BRE Bank SA wkracza w fazę wykonawczą procesu wyboru agencji reklamowej, wspierającej Bank od strony strategii komunikacji i kreacji reklamowej, dla przypadających na rok 2006 obchodów 20-lecia BRE Banku. Przetarg w tym zakresie został ogłoszony na początku lutego br. i w tej chwili BRE Bank przystępuje do etapu selekcji ofert i wyboru podmiotów, którym przesłany zostanie szczegółowy brief reklamowy.
BRE Bank poszukuje agencji, która będzie świadczyć usługi reklamowe na rzecz BRE Banku, a więc obsługiwać marki BRE Bank oraz Private Banking BRE Banku, m.in. w zakresie planowania strategii komunikacji, opracowania projektów graficznych i tekstów reklam oraz produkcji materiałów reklamowych związanych z przypadającymi na ten rok obchodami 20-lecia BRE Banku.
- „W ciągu tylko kilku dni od ogłoszenia przetargu wpłynęło do nas ponad 30 ciekawych ofert współpracy od agencji kreatywnych z całej Polski. Do 10 lutego br. poddamy je wstępnej selekcji i autorów najciekawszych propozycji zaprosimy do finalnego etapu przetargu, w którym agencje zapoznają się ze szczegółowym briefem i kalendarium wydarzeń w ramach obchodów 20-lecia BRE Banku” – mówi Szymon Midera, Wicedyrektor Departamentu Marketingu BRE Banku.
W II etapie przetargu agencjom kreatywnym postawione zostanie zadanie opracowania strategii reklamowej obchodów 20-lecia BRE Banku, opartej o 2 filary komunikacji, tj. pozycjonowanie BRE Banku jako:
- lidera transformacji polskiej gospodarki oraz
- lidera innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie finansów, produktów, technologii bankowych oraz wdrażanych modeli biznesowych.
Zakończenie procesu wyboru agencji planowane jest na połowę marca br.
Do przetargu zaproszona została również Agencja CzteryCzwarte, która współpracuje z BRE Bankiem na tym polu od 2005 roku.
- „W ciągu tylko kilku dni od ogłoszenia przetargu wpłynęło do nas ponad 30 ciekawych ofert współpracy od agencji kreatywnych z całej Polski. Do 10 lutego br. poddamy je wstępnej selekcji i autorów najciekawszych propozycji zaprosimy do finalnego etapu przetargu, w którym agencje zapoznają się ze szczegółowym briefem i kalendarium wydarzeń w ramach obchodów 20-lecia BRE Banku” – mówi Szymon Midera, Wicedyrektor Departamentu Marketingu BRE Banku.
W II etapie przetargu agencjom kreatywnym postawione zostanie zadanie opracowania strategii reklamowej obchodów 20-lecia BRE Banku, opartej o 2 filary komunikacji, tj. pozycjonowanie BRE Banku jako:
- lidera transformacji polskiej gospodarki oraz
- lidera innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie finansów, produktów, technologii bankowych oraz wdrażanych modeli biznesowych.
Zakończenie procesu wyboru agencji planowane jest na połowę marca br.
Do przetargu zaproszona została również Agencja CzteryCzwarte, która współpracuje z BRE Bankiem na tym polu od 2005 roku.