BRE Bank proponuje nową jakość oferty dla przedsiębiorców:
- ZURB, czyli jedna umowa, wiele produktów, bezpieczeństwo i wygoda
Od 10 lutego 2006 r. BRE Bank oferuje obecnym i potencjalnym Klientom korporacyjnym zamiast zwykłego rachunku, Zintegrowaną Umowę Rachunku Bankowego (ZURB).
ZURB to pakiet kilku najczęściej wykorzystywanych przez przedsiębiorców produktów, powiązanych bezpośrednio z rachunkiem. Nowe rozwiązanie oznacza dla Klientów banku mniej formalności, szybkie i bezpieczne korzystanie z usług bez konieczności wizyty w banku oraz pomoc profesjonalnego doradcy.
Zintegrowana Umowa Rachunku Bankowego
to dojrzałe rozwiązanie biznesowe, które otwiera Klientom automatycznie, bez konieczności zawierania jakichkolwiek dodatkowych umów, możliwość korzystania z:
rachunku bieżącego i pomocniczego, internetowego systemu bankowości elektronicznej – iBRE, lokat terminowych oraz natychmiastowych transakcji wymiany walut, wpłat i wypłat gotówkowych zamkniętych, kart płatniczych.
„Zintegrowana Umowa Rachunku Bankowego to innowacyjne rozwiązanie na rynku usług bankowych dla korporacji. Obecnie oferujemy dużym i największym firmom szeroki pakiet produktów powiązanych bezpośrednio z rachunkiem w ramach jednej, kompleksowej umowy. Nowe rozwiązanie wychodzi naprzeciw potrzebom Klientów, którzy oczekują nie tylko coraz doskonalszych rozwiązań produktowych, ale również wygodnego sposobu organizacji współpracy firmy z bankiem oraz szybkiego i bezpiecznego dostępu do usług”,
mówi Beata Mossakowska, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu BRE Banku.Wszyscy Klienci BRE Banku, którzy zdecydują się na ZURB otrzymują bezpłatnie dostęp do rachunku on-line za pomocą internetowego systemu bankowości elektronicznej iBRE, zapewniającego łatwą i intuicyjną obsługę,
a ponadto:
- zarządzanie rachunkami 24h/dobę,
- zaawansowany moduł raportowy,
- wymianę danych w postaci zleceń i baz kontrahentów pomiędzy iBRE a systemami finansowo-księgowymi Klienta,
- personalizację ustawień (limity, uprawnienia).
Klienci korporacyjni, korzystający z ZURB, uzyskują za pośrednictwem systemu iBRE możliwość otrzymywania bezpłatnie wyciągów drogą elektroniczną, udostępnianych w formacie HTML. Wyciągi zawierają zakres informacji właściwy dla dowodów księgowych. Zastosowane standardy zabezpieczeń gwarantują bezpieczną transmisję informacji w niezmienionej formie do adresatów - pracowników firmy, dysponujących uprawnieniami do otrzymywania wyciągów. Elektroniczna forma szybkiej i bezpiecznej komunikacji dotyczy również dostarczania Klientom informacji o zmianach regulaminów czy Taryfy prowizji i opłat bankowych.
W ramach ZURB Klienci uzyskują elastyczność w zakresie definiowania sposobu i trybu pobierania prowizji i opłat za realizację różnego typu dyspozycji dotyczących produktów objętych pakietem ZURB.
Zaletą ZURB jest też wygodna forma przekazywania Klientom dokumentacji – dotychczasowy pakiet regulaminów i umów w formie papierowej został zastąpiony płytą CD-ROM, zawierającą wszystkie niezbędne dokumenty w formacie PDF.
Wniosek o Zintegrowaną Umowę Rachunku Bankowego został maksymalnie uproszczony. Potencjalni i obecni Klienci zainteresowani nawiązaniem współpracy z BRE Bankiem mogą wnioskować o otwarcie Zintegrowanego Rachunku Bankowego kontaktując się z dowolnym oddziałem banku bądź wypełniając formularz „Otwórz rachunek” dostępny na stronach internetowych Banku (www.brebank.pl/otworzrachunek/).
Z nowego pakietu produktów mogą skorzystać również firmy, które aktualnie korzystają z sytemu typu home banking - BRESOK.
Do dyspozycji Klientów pozostają też profesjonalni doradcy, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania oraz pomogą dopełnić formalności. Doradcy BRE Banku służą również pomocą w innych kwestiach, dotyczących wyboru optymalnego produktu czy skonstruowania indywidualnej oferty (montażu finansowego), spełniającej wyrafinowane oczekiwania Klienta.
