mBank uruchamia serwis internetowy skierowany do kobiet pod nazwą „mBank jest kobietą”.
Serwis „mBank jest kobietą” to zaproszenie dla wszystkich kobiet do zakładania kont w internetowym banku. mBank pragnie zachęcić kobiety do korzystania z najnowocześniejszych technologii internetowych i telekomunikacyjnych, w konsekwencji – do zwiększenia ich niezależności i wiary we własne możliwości.
Atrakcję kobiecej strony mBanku stanowi konkurs „Wiosna w Paryżu”, którego główną nagrodą jest siedem pięciodniowych wycieczek do Paryża, najbardziej romantycznego miasta na Ziemi – gdzie szczęśliwe Klientki mBanku wybiorą się śladami Amelii na Montmartre czy Nicole Kidman do Moulin Rouge (a to tylko niektóre z atrakcji…).
„mBank jest kobietą” to przyjazne miejsce dla kobiecej społeczności, skupionej wokół mBanku. Serwis proponuje mPodręcznik - przydatne wskazówki dotyczące korzystania z bankowości elektronicznej. Od dzisiaj „m” w nazwie wirtualnego banku przestanie kojarzyć się kobietom z przymiotnikiem „męski”. Teraz ta mała literka może oznaczać: „miłość”, „modę”, „marzenia”.
mBank to nowoczesna bankowość przynosząca Klientom najwyższe zyski, ale również przyjazne miejsce dla słabej płci, która okazuje się wcale nie taka słaba:
- kobiety stanowią w Polsce już 42% wszystkich Internautów (ISMG/KRC Net Track, IV kw. 2001)
- liczba kobiet aktywnie korzystających z Internetu w Polsce to ponad 1.475.000 osób
- światowe trendy proporcji płci w Internecie wskazują na osiągnięcie przewagi kobiet w polskiej „sieci” w perspektywie 3-5 lat (wg badań AC Nielsen NetRatings z września 2001r. kobiety w USA i Wielkiej Brytanii stanowią 52% tamtejszych internautów, w Kanadzie – 51%, Korei – 45%, Tajwanie 41%, Hiszpanii – 40%)
- w bankach tradycyjnych kobiety to ok. 51% klientów aktywnie użytkujących produkty bankowe (Pentor, III kw. 2001)
Kobiety w mBanku:
- w mBanku kobiety stanowią 29,5% wszystkich Klientów
- co trzecia Klientka mBanku wykonuje operacje na rachunku za pośrednictwem Internetu, a niemal połowa wykorzystuje swoje karty płatnicze
- telefon komórkowy jest powszechnym narzędziem komunikacji wśród Klientek mBanku i korzysta z niego 70% kobiet
- we wszystkich przedziałach wartości depozytów Klientki mBanku przechowują podobne wielkości środków jak mężczyźni
mBank zaprasza wszystkie kobiety, które cenią sobie wolność, niezależność, wygodę i maksimum korzyści. Produkty i usługi mBanku z pewnością ułatwią życie codzienne kobiet oraz umożliwią realizację ich indywidualnych planów.
Wiosna szykuje się w tym roku wyjątkowo piękna. A co dopiero wiosna w Paryżu …
Szczegóły dotyczące serwisu można znaleźć na stronie internetowej mBanku: www.kobieta.mbank.com.pl
Serwis „mBank jest kobietą” to zaproszenie dla wszystkich kobiet do zakładania kont w internetowym banku. mBank pragnie zachęcić kobiety do korzystania z najnowocześniejszych technologii internetowych i telekomunikacyjnych, w konsekwencji – do zwiększenia ich niezależności i wiary we własne możliwości.
Atrakcję kobiecej strony mBanku stanowi konkurs „Wiosna w Paryżu”, którego główną nagrodą jest siedem pięciodniowych wycieczek do Paryża, najbardziej romantycznego miasta na Ziemi – gdzie szczęśliwe Klientki mBanku wybiorą się śladami Amelii na Montmartre czy Nicole Kidman do Moulin Rouge (a to tylko niektóre z atrakcji…).
„mBank jest kobietą” to przyjazne miejsce dla kobiecej społeczności, skupionej wokół mBanku. Serwis proponuje mPodręcznik - przydatne wskazówki dotyczące korzystania z bankowości elektronicznej. Od dzisiaj „m” w nazwie wirtualnego banku przestanie kojarzyć się kobietom z przymiotnikiem „męski”. Teraz ta mała literka może oznaczać: „miłość”, „modę”, „marzenia”.
mBank to nowoczesna bankowość przynosząca Klientom najwyższe zyski, ale również przyjazne miejsce dla słabej płci, która okazuje się wcale nie taka słaba:
- kobiety stanowią w Polsce już 42% wszystkich Internautów (ISMG/KRC Net Track, IV kw. 2001)
- liczba kobiet aktywnie korzystających z Internetu w Polsce to ponad 1.475.000 osób
- światowe trendy proporcji płci w Internecie wskazują na osiągnięcie przewagi kobiet w polskiej „sieci” w perspektywie 3-5 lat (wg badań AC Nielsen NetRatings z września 2001r. kobiety w USA i Wielkiej Brytanii stanowią 52% tamtejszych internautów, w Kanadzie – 51%, Korei – 45%, Tajwanie 41%, Hiszpanii – 40%)
- w bankach tradycyjnych kobiety to ok. 51% klientów aktywnie użytkujących produkty bankowe (Pentor, III kw. 2001)
Kobiety w mBanku:
- w mBanku kobiety stanowią 29,5% wszystkich Klientów
- co trzecia Klientka mBanku wykonuje operacje na rachunku za pośrednictwem Internetu, a niemal połowa wykorzystuje swoje karty płatnicze
- telefon komórkowy jest powszechnym narzędziem komunikacji wśród Klientek mBanku i korzysta z niego 70% kobiet
- we wszystkich przedziałach wartości depozytów Klientki mBanku przechowują podobne wielkości środków jak mężczyźni
mBank zaprasza wszystkie kobiety, które cenią sobie wolność, niezależność, wygodę i maksimum korzyści. Produkty i usługi mBanku z pewnością ułatwią życie codzienne kobiet oraz umożliwią realizację ich indywidualnych planów.
Wiosna szykuje się w tym roku wyjątkowo piękna. A co dopiero wiosna w Paryżu …
Szczegóły dotyczące serwisu można znaleźć na stronie internetowej mBanku: www.kobieta.mbank.com.pl