mBank zdobył główną nagrodę w kategorii konta osobiste w pierwszej edycji Gold Standard -profesjonalnego, niezależnego badania satysfakcji Klientów.
Podczas kompleksowego badania satysfakcji wśród użytkowników popularnych produktów i usług, przeprowadzonego przez instytut badawczy TNS OBOP, użytkownicy w kategorii, w której mBank został uhonorowany najwyższym wyróżnieniem oceniali:
- liczbę oddziałów oraz bankomatów danego banku
- szybkość i jakość obsługi
- dopasowanie oferty i usług do oczekiwań
- wysokość oprocentowania konta
Zdobyta nagroda potwierdza obrany przez nas kierunek działań. Od początku naszego funkcjonowania na rynku finansowym wszelkie kroki, które podejmowaliśmy, miały na celu zapewnienie Klientom jak największej satysfakcji z korzystania z naszych usług. Tym bardziej cieszy nas to wyróżnienie - podkreśla Paweł Kucharski, Dyrektor mBanku.
Gold Standard - Nagroda satysfakcji Klientów jest programem certyfikującym dla produktów sprzedawanych na polskim rynku. TNS OBOP przeprowadził badanie o charakterze ilościowym na reprezentatywnej próbie 1500 Polaków powyżej 15 roku życia. Zostało ono zrealizowane przy użyciu elektronicznej ankiety w formie wywiadów bezpośrednich w domach respondentów. W każdej z 23 kategorii produkty i usługi oceniane były w od 3 do 5 kluczowych, z punktu widzenia użytkownika, wymiarach.
Oferta indywidualnych rachunków w mBanku to przede wszystkim eKONTO oraz eMAX plus. eKONTO - rachunek rozliczeniowy mBanku, charakteryzuje się najszerszą na rynku funkcjonalnością. Poprzez eKONTO Klient ma dostęp do gamy usług oszczędnościowych, kredytowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Otwarcie i prowadzenie rachunku jest bezpłatne. Dodatkowo do konta wydawana jest darmowa karta Visa Electron. Ponadto Klient może korzystać z wysokooprocentowanego konta oszczędnościowego eMAX plus. Przelewy pomiędzy rachunkami w mBanku są bezpłatne.
Obecnie z usług mBanku korzysta już przeszło 1, 55 mln Klientów, którzy otworzyli 2,1 mln rachunków. Wartość aktywów przekracza 7,7 mld zł.