- ZURB, czyli jedna umowa, wiele produktów, bezpieczeństwo i wygoda
Od 10 lutego 2006 r. BRE Bank oferuje obecnym i potencjalnym Klientom korporacyjnym zamiast zwykłego rachunku, Zintegrowaną Umowę Rachunku Bankowego (ZURB).
ZURB to pakiet kilku najczęściej wykorzystywanych przez przedsiębiorców produktów, powiązanych bezpośrednio z rachunkiem. Nowe rozwiązanie oznacza dla Klientów banku mniej formalności, szybkie i bezpieczne korzystanie z usług bez konieczności wizyty w banku oraz pomoc profesjonalnego doradcy.
Zintegrowana Umowa Rachunku Bankowego
to dojrzałe rozwiązanie biznesowe, które otwiera Klientom automatycznie, bez konieczności zawierania jakichkolwiek dodatkowych umów, możliwość korzystania z:
rachunku bieżącego i pomocniczego, internetowego systemu bankowości elektronicznej – iBRE, lokat terminowych oraz natychmiastowych transakcji wymiany walut, wpłat i wypłat gotówkowych zamkniętych, kart płatniczych.
„Zintegrowana Umowa Rachunku Bankowego to innowacyjne rozwiązanie na rynku usług bankowych dla korporacji. Obecnie oferujemy dużym i największym firmom szeroki pakiet produktów powiązanych bezpośrednio z rachunkiem w ramach jednej, kompleksowej umowy. Nowe rozwiązanie wychodzi naprzeciw potrzebom Klientów, którzy oczekują nie tylko coraz doskonalszych rozwiązań produktowych, ale również wygodnego sposobu organizacji współpracy firmy z bankiem oraz szybkiego i bezpiecznego dostępu do usług”,
mówi Beata Mossakowska, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu BRE Banku.Wszyscy Klienci BRE Banku, którzy zdecydują się na ZURB otrzymują bezpłatnie dostęp do rachunku on-line za pomocą internetowego systemu bankowości elektronicznej iBRE, zapewniającego łatwą i intuicyjną obsługę,
a ponadto:
- zarządzanie rachunkami 24h/dobę,
- zaawansowany moduł raportowy,
- wymianę danych w postaci zleceń i baz kontrahentów pomiędzy iBRE a systemami finansowo-księgowymi Klienta,
- personalizację ustawień (limity, uprawnienia).
Klienci korporacyjni, korzystający z ZURB, uzyskują za pośrednictwem systemu iBRE możliwość otrzymywania bezpłatnie wyciągów drogą elektroniczną, udostępnianych w formacie HTML. Wyciągi zawierają zakres informacji właściwy dla dowodów księgowych. Zastosowane standardy zabezpieczeń gwarantują bezpieczną transmisję informacji w niezmienionej formie do adresatów - pracowników firmy, dysponujących uprawnieniami do otrzymywania wyciągów. Elektroniczna forma szybkiej i bezpiecznej komunikacji dotyczy również dostarczania Klientom informacji o zmianach regulaminów czy Taryfy prowizji i opłat bankowych.
W ramach ZURB Klienci uzyskują elastyczność w zakresie definiowania sposobu i trybu pobierania prowizji i opłat za realizację różnego typu dyspozycji dotyczących produktów objętych pakietem ZURB.
Zaletą ZURB jest też wygodna forma przekazywania Klientom dokumentacji – dotychczasowy pakiet regulaminów i umów w formie papierowej został zastąpiony płytą CD-ROM, zawierającą wszystkie niezbędne dokumenty w formacie PDF.
Wniosek o Zintegrowaną Umowę Rachunku Bankowego został maksymalnie uproszczony. Potencjalni i obecni Klienci zainteresowani nawiązaniem współpracy z BRE Bankiem mogą wnioskować o otwarcie Zintegrowanego Rachunku Bankowego kontaktując się z dowolnym oddziałem banku bądź wypełniając formularz „Otwórz rachunek” dostępny na stronach internetowych Banku (www.brebank.pl/otworzrachunek/).
Z nowego pakietu produktów mogą skorzystać również firmy, które aktualnie korzystają z sytemu typu home banking - BRESOK.
Do dyspozycji Klientów pozostają też profesjonalni doradcy, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania oraz pomogą dopełnić formalności. Doradcy BRE Banku służą również pomocą w innych kwestiach, dotyczących wyboru optymalnego produktu czy skonstruowania indywidualnej oferty (montażu finansowego), spełniającej wyrafinowane oczekiwania Klienta.