Spółka Grupy BRE Banku - Centrum Rozliczeń i Informacji CERI Sp. z o.o. podpisała 26 stycznia br. umowę ramową z nową polską tanią linią lotniczą – Centralwings. Umowa reguluje zasady współpracy i wsparcie jakiego CERI Sp. z o.o. udzieli Central Wings w zakresie procesów rozliczeniowych „back office”.
odpisana 26 stycznia br. umowa ramowa reguluje zasady współpracy pomiędzy CERI i Central Wings w zakresie:
- wydruku i wysyłki faktur,
- uzgadniania płatności
- archiwizacji nośników.
Oferta CERI okazała się najbardziej kompleksowa i konkurencyjna cenowo. Zdaniem Zbigniewa Stabiszewskiego – Prezesa CERI „optymalizacja procesów back office ma dla tanich linii lotniczych kluczowe znaczenie dla wzrostu konkurencyjności oferty”.
-„Współpraca z nowym partnerem udoskonala procesy operacyjne Centralwings. Dzięki temu możemy realizować naszą misję jaką jest zapewnianie Klientom niskiej ceny, pewności lotu i komfortu obsługi”
– twierdzi Piotr Kociołek, Prezes Centralwings.
CERI deklaruje także dalsze wsparcie działań Centralwings, zwłaszcza poprzez stworzenie elektronicznego oraz tradycyjnego archiwum.
Oferta CERI skierowana jest do firm i instytucji, które na skalę masową realizują procesy rozliczeniowe, operują dużą liczbą dokumentów w postaci papierowej i przetwarzają masowo dane w postaci elektronicznej. CERI proponuje przejęcie na zasadach outsourcingu działalności firmy dotyczącej tego typu procesów. Centrum Rozliczeń i Informacji świadczy usługi w zakresie wprowadzania danych, skanowania i indeksowania dokumentacji, archiwizacji i prowadzenia korespondencji z indywidualnymi klientami firm i instytucji. Klienci CERImogą również korzystać z usług konsultingowych z zakresie optymalizacji procesów back office, w tym procesów rozliczeniowych.
Oferta spółki kierowana jest przede wszystkim do operatorów telekomunikacyjnych, zakładów energetycznych i gazowniczych, firm ubezpieczeniowych, linii lotniczych, administracji, banków i innych instytucji finansowych, spółdzielni mieszkaniowych czy firm sprzedaży wysyłkowej.
- wydruku i wysyłki faktur,
- uzgadniania płatności
- archiwizacji nośników.
Oferta CERI okazała się najbardziej kompleksowa i konkurencyjna cenowo. Zdaniem Zbigniewa Stabiszewskiego – Prezesa CERI „optymalizacja procesów back office ma dla tanich linii lotniczych kluczowe znaczenie dla wzrostu konkurencyjności oferty”.
-„Współpraca z nowym partnerem udoskonala procesy operacyjne Centralwings. Dzięki temu możemy realizować naszą misję jaką jest zapewnianie Klientom niskiej ceny, pewności lotu i komfortu obsługi”
– twierdzi Piotr Kociołek, Prezes Centralwings.
CERI deklaruje także dalsze wsparcie działań Centralwings, zwłaszcza poprzez stworzenie elektronicznego oraz tradycyjnego archiwum.
Oferta CERI skierowana jest do firm i instytucji, które na skalę masową realizują procesy rozliczeniowe, operują dużą liczbą dokumentów w postaci papierowej i przetwarzają masowo dane w postaci elektronicznej. CERI proponuje przejęcie na zasadach outsourcingu działalności firmy dotyczącej tego typu procesów. Centrum Rozliczeń i Informacji świadczy usługi w zakresie wprowadzania danych, skanowania i indeksowania dokumentacji, archiwizacji i prowadzenia korespondencji z indywidualnymi klientami firm i instytucji. Klienci CERImogą również korzystać z usług konsultingowych z zakresie optymalizacji procesów back office, w tym procesów rozliczeniowych.
Oferta spółki kierowana jest przede wszystkim do operatorów telekomunikacyjnych, zakładów energetycznych i gazowniczych, firm ubezpieczeniowych, linii lotniczych, administracji, banków i innych instytucji finansowych, spółdzielni mieszkaniowych czy firm sprzedaży wysyłkowej.