mBank wprowadził zmiany do serwisu internetowego, usprawniając oraz odświeżając wygląd stron www.mbank.pl.
Zmiany dotyczą zarówno strony głównej www.mbank.pl, podstron informacyjnych, jak i serwisu mCAFE oraz niektórych serwisów tematycznych, jak np. stron poświęconych trzeciemu
mBank Łódź Maraton. Sukcesywnie uaktualnione zostaną wszystkie strony funkcjonujące w ramach serwisu mBanku. Nowością jest możliwość przejścia do odrębnych stron poświęconych wyłącznie ofercie indywidualnej lub firmowej.
Nadal wyróżnikiem strony www.mbank.pl pozostaje lekko odświeżony pasek nawigacyjny prezentujący poszczególne grupy produktów i usług oferowanych przez bank.
Pozostała część strony głównej podzielona jest animowanym zdjęciem prezentującym osoby tworzące mBank. mBank jako pierwszy, również w poprzednich wersjach stron, zdecydował się pokazać swoich pracowników – czyli „ludzką twarz” banku.
Lewa część strony zawiera na stałe linki przydatne dla nowych Klientów – Start, przekierowania np. do wniosków oraz pytań i odpowiedzi – Na skróty oraz Wyszukiwarkę.
Prawa część strony poświęcona jest prezentacji najważniejszych
Aktualności, Ofercie Tygodnia oraz najświeższym wątkom z Forum. Pozwala to zaawansowanym użytkownikom na szybkie zapoznanie się z bieżącą działalnością banku.
Dla niektórych zaskoczeniem może być fakt, iż na nowej stronie głównej, poza tradycyjnymi kolorami używanymi przez mBank (granatowy i czerwony), pojawia się delikatny róż, a właściwie rozbielona mBankowa czerwień. Kolor ten pozwolił na wyróżnienie stron i wprowadzenie świeżości do dotychczasowej szaty kolorystycznej.
W ramach nowego projektu stron mBank.Cafe, uporządkowane zostało menu, które teraz znajduje się po lewej stronie. Takie rozwiązanie jest bardziej czytelne i lepiej eksponuje poszczególne elementy serwisu.
Przez 5 lat, mKlienci podczas 95 459 053 odwiedzin spędzili na stronach www.mBank.pl 870 lat 4 dni i 2,5 godziny. Ponadto osoby korzystające z usług mBanku przysłały 264 994 wiadomości email, wykonały 7 969 366 telefonów na mLinię i wysłały 506 469 sms-ów.
Strony www.mbank.pl mają przejrzysty układ, są bardziej funkcjonalne, nie tracąc jednocześnie wyjątkowego charakteru Banku. Zmiany w serwisie zostały zaprojektowane z uwzględnieniem wyników badania, jakie mBank przeprowadził wśród swoich Klientów. Firma ARC Rynek i Opinia przeprowadziła na zlecenie Banku badania ilościowe i jakościowe poświęcone funkcjonalności i estetyce preferowanych przez użytkowników bankowości elektronicznej.
Zgodnie ze swoją misją mBank oferuje swoim Klientom
maksimum korzyści i wygodę korzystając z udogodnień, jakie oferuje nowa technologia i zmieniający się rynek telekomunikacyjny. Wspólpracując z przyjazną społecznością Internautów mBank nieustannie odbiera sygnały od Klientów, analizuje ich propozycje i postulaty, by coraz lepiej zaspokajać ich potrzeby i oczekiwania.
mBank Łódź Maraton. Sukcesywnie uaktualnione zostaną wszystkie strony funkcjonujące w ramach serwisu mBanku. Nowością jest możliwość przejścia do odrębnych stron poświęconych wyłącznie ofercie indywidualnej lub firmowej.
Nadal wyróżnikiem strony www.mbank.pl pozostaje lekko odświeżony pasek nawigacyjny prezentujący poszczególne grupy produktów i usług oferowanych przez bank.
Pozostała część strony głównej podzielona jest animowanym zdjęciem prezentującym osoby tworzące mBank. mBank jako pierwszy, również w poprzednich wersjach stron, zdecydował się pokazać swoich pracowników – czyli „ludzką twarz” banku.
Lewa część strony zawiera na stałe linki przydatne dla nowych Klientów – Start, przekierowania np. do wniosków oraz pytań i odpowiedzi – Na skróty oraz Wyszukiwarkę.
Prawa część strony poświęcona jest prezentacji najważniejszych
Aktualności, Ofercie Tygodnia oraz najświeższym wątkom z Forum. Pozwala to zaawansowanym użytkownikom na szybkie zapoznanie się z bieżącą działalnością banku.
Dla niektórych zaskoczeniem może być fakt, iż na nowej stronie głównej, poza tradycyjnymi kolorami używanymi przez mBank (granatowy i czerwony), pojawia się delikatny róż, a właściwie rozbielona mBankowa czerwień. Kolor ten pozwolił na wyróżnienie stron i wprowadzenie świeżości do dotychczasowej szaty kolorystycznej.
W ramach nowego projektu stron mBank.Cafe, uporządkowane zostało menu, które teraz znajduje się po lewej stronie. Takie rozwiązanie jest bardziej czytelne i lepiej eksponuje poszczególne elementy serwisu.
Przez 5 lat, mKlienci podczas 95 459 053 odwiedzin spędzili na stronach www.mBank.pl 870 lat 4 dni i 2,5 godziny. Ponadto osoby korzystające z usług mBanku przysłały 264 994 wiadomości email, wykonały 7 969 366 telefonów na mLinię i wysłały 506 469 sms-ów.
Strony www.mbank.pl mają przejrzysty układ, są bardziej funkcjonalne, nie tracąc jednocześnie wyjątkowego charakteru Banku. Zmiany w serwisie zostały zaprojektowane z uwzględnieniem wyników badania, jakie mBank przeprowadził wśród swoich Klientów. Firma ARC Rynek i Opinia przeprowadziła na zlecenie Banku badania ilościowe i jakościowe poświęcone funkcjonalności i estetyce preferowanych przez użytkowników bankowości elektronicznej.
Zgodnie ze swoją misją mBank oferuje swoim Klientom
maksimum korzyści i wygodę korzystając z udogodnień, jakie oferuje nowa technologia i zmieniający się rynek telekomunikacyjny. Wspólpracując z przyjazną społecznością Internautów mBank nieustannie odbiera sygnały od Klientów, analizuje ich propozycje i postulaty, by coraz lepiej zaspokajać ich potrzeby i oczekiwania.