Jak wynika z informacji podanych przez Visa Europe* BRE Bank jest liderem na polskim rynku pod względem liczby wydanych kart wirtualnych oraz zajmuje drugie miejsca pod względem liczby wydanych kart typu business i całkowitej kwoty obrotów bezgotówkowych na kartach debetowych.
Do 30 września 2005 roku BRE Bank wydał ponad 45.500 kart wirtualnych do płatności w Internecie (zajmując pierwsze miejsce na rynku) oraz ponad 65.000 kart typu business, plasując się tym samym na drugiej pozycji wśród 23 wydawców kart Visa typu business w Polsce. Druga pozycja przypadła BRE Bankowi także pod względem obrotów bezgotówkowych na debetowe karty płatnicze dla klientów indywidualnych (ponad 1,1 mld zł).
BRE Bank znalazł się również w czołówce (4 miejsce) wśród polskich wydawców kart Visa:
pod względem liczby wszystkich wydanych kart Visa ( ponad 700.000 kart)
pod względem całkowitej kwoty obrotów na kartach (gotówkowych i bezgotówkowych łącznie)
pod względem całkowitej kwoty obrotów bezgotówkowych na wszystkich kartach Visa wydanych przez BRE Bank.
BRE Bank systematycznie wzbogaca zakres swoich usług oraz doskonali poziom obsługi. Zgodnie z nową strategią (zwaną BREaktywacją) dąży do zdobycia pozycji „najlepszej instytucji finansowej dla wymagających Klientów”. Przy czym swoją ofertę kieruje do wybranych grup Klientów – wymagających, ale jednocześnie świadomych swoich potrzeb. Podejście to znajduje odzwierciedlenie w satysfakcji Klientów, którzy otrzymują produkty dopasowane do swoich wymagań oraz mogą liczyć na partnerskie relacje z Bankiem i najwyższej klasy doradztwo, co z kolei przekłada się również na wyniki sprzedażowe Banku na rynku kart płatniczych.
-„Dobre wyniki BRE Banku to rezultat konsekwentnej strategii wydawania kart bezpiecznych, niezawodnych i wygodnych w posługiwaniu się. Wykorzystanie technologii kart z mikroprocesorem, a także nowoczesny system monitorowania transakcji i wczesnego ostrzegania, 24 godzinna obsługa telefoniczna, natychmiastowe blokowanie karty, ubezpieczenie od ryzyka nieuprawnionych transakcji oraz usługa Verified by Visa, chroniąca przed nieuprawnionymi transakcjami w Internecie to cały arsenał środków, które pozwalają czuć się z naszą kartą bezpiecznie”,
komentuje Anna Znamirowska-Stączek, Dyrektor Biura Kart Płatniczych BRE Banku.
-„Nasi Klienci mogą wybrać z szerokiej oferty BRE Banku, MultiBanku i mBanku kartę odpowiadającą ich potrzebom i dopasować ją do swoich oczekiwań, ustalając własny PIN, określając własne limity transakcji, czy nawet blokując możliwość dokonywania wybranych rodzajów transakcji”
dodaje Anna Znamirowska-Stączek.
Obecnie BRE Bank oferuje:
Klientom Private Banking - wyposażone w mikroprocesor karty debetowe i charge, a także karty kredytowe, Visa Classic oraz prestiżowe Visa Gold i Visa Platinum, z dodatkowymi usługami: Verified by Visa, Pakietem Usług Concierge, pakietem ubezpieczeń i wielowalutowymi rozliczeniami transakcji oraz 24 godzinną obsługą telefoniczną.
Klientom Bankowości Korporacyjnej - do wyboru: karty debetowe i charge, Visa Business Electron dla pracowników firm, Visa Business dla średniej kadry kierowniczej i prestiżowe Visa Business Gold oraz Visa Platinum dla członków zarządów firm, z wielowalutowym rozliczeniem, 24 godzinną obsługą telefoniczną, wzbogacone o szeroki zakres usług dodatkowych tj. bezpłatne członkostwo w organizacji IAPA i Priority Pass dla użytkowników kart prestiżowych oraz atrakcyjne pakiety ubezpieczeń: w podróży - bez konieczności opłacenia podróży kartą, ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty, a także ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, dla użytkowników kart Visa Platinum; karty te zapewniają użytkownikom również maksimum bezpieczeństwa dzięki mikroprocesorowi, usłudze Verified by Visa (bezpieczne płatności w Internecie) oraz obsłudze klienta dostępnej 24 h na dobę.
