mBank– pierwszy w pelni wirtualny bank w Polsce rozwija zdalne kanaly komunikacji. 12 lutego br., w celu stalego podnoszenia jakosci i konkurencyjnosci oferowanych uslug zaproponowal Klientom dostep do uslugi “SMS”. Dzieki niej Klienci mBanku maja mozliwosc w prosty i szybki sposób sprawdzic stan swojego konta, liste ostatnio wykonanych operacji oraz historie operacji wykonywanych we wskazanym przedziale czasowym.
mBank – elektroniczna oferta bankowosci detalicznej BRE Banku – rozpoczal dzialalnosc 26 listopada ub.r. Konsekwentne wykorzystanie nowoczesnych narzedzi komunikacji takich jak internet, telefon komórkowy i wielofunkcyjne bankomaty spowodowalo, ze mBank mógl zrezygnowac z koniecznosci budowy tradycyjnych placówek i zaoferowac bardzo atrakcyjne oprocentowanie rachunku oszczednosciowo-rozliczeniowego – eKONTO - na poziomie 15,5% (16, 65 % efektywnie) i rachunku oszczednosciowego na zadanie eMAX na poziomie 16,5% (17,81 % efektywnie). Uruchomienie przez BRE Bank tego calkowicie nowatorskiego na polskim rynku projektu podyktowane bylo stalym dazeniem do wzbogacania zakresu oferty produktowej Banku, jak równiez dostosowaniem sie do pojawiajacych sie na rynku nowych trendów i technologii bankowych.
Dzieki wykorzystaniu wielu nowoczesnych kanalów komunikacji mBank gwarantuje Klientom szybki i latwy dostep do srodków zgromadzonych na rachunku. 24 godziny na dobe, 7 dni w tygodniu Klienci moga kontaktowac sie z mBankiem za posrednictwem:
- Internetu – www.mBank.com.pl
mLinii – Telefonicznego Centrum Obslugi Klienta pod numerem 0 801 3mBank, czyli 0801 362265 telefonu komórkowego z przegladarka WAP pod adresem wap.mbank.com.pl lub numerem +48 601 3mBank, czyli +48 601 36 22 65.
Uzytkownicy “komórek”, za pomoca serwisu WAP maja mozliwosc prostego realizowania wiekszosci operacji zwiazanych z funkcjonowaniem rachunku, w tym m.in.:
Sprawdzanie salda rachunku Dostep do historii operacji na rachunku Zlecanie wczesniej zdefiniowanego przelewu
Zablokowanie dostepu do rachunku przez Internet, automatyczny serwis mLinii lub WAP Zmiany hasla dostepu do uslugi WAP Inne czynnosci, które w tradycyjnym banku wymagaly wizyty w placówce.
W zwiazku ze stale rosnaca popularnoscia telefonii komórkowej mBank postanowil rozszerzyc zakres dostepu do rachunku za pomoca uslugi SMS. Specjalnie dla uzytkowników telefonów komórkowych stworzono alternatywna do serwisu WAP mozliwosc kontaktu z bankiem za pomoca krótkich wiadomosci tekstowych. Dzieki usludze SMS Klient ma mozliwosc w prosty sposób sprawdzic stan swojego konta, liste ostatnio wykonanych operacji oraz historie operacji wykonywanych we wskazanym przedziale czasowym. Zaleta uslugi SMS jest równiez jej niski koszt – oplata za wyslana wiadomosc jest standardowa, odpowiada aktualnej taryfie obowiazujacej w sieci telefonii komórkowej wysylajacego. Istota nowej uslugi mBanku jest jej prostota: informacja wychodzaca z banku w postaci standardowego SMS, moze byc bez trudu odczytana i w kazdej chwili jest dostepna w pamieci telefonu. Aby zagwarantowac bezpieczenstwo uslugi, opcja SMS dostepna jest jedynie z telefonu komórkowego zarejestrowanego w systemie mBanku jako telefon Posiadacza okreslonego rachunku.
Wprowadzenie uslugi SMS w polaczeniu z funkcjonujacym od listopada 2000 r. kanalem WAP sprawia, ze pod wzgledem mozliwosci zarzadzania kontem za pomoca telefonu komórkowego oferta mBanku jest w porównaniu z konkurencja najpelniejsza na rynku. Sposób w jaki mozna korzystac z uslugi SMS opisany jest na stronach Internetowych mBanku.
