mBank- detaliczna część BRE Banku SA, pierwszy elektroniczny bank w Polsce, wypracował 28 mln zł zysku brutto w 2005 roku.
Na rynku bankowości detalicznej BRE Bank obsługuje już 1,3 mln klientów, którzy otworzyli 1,5 mln rachunków i złożyli 5,1 mld depozytów, co daje BRE Bankowi awans na 4. miejsce wśród największych banków detalicznych. W ciągu roku wartość depozytów wzrosła o 37% (o 1,4 mld zł), podczas gdy wzrost w całym sektorze wyniósł 3,5%. W 2005 roku Bank udzielił 1,7 mld zł kredytów detalicznych (wzrost o 75% wobec 23% wzrostu w sektorze), w tym portfel kredytów hipotecznych wzrósł o 79% (1,4 mld zł). Wg danych na 30.09.2005 BRE Bank także pod względem rocznej sprzedaży kredytów hipotecznych awansował na 4. pozycję w sektorze. W segmencie mikroprzedsiębiorstw BRE Bank obsługuje ponad 143 tys. takich firm i zajmuje 2. miejsce w sektorze. Równie ambitne są plany na przyszłość. BRE Bank chce na koniec 2006 r. obsługiwać ponad 1,6 mln klientów detalicznych i zwiększyć stany portfela kredytowego (do 6,5 mld zł, w tym 5,1 mld zł kredytów hipotecznych) i depozytów (do 6,7 mld zł). Jego pozycję na rynku bankowości detalicznej wzmocnią nowe projekty strategiczne podejmowane w 2006 r. Pierwszym z nich jest wdrożenie nowego modelu obsługi mikroprzedsiębiorstw, które są bardzo ważną grupą klientów banku. Drugim projektem strategicznym jest aktywizacja sprzedaży produktów ubezpieczeniowych w ramach programu bancassurance.