresów URL. Wielkość sprzedaży Partnerów, którzy już oferują produkty mBanku rośnie z miesiąca na miesiąc. W lutym br. poprzez strony partnerskie złożonych zostało 600 wniosków o różne produkty.
"