Co najwazniejsze dla pomyslodawców i twórców mBanku – zalety jego oferty doceniaja Klienci, których liczba wciaz dynamicznie rosnie. Do 12 lutego w mBanku otworzonych zostalo ponad 30 900 wirtualnych rachunków oraz wydanych zostalo ponad 23 000 kart VISA Electron.
W celu dalszego uatrakcyjnienia oferty produktowej, mBank zaproponuje Klientom równiez karte Internetowa, która umozliwia bezpieczne dokonywanie transakcji w Internecie. W drugiej polowie br. mBank zaoferuje równiez karte kredytowa oraz mozliwosc zalozenia rachunku dla przedsiebiorców.
Dzieki wykorzystaniu wielu nowoczesnych kanalów komunikacji mBank gwarantuje Klientom szybki i latwy dostep do srodków zgromadzonych na rachunku. 24 godziny na dobe, 7 dni w tygodniu Klienci moga kontaktowac sie z mBankiem za posrednictwem:
- Internetu – www.mBank.com.pl
mLinii – Telefonicznego Centrum Obslugi Klienta pod numerem 0 801 3mBank, czyli 0801 362265 telefonu komórkowego z przegladarka WAP pod adresem wap.mbank.com.pl lub numerem +48 601 3mBank, czyli +48 601 36 22 65.
Uzytkownicy “komórek”, za pomoca serwisu WAP maja mozliwosc prostego realizowania wiekszosci operacji zwiazanych z funkcjonowaniem rachunku, w tym m.in.:
Sprawdzanie salda rachunku Dostep do historii operacji na rachunku Zlecanie wczesniej zdefiniowanego przelewu
Zablokowanie dostepu do rachunku przez Internet, automatyczny serwis mLinii lub WAP Zmiany hasla dostepu do uslugi WAP Inne czynnosci, które w tradycyjnym banku wymagaly wizyty w placówce.
W zwiazku ze stale rosnaca popularnoscia telefonii komórkowej mBank postanowil rozszerzyc zakres dostepu do rachunku za pomoca uslugi SMS. Specjalnie dla uzytkowników telefonów komórkowych stworzono alternatywna do serwisu WAP mozliwosc kontaktu z bankiem za pomoca krótkich wiadomosci tekstowych. Dzieki usludze SMS Klient ma mozliwosc w prosty sposób sprawdzic stan swojego konta, liste ostatnio wykonanych operacji oraz historie operacji wykonywanych we wskazanym przedziale czasowym. Zaleta uslugi SMS jest równiez jej niski koszt – oplata za wyslana wiadomosc jest standardowa, odpowiada aktualnej taryfie obowiazujacej w sieci telefonii komórkowej wysylajacego. Istota nowej uslugi mBanku jest jej prostota: informacja wychodzaca z banku w postaci standardowego SMS, moze byc bez trudu odczytana i w kazdej chwili jest dostepna w pamieci telefonu. Aby zagwarantowac bezpieczenstwo uslugi, opcja SMS dostepna jest jedynie z telefonu komórkowego zarejestrowanego w systemie mBanku jako telefon Posiadacza okreslonego rachunku.
Wprowadzenie uslugi SMS w polaczeniu z funkcjonujacym od listopada 2000 r. kanalem WAP sprawia, ze pod wzgledem mozliwosci zarzadzania kontem za pomoca telefonu komórkowego oferta mBanku jest w porównaniu z konkurencja najpelniejsza na rynku. Sposób w jaki mozna korzystac z uslugi SMS opisany jest na stronach Internetowych mBanku.
Co najwazniejsze dla pomyslodawców i twórców mBanku – zalety jego oferty doceniaja Klienci, których liczba wciaz dynamicznie rosnie. Do 12 lutego w mBanku otworzonych zostalo ponad 30 900 wirtualnych rachunków oraz wydanych zostalo ponad 23 000 kart VISA Electron.
W celu dalszego uatrakcyjnienia oferty produktowej, mBank zaproponuje Klientom równiez karte Internetowa, która umozliwia bezpieczne dokonywanie transakcji w Internecie. W drugiej polowie br. mBank zaoferuje równiez karte kredytowa oraz mozliwosc zalozenia rachunku dla przedsiebiorców.