W 2004 roku wartość kredytów udzielonych w mBanku wzrosła o 210%. Na tak dynamiczny przyrost portfela kredytowego złożyła się sprzedaż: mPLANu hipotecznego, karty kredytowej, kredytu odnawialnego oraz kredytu ratalnego.
Struktura portfela kredytowego w mBanku przedstawia się obecnie następująco: 70% to produkty hipoteczne, 20% to kredyt odnawialny, 7% - karty kredytowe, a 3% - KREDYT ratalny plus.
W 2004 roku mBank wydał blisko 3,5 tys. pozytywnych decyzji, dotyczących kredytów w ramach mPLANU hipotecznego, o łącznej wartości 427 mln. Tym samym portfel kredytów i pożyczek hipotecznych zwiększył się o ponad 270 %, w porównaniu z 2003 rokiem.
mBank obsługuje obecnie 24 tys. kredytów odnawialnych. Maksymalna kwota kredytu to 50 tys. złotych, a minimalne oprocentowanie - 10,45%. Wartość udzielonych kredytów odnawialnych w mBanku przekroczyła 220 mln zł.
W roku 2004 znacznie wzrosła również sprzedaż kart kredytowych. Obecnie w portfelach Klientów mBanku znajduje się ponad 23 tys. kart kredytowych Visa Electron, Classic i Gold, na których wartość zadłużenia przekroczyła 107 mln zł. Jest to wzrost o ponad 200% w porównaniu z grudniem 2003 r. Atrakcyjność oferty kart kredytowych została potwierdzona wysokimi ocenami ze strony mediów i Klientów. Karta Visa Electron jest uznawana za najlepszą ofertę dla studentów. Do wzrostu sprzedaży przyczyniły się także promocje dla nowych i dotychczasowych Klientów. Klientom korzystającym z usług mBanku od przynajmniej 24 miesięcy oferowane są karty bez opłat za wydanie. Pod koniec roku ofertę wzbogacono o dwie karty cobrandowe –
wpKartę i mBank Euro<26.
„W porównaniu do banków funkcjonujących od wielu lat, mBank dopiero od niedawna posiada szeroką ofertę kredytową. Musiało minąć trochę czasu zanim Klienci przekonali się do naszych nowych produktów. Nie bez znaczenia jest także proces doskonalenia produktów i procedur, rozbudowa zewnętrznych sieci sprzedaży oraz doświadczenia nabywane przez cały zespół mBanku i partnerów pośredniczących w sprzedaży. W br. liczymy również na wzrost sprzedaży kredytów hipotecznych dla mikrofilm.”
- mówi Paweł Kucharski, wicedyrektor Departamentu bankowości Elektronicznej, odpowiedzialny za rozwój produktów.
Obecnie z usług mBanku korzysta prawie 773 tys. osób - ponad 40% więcej niż pod koniec 2003 roku. Jednocześnie wartość depozytów, pomimo spadku wartości oszczędności gospodarstw domowych o ponad 4,5 mln zł (styczeń – listopad 2004), wzrosła z 2, 5 mld zł na koniec 2003 roku do 3 mld zł obecnie.
W 2004 roku mBank wydał blisko 3,5 tys. pozytywnych decyzji, dotyczących kredytów w ramach mPLANU hipotecznego, o łącznej wartości 427 mln. Tym samym portfel kredytów i pożyczek hipotecznych zwiększył się o ponad 270 %, w porównaniu z 2003 rokiem.
mBank obsługuje obecnie 24 tys. kredytów odnawialnych. Maksymalna kwota kredytu to 50 tys. złotych, a minimalne oprocentowanie - 10,45%. Wartość udzielonych kredytów odnawialnych w mBanku przekroczyła 220 mln zł.
W roku 2004 znacznie wzrosła również sprzedaż kart kredytowych. Obecnie w portfelach Klientów mBanku znajduje się ponad 23 tys. kart kredytowych Visa Electron, Classic i Gold, na których wartość zadłużenia przekroczyła 107 mln zł. Jest to wzrost o ponad 200% w porównaniu z grudniem 2003 r. Atrakcyjność oferty kart kredytowych została potwierdzona wysokimi ocenami ze strony mediów i Klientów. Karta Visa Electron jest uznawana za najlepszą ofertę dla studentów. Do wzrostu sprzedaży przyczyniły się także promocje dla nowych i dotychczasowych Klientów. Klientom korzystającym z usług mBanku od przynajmniej 24 miesięcy oferowane są karty bez opłat za wydanie. Pod koniec roku ofertę wzbogacono o dwie karty cobrandowe –
wpKartę i mBank Euro<26.
„W porównaniu do banków funkcjonujących od wielu lat, mBank dopiero od niedawna posiada szeroką ofertę kredytową. Musiało minąć trochę czasu zanim Klienci przekonali się do naszych nowych produktów. Nie bez znaczenia jest także proces doskonalenia produktów i procedur, rozbudowa zewnętrznych sieci sprzedaży oraz doświadczenia nabywane przez cały zespół mBanku i partnerów pośredniczących w sprzedaży. W br. liczymy również na wzrost sprzedaży kredytów hipotecznych dla mikrofilm.”
- mówi Paweł Kucharski, wicedyrektor Departamentu bankowości Elektronicznej, odpowiedzialny za rozwój produktów.
Obecnie z usług mBanku korzysta prawie 773 tys. osób - ponad 40% więcej niż pod koniec 2003 roku. Jednocześnie wartość depozytów, pomimo spadku wartości oszczędności gospodarstw domowych o ponad 4,5 mln zł (styczeń – listopad 2004), wzrosła z 2, 5 mld zł na koniec 2003 roku do 3 mld zł obecnie.