BRE Bank zajął II miejsce w rankingu najlepszych banków, przygotowanym przez ekspercki miesięcznik gospodarczy „Home and Market”. Klienci instytucjonalni wyróżnili BRE Bank za wysoką jakość usług. Bank zajął również drugie pozycje w podrankingach na najlepszy rachunek podstawowy i najlepszą lokatę.
Redakcja ""Home and Market"" przygotowała ranking na podstawie sondażu klienckiego, a także wyników finansowych ocenianych instytucji, wprowadzanych przez nie zmian i oferowanych usług.
Sondaż przeprowadził Instytut Analiz Gospodarczo-Ekonomicznych, który przebadał 250 losowo wybranych prywatnych podmiotów gospodarczych z publikowanych przez Home&Market rankingów 500 największych firm handlowo - usługowych i 400 największych przedsiębiorstw produkcyjnych. Ankieta została przeprowadzona anonimowo i dotyczyła korzystania i oceny usług bankowych.
Ankietowani wymieniali i oceniali banki, z którymi współpracują aktualnie, oraz z którymi współpracowali, ale zrezygnowali. Na pytania odpowiadali przede wszystkim szefowie finansowi firm.
Wysokie noty BRE Banku to nie przypadek. W 2005 roku Bank, odpowiadając na rosnące potrzeby przedsiębiorców, znacznie unowocześnił i rozszerzył ofertę, zarówno dla dużych jak i mniejszych firm. Działania te miały na celu zapewnienie BRE Bankowi pozycji „Najlepszej instytucji finansowej dla wymagających Klientów”. BRE Bank konsekwentnie dąży do tego, by stać się wiodącym usługodawcą dla przedsiębiorców o wysokich wymaganiach, doceniających najwyższą jakość usług i doradztwa finansowego oraz możliwość zapewnienia oferty „szytej na miarę”, dostosowanej do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa.
- „Nasz nowy model biznesowy zakłada z jednej strony najwyższej klasy produkty, a z drugiej zaawansowane i partnerskie doradztwo oraz bliskie relacje z klientami, w tym również z wykorzystaniem elektronicznych kanałów dystrybucji usług. Na tych elementach chcemy się oprzeć budując nową jakość w kontaktach z polskimi przedsiębiorcami”, podkreśla Prezesa Zarządu BRE Banku – Sławomir Lachowski.
Wzmożona w ostatnim roku aktywność BRE Banku na rynku usług bankowości korporacyjnej zaowocowała nie tylko rosnącą liczbą nowych Klientów, w tym m.in. w segmencie Małych i Średnich Firm, ale również eksperckimi ocenami banku. W porównaniu z rokiem ubiegłym BRE Bank w rankingu „Home and Market” awansował z czwartej pozycji na drugą w roku bieżącym.
Sondaż przeprowadził Instytut Analiz Gospodarczo-Ekonomicznych, który przebadał 250 losowo wybranych prywatnych podmiotów gospodarczych z publikowanych przez Home&Market rankingów 500 największych firm handlowo - usługowych i 400 największych przedsiębiorstw produkcyjnych. Ankieta została przeprowadzona anonimowo i dotyczyła korzystania i oceny usług bankowych.
Ankietowani wymieniali i oceniali banki, z którymi współpracują aktualnie, oraz z którymi współpracowali, ale zrezygnowali. Na pytania odpowiadali przede wszystkim szefowie finansowi firm.
Wysokie noty BRE Banku to nie przypadek. W 2005 roku Bank, odpowiadając na rosnące potrzeby przedsiębiorców, znacznie unowocześnił i rozszerzył ofertę, zarówno dla dużych jak i mniejszych firm. Działania te miały na celu zapewnienie BRE Bankowi pozycji „Najlepszej instytucji finansowej dla wymagających Klientów”. BRE Bank konsekwentnie dąży do tego, by stać się wiodącym usługodawcą dla przedsiębiorców o wysokich wymaganiach, doceniających najwyższą jakość usług i doradztwa finansowego oraz możliwość zapewnienia oferty „szytej na miarę”, dostosowanej do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa.
- „Nasz nowy model biznesowy zakłada z jednej strony najwyższej klasy produkty, a z drugiej zaawansowane i partnerskie doradztwo oraz bliskie relacje z klientami, w tym również z wykorzystaniem elektronicznych kanałów dystrybucji usług. Na tych elementach chcemy się oprzeć budując nową jakość w kontaktach z polskimi przedsiębiorcami”, podkreśla Prezesa Zarządu BRE Banku – Sławomir Lachowski.
Wzmożona w ostatnim roku aktywność BRE Banku na rynku usług bankowości korporacyjnej zaowocowała nie tylko rosnącą liczbą nowych Klientów, w tym m.in. w segmencie Małych i Średnich Firm, ale również eksperckimi ocenami banku. W porównaniu z rokiem ubiegłym BRE Bank w rankingu „Home and Market” awansował z czwartej pozycji na drugą w roku bieżącym.