Klientom MultiBanku - karty debetowe do kont osobistych Visa Electron i Visa Classic, netk@rty do płatności w Internecie oraz karty kredytowe Visa Credit, w tym m.in. jedyną w swoim rodzaju Kartę dla Nauczyciela oraz Kartę partnerską Visa Wola Park, także karty prestiżowe Visa Gold Credit i Visa Platinum Credit dla klientów indywidualnych, z doskonałą, bezpłatną obsługą przez Internet, 24 godzinną obsługą telefoniczną, wzbogacone dodatkowo o pakiety ubezpieczeń, Pakiet Usług Concierge i rabaty,
- debetowe karty Visa Business Electron i karty charge Visa Business dla mikroprzedsiębiorstw również zapewniające pełną informację i obsługę przez Internet i telefon oraz pakiety dodatkowych ubezpieczeń.
Klientom mBanku - karty debetowe Visa Electron do rachunku osobistego ekonto oraz oszczędnościowego emax, ekarty do płatności w Internecie oraz karty kredytowe Visa Electron, Visa Classic i Visa Gold dla klientów indywidualnych, w tym specjalną rabatową kartę kredytową dla studentów Euro<26, wpKartę oferowaną wspólnie z portalem Wirtualna Polska, z doskonałą, bezpłatną obsługą przez Internet, 24 godzinną obsługą telefoniczną, wzbogacone dodatkowo o pakiety ubezpieczeń, i rabaty np. bezpłatny dostęp do zamkniętych (płatnych) części serwisów Wirtualnej Polski, oraz kartę Compensa Visa Classic - zapewniającą bezpłatne Ubezpieczenie NNW i Pakiet Bezpieczna Visa oraz 10% zniżki na wybrane produkty ubezpieczeniowe firmy Compensa,
- debetowe karty Visa Business Electron dla mikroprzedsiębiorstw z bezpłatnym serwisem internetowym, pełną obsługą telefoniczną i ubezpieczeniem na wypadek nieuprawnionego użycia karty.
BRE Bank znalazł się również w czołówce (4 miejsce) wśród polskich wydawców kart Visa:
pod względem liczby wszystkich wydanych kart Visa ( ponad 700.000 kart)
pod względem całkowitej kwoty obrotów na kartach (gotówkowych i bezgotówkowych łącznie)
pod względem całkowitej kwoty obrotów bezgotówkowych na wszystkich kartach Visa wydanych przez BRE Bank.
BRE Bank systematycznie wzbogaca zakres swoich usług oraz doskonali poziom obsługi. Zgodnie z nową strategią (zwaną BREaktywacją) dąży do zdobycia pozycji „najlepszej instytucji finansowej dla wymagających Klientów”. Przy czym swoją ofertę kieruje do wybranych grup Klientów – wymagających, ale jednocześnie świadomych swoich potrzeb. Podejście to znajduje odzwierciedlenie w satysfakcji Klientów, którzy otrzymują produkty dopasowane do swoich wymagań oraz mogą liczyć na partnerskie relacje z Bankiem i najwyższej klasy doradztwo, co z kolei przekłada się również na wyniki sprzedażowe Banku na rynku kart płatniczych.
-„Dobre wyniki BRE Banku to rezultat konsekwentnej strategii wydawania kart bezpiecznych, niezawodnych i wygodnych w posługiwaniu się. Wykorzystanie technologii kart z mikroprocesorem, a także nowoczesny system monitorowania transakcji i wczesnego ostrzegania, 24 godzinna obsługa telefoniczna, natychmiastowe blokowanie karty, ubezpieczenie od ryzyka nieuprawnionych transakcji oraz usługa Verified by Visa, chroniąca przed nieuprawnionymi transakcjami w Internecie to cały arsenał środków, które pozwalają czuć się z naszą kartą bezpiecznie”,
komentuje Anna Znamirowska-Stączek, Dyrektor Biura Kart Płatniczych BRE Banku.
