Podczas zakończonych w sobotę VII Targów ""Twoje Pieniądze"" mBank- pierwszy w pełni wirtualny bank w Polsce, detaliczna część BRE Banku SA, otrzymał nominację do nagrody ""Teraz internet"". mBankowi przyznano również III miejsce w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Usług Bankowych za najlepiej skonstruowany produkt eKONTO w kategorii ""Rachunek oszczędnościowo - rozliczeniowy"".
""Oba wyróżnienia traktujemy jako świadectwo i potwierdzenie słuszności oraz trafności drogi, jaką obraliśmy pod koniec listopada 2000, kiedy zainaugurowaliśmy działalność mBanku. Niezmiernie cieszy fakt, że naszą działalność docenili eksperci, mamy jednak świadomość tego, że stałej i bieżącej weryfikacji świadczonych przez nas usług dokonują codziennie nasi Klienci, których liczba wciąż dynamicznie rośnie"" - powiedział Sławomir Lachowski, Wiceprezes Zarządu BRE Banku, szef projektu mBanku.
22 października, w mBanku otwartych było już ponad 140 000 rachunków. Dzięki temu optymistyczne prognozy mówiące o otwarciu przez mBank do końca 2001 r. 150 000 rachunków są więcej niż prawdopodobne - dodał Lachowski.
W 2001 r. mBank został również m.in. uhonorowany ""Nagrodą Alicji 2000"", przyznaną przez miesięcznik ""Twój Styl"".
Dzięki wykorzystaniu wielu nowoczesnych kanałów komunikacji mBank gwarantuje Klientom szybki i łatwy dostęp do środków zgromadzonych na rachunku. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu Klienci mogą kontaktować się z mBankiem za pośrednictwem:
- Internetu - www.mBank.com.pl
- mLinii - Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta pod numerem 0 801 3mBank, czyli 0801 362265
- telefonu komórkowego z przeglądarka WAP pod adresem wap.mbank.com.pl lub numerem +48 601 3mBank, czyli +48 601 36 22 65.
22 października, w mBanku otwartych było już ponad 140 000 rachunków. Dzięki temu optymistyczne prognozy mówiące o otwarciu przez mBank do końca 2001 r. 150 000 rachunków są więcej niż prawdopodobne - dodał Lachowski.
W 2001 r. mBank został również m.in. uhonorowany ""Nagrodą Alicji 2000"", przyznaną przez miesięcznik ""Twój Styl"".
Dzięki wykorzystaniu wielu nowoczesnych kanałów komunikacji mBank gwarantuje Klientom szybki i łatwy dostęp do środków zgromadzonych na rachunku. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu Klienci mogą kontaktować się z mBankiem za pośrednictwem:
- Internetu - www.mBank.com.pl
- mLinii - Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta pod numerem 0 801 3mBank, czyli 0801 362265
- telefonu komórkowego z przeglądarka WAP pod adresem wap.mbank.com.pl lub numerem +48 601 3mBank, czyli +48 601 36 22 65.