mBank został wyróżniony w konkursie „Bank Dostępny” za dostosowanie platformy do obsługi osób niewidomych.
Konkurs „Bank Dostępny” to ogólnopolski projekt realizowany już po raz drugi przez Stowarzyszenie Otwarte Drzwi i Narodowy Bank Polski. Celem Konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie banków, które są najbardziej przyjazne osobom niepełnosprawnym i starszym.
Jury konkursu uznało mBank za godny wyróżnienia na tle oferty innych banków działających na terenie Polski.
mBank, świadomy trudności, z jakimi na co dzień borykają się osoby niepełnosprawne, wykorzystuje nowoczesne kanały dostępu, aby umożliwić im korzystanie z usług bankowych. Osoby niewidome mogą zarządzać swoimi finansami przez telefon – poprzez automatyczny serwis IVR oraz rozmowę z operatorem mLinii. Ponad to mBank daje osobom głuchoniemym możliwość dokonywania wszelkich operacji poprzez serwis transakcyjny oraz porozumiewania się z przedstawicielami banku przez komunikator internetowy – mCzat z ekspertem.
„Maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych” to dewiza, która przyświeca nam od ponad 5 lat działalności. Wciąż dążymy do tego by stać się instytucją otwartą dla wszystkich, dlatego do końca 2006 roku zamierzamy wprowadzić specjalne procedury przy obsłudze osób niepełnosprawnych. Zmiany dotyczyć będą zarówno obsługi poprzez serwis elektroniczny, jak i obsługę back-office. Ponadto chcemy umożliwić składnie dyspozycji, dotychczas dostępnych tylko poprzez telefoniczny kontakt z operatorem, na stronach www - podkreśla Paweł Kucharski, wicedyrektor mBanku, odpowiedzialny za rozwój.
mBank stara się nie tylko umożliwiać korzystanie z usług finansowych szerokiej grupie Klientów, ale także buduje mSpołeczność. W tym roku po raz czwarty mBank organizuje gwiazdkową zbiórkę pieniędzy dla fundacji pomagających przede wszystkim dzieciom. Przed rokiem, w ramach akcji
mKlienci potrzebującym, na szczytne cele Klienci banku przekazali przeszło 13 tys. zł.
Jury konkursu uznało mBank za godny wyróżnienia na tle oferty innych banków działających na terenie Polski.
mBank, świadomy trudności, z jakimi na co dzień borykają się osoby niepełnosprawne, wykorzystuje nowoczesne kanały dostępu, aby umożliwić im korzystanie z usług bankowych. Osoby niewidome mogą zarządzać swoimi finansami przez telefon – poprzez automatyczny serwis IVR oraz rozmowę z operatorem mLinii. Ponad to mBank daje osobom głuchoniemym możliwość dokonywania wszelkich operacji poprzez serwis transakcyjny oraz porozumiewania się z przedstawicielami banku przez komunikator internetowy – mCzat z ekspertem.
„Maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych” to dewiza, która przyświeca nam od ponad 5 lat działalności. Wciąż dążymy do tego by stać się instytucją otwartą dla wszystkich, dlatego do końca 2006 roku zamierzamy wprowadzić specjalne procedury przy obsłudze osób niepełnosprawnych. Zmiany dotyczyć będą zarówno obsługi poprzez serwis elektroniczny, jak i obsługę back-office. Ponadto chcemy umożliwić składnie dyspozycji, dotychczas dostępnych tylko poprzez telefoniczny kontakt z operatorem, na stronach www - podkreśla Paweł Kucharski, wicedyrektor mBanku, odpowiedzialny za rozwój.
mBank stara się nie tylko umożliwiać korzystanie z usług finansowych szerokiej grupie Klientów, ale także buduje mSpołeczność. W tym roku po raz czwarty mBank organizuje gwiazdkową zbiórkę pieniędzy dla fundacji pomagających przede wszystkim dzieciom. Przed rokiem, w ramach akcji
mKlienci potrzebującym, na szczytne cele Klienci banku przekazali przeszło 13 tys. zł.