-„Nasi Klienci mogą wybrać z szerokiej oferty BRE Banku, MultiBanku i mBanku kartę odpowiadającą ich potrzebom i dopasować ją do swoich oczekiwań, ustalając własny PIN, określając własne limity transakcji, czy nawet blokując możliwość dokonywania wybranych rodzajów transakcji”
dodaje Anna Znamirowska-Stączek.
Obecnie BRE Bank oferuje:
Klientom Private Banking - wyposażone w mikroprocesor karty debetowe i charge, a także karty kredytowe, Visa Classic oraz prestiżowe Visa Gold i Visa Platinum, z dodatkowymi usługami: Verified by Visa, Pakietem Usług Concierge, pakietem ubezpieczeń i wielowalutowymi rozliczeniami transakcji oraz 24 godzinną obsługą telefoniczną.
Klientom Bankowości Korporacyjnej - do wyboru: karty debetowe i charge, Visa Business Electron dla pracowników firm, Visa Business dla średniej kadry kierowniczej i prestiżowe Visa Business Gold oraz Visa Platinum dla członków zarządów firm, z wielowalutowym rozliczeniem, 24 godzinną obsługą telefoniczną, wzbogacone o szeroki zakres usług dodatkowych tj. bezpłatne członkostwo w organizacji IAPA i Priority Pass dla użytkowników kart prestiżowych oraz atrakcyjne pakiety ubezpieczeń: w podróży - bez konieczności opłacenia podróży kartą, ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty, a także ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, dla użytkowników kart Visa Platinum; karty te zapewniają użytkownikom również maksimum bezpieczeństwa dzięki mikroprocesorowi, usłudze Verified by Visa (bezpieczne płatności w Internecie) oraz obsłudze klienta dostępnej 24 h na dobę.
Klientom MultiBanku - karty debetowe do kont osobistych Visa Electron i Visa Classic, netk@rty do płatności w Internecie oraz karty kredytowe Visa Credit, w tym m.in. jedyną w swoim rodzaju Kartę dla Nauczyciela oraz Kartę partnerską Visa Wola Park, także karty prestiżowe Visa Gold Credit i Visa Platinum Credit dla klientów indywidualnych, z doskonałą, bezpłatną obsługą przez Internet, 24 godzinną obsługą telefoniczną, wzbogacone dodatkowo o pakiety ubezpieczeń, Pakiet Usług Concierge i rabaty,
- debetowe karty Visa Business Electron i karty charge Visa Business dla mikroprzedsiębiorstw również zapewniające pełną informację i obsługę przez Internet i telefon oraz pakiety dodatkowych ubezpieczeń.
Klientom mBanku - karty debetowe Visa Electron do rachunku osobistego ekonto oraz oszczędnościowego emax, ekarty do płatności w Internecie oraz karty kredytowe Visa Electron, Visa Classic i Visa Gold dla klientów indywidualnych, w tym specjalną rabatową kartę kredytową dla studentów Euro<26, wpKartę oferowaną wspólnie z portalem Wirtualna Polska, z doskonałą, bezpłatną obsługą przez Internet, 24 godzinną obsługą telefoniczną, wzbogacone dodatkowo o pakiety ubezpieczeń, i rabaty np. bezpłatny dostęp do zamkniętych (płatnych) części serwisów Wirtualnej Polski, oraz kartę Compensa Visa Classic - zapewniającą bezpłatne Ubezpieczenie NNW i Pakiet Bezpieczna Visa oraz 10% zniżki na wybrane produkty ubezpieczeniowe firmy Compensa,
- debetowe karty Visa Business Electron dla mikroprzedsiębiorstw z bezpłatnym serwisem internetowym, pełną obsługą telefoniczną i ubezpieczeniem na wypadek nieuprawnionego użycia karty.