mBank przygotował szereg promocji i pomysłów na walentynkowe prezenty dla Zakochanych. Coraz więcej mKlientów korzysta z możliwości zakupów on-line w mSZOPIE. W samym styczniu 2006 obroty w ramach usługi mTRANSFER i na eKARTACH wyniosły ponad 10 mln zł.
W związku ze zbliżającym się Dniem Zakochanych mBank wraz z partnerami mSZOPU przygotował specjalną ofertę dla tych, którzy chcą sprawić niespodziankę bliskiej osobie.
Tradycyjnym, ale zawsze mile widzianym prezentem dla ukochanej osoby są kwiaty. W kwiaciarni internetowej LINKFLORA
Klienci mSZOPU otrzymają 10% rabatu oraz bukiety luksusowe w cenie standardowego. Również 10% taniej można zamówić bukiety w kwiaciarni EuroFlorist.
Ponadto sklep internetowy E-lady proponuje prezent w postaci pięknej bielizny w atrakcyjnej cenie.
Ponoć szczęśliwi czasu nie liczą, ale nie dobrze jest spóźniać się na spotkanie. Specjalnie dla zakochanych Timex oferuje w mSZOPIE dowolną parę zegarków z 20% rabatem.
Klienci mBanku często korzystają z Internetu, aby porozmawiać z przyjaciółmi i bliskimi. Aby umożliwić wyznanie miłosne w cztery oczy via Internet, mBank proponuje kamerę internetową Labtec już za 92 zł!
Jeżeli ktoś chce podarować ukochanej osobie wspaniałą podróż, może poprzez mSZOP zarezerwować bilety na lot liniami
Centralwings. W ofercie znajdują się między innymi takie destylacje, jak Lizbona, Rzym, Bolonia, Londyn i Dublin.
Obecnie w mSZOPIE znajduje się 31 kategorii produktów i usług, w ramach których mKlienci mogą skorzystać z ofert przeszło 71 sklepów on-linowych.
mSZOP jest integralną częścią serwisu mBanku. Powstał z myślą o Klientach mBanku, dla których Internet stanowi naturalne środowisko nie tylko przy dokonywaniu transakcji finansowych, ale również jest miejscem zakupu szerokiej gamy produktów i usług na specjalnych warunkach. Po bardzo udanym roku 2005 (88,5 mln zł w ramach płatności dokonywanych za pośrednictwem mTRANSFERU i eKART), mBank planuje w 2006 roku osiągnąć obroty na poziomie 121 mln zł.
mSZOP jest także platformą informacyjną, na bieżąco prezentującą najciekawsze oferty partnerów, które dla Klientów mBanku premiowane są dodatkowymi rabatami bądź upominkami.
Tradycyjnym, ale zawsze mile widzianym prezentem dla ukochanej osoby są kwiaty. W kwiaciarni internetowej LINKFLORA
Klienci mSZOPU otrzymają 10% rabatu oraz bukiety luksusowe w cenie standardowego. Również 10% taniej można zamówić bukiety w kwiaciarni EuroFlorist.
Ponadto sklep internetowy E-lady proponuje prezent w postaci pięknej bielizny w atrakcyjnej cenie.
Ponoć szczęśliwi czasu nie liczą, ale nie dobrze jest spóźniać się na spotkanie. Specjalnie dla zakochanych Timex oferuje w mSZOPIE dowolną parę zegarków z 20% rabatem.
Klienci mBanku często korzystają z Internetu, aby porozmawiać z przyjaciółmi i bliskimi. Aby umożliwić wyznanie miłosne w cztery oczy via Internet, mBank proponuje kamerę internetową Labtec już za 92 zł!
Jeżeli ktoś chce podarować ukochanej osobie wspaniałą podróż, może poprzez mSZOP zarezerwować bilety na lot liniami
Centralwings. W ofercie znajdują się między innymi takie destylacje, jak Lizbona, Rzym, Bolonia, Londyn i Dublin.
Obecnie w mSZOPIE znajduje się 31 kategorii produktów i usług, w ramach których mKlienci mogą skorzystać z ofert przeszło 71 sklepów on-linowych.
mSZOP jest integralną częścią serwisu mBanku. Powstał z myślą o Klientach mBanku, dla których Internet stanowi naturalne środowisko nie tylko przy dokonywaniu transakcji finansowych, ale również jest miejscem zakupu szerokiej gamy produktów i usług na specjalnych warunkach. Po bardzo udanym roku 2005 (88,5 mln zł w ramach płatności dokonywanych za pośrednictwem mTRANSFERU i eKART), mBank planuje w 2006 roku osiągnąć obroty na poziomie 121 mln zł.
mSZOP jest także platformą informacyjną, na bieżąco prezentującą najciekawsze oferty partnerów, które dla Klientów mBanku premiowane są dodatkowymi rabatami bądź upominkami.