Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśród potencjalnych odbiorców, czyli najbardziej zamożnych ludzi. Przekaz kampanii, w warstwie wizualnej oparty jest o emocje związane z luksusem i zamożnością, a także prezentuje nieograniczone możliwości, jakie gwarantują usługi Private Banking & Wealth Management.
Główne hasło kampanii brzmi: “Pomnażamy Twój majątek. To, co z nim zrobisz zależy wyłącznie od Ciebie.” Kreacje reklamowe pokazują elitarne dyscypliny sportowe, uprawiane w zaskakujących i niecodziennych miejscach, które wydawałoby się, że zupełnie się do tego nie pasują.
„Ofertę Private Banking & Wealth Management kierujemy do ludzi aktywnych, którzy potrafią korzystać ze swojego majątku, mają pasje, marzenia i nie boją się ich realizacji. Za każdym razem, kiedy pracujemy nad nową kampanią, naszą intencją jest, przede wszystkim, wyróżniać się spośród ofert i reklam wielu banków i instytucji finansowych”- mówi Bartosz Brzozowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich w BRE Banku. „Dlatego choć pokazujemy elitarne dyscypliny sportowe, jak tenis i polo, prezentujemy je w sposób niecodzienny i nieco przewrotny, dodaje.
Do celów reklamowych przygotowano dwie kreacje. Pierwsza pokazuje egzotyczną wyspę – w domyśle prywatną, z zielonym kortem i dwojgiem ludzi grających w tenisa. Druga przedstawia drużynę polo, która gra na boisku przygotowanym na zabytkowym moście.
„W ten sposób chcemy jeszcze bardziej podkreślać przekaz: „Pomnażamy Twój majątek. To, co z nim zrobisz zależy wyłącznie od ciebie” - dodaje Brzozowski.
Drugim ważnym celem kampanii jest poinformowanie rynku o modelu biznesowym Private Banking & Wealth Management.
„Filozofia usług Private Banking i Wealth Management BRE Banku opiera się na dwóch filarach: najwyższej jakości, indywidualnej obsłudze i produktach szytych na miarę. Spodziewamy się, że odważne kreacje podkreślą, że naprawdę jest to niepowtarzalna w Polsce oferta” - mówi Daniel Ścigała, dyrektor Private Banking BRE Banku.
„Koncepcja BRE Wealth Management, czyli kompleksowe zarządzanie majątkiem to jedyna taka propozycja na polskim rynku. Inne banki, które promują usługi private banking, tak naprawdę zajmują się sprzedażą produktów. U nas produkty są tylko narzędziem egzekucji uzgodnionej z klientem strategii inwestycyjnej. My kompleksowo zarządzamy majątkiem tzn., że oprócz majątku płynnego (gotówka, papiery wartościowe) obejmujemy zakresem swoich usług również nieruchomości czy przedsiębiorstwa klienta. Wealth Management łączy w jednym miejscu najwyższej klasy doradztwo podatkowe, prawne, majątkowe i spadkowe. To czyni naszą ofertę unikalną na rynku i to chcemy podkreślać w nowej kampanii”- dodaje.
Głównym medium kampanii jest prasa, dopasowana do lifestyle'owego charakteru kreacji. Reklamy BRE Banku ukażą się zarówno w opiniotwórczych tygodnikach, czyli w Polityce, Forum, Wprost, Newsweeku, Piątej Alei (luksusowym dodatku do Rzeczpospolitej), magazynach biznesowych, w takich tytułach jak: Manager Magazin, Harvard Business Review, Forbes oraz pismach dla kobiet: Twoim Stylu, Pani, Essence, Fashion Magazine. Dodatkowo będziemy wykorzystywać luksusowe magazyny specjalistyczne, poświecone tematyce: motoryzacyjnej: Mercedes Magazin, Audi Magazyn, podróżniczej: National Geographic, National Geographic Traveller, Voyage, sportowej - Golf&Life oraz wnętrzarskiej, Rezydencje, Willa.
Wzmocnieniu wizerunkowej kampanii prasowej służy reklama w Internecie, która dodatkowo zachęca użytkowników do odwiedzenia strony www.brebank.pl/pb, poświeconej usługom Private Banking & Wealth Management i zapoznania się z ofertą BRE Banku.
Kreacje przygotowane do kampanii internetowej są spójne z reklamami prasowymi. Autorzy wykorzystali motyw wyspy z kortem tenisowym.
Kampania będzie emitowana na witrynach oferujących treści, produkty i usługi dla ludzi o ponadprzeciętnych dochodach, takich jak:. forbes.pl, pb.pl, manager.money.pl, artbiznes.pl golf24.pl, spahotele.pl.
W Internetowym mediaplanie dominują formy stałej obecności na witrynach głównie dużoformatowe nośniki typu box reklamowy i toplayer, stosunkowo niewielki procent stanowią emisje odsłonowe (tylko w formie toplayer z billboardem). Dodatkowo, na stronach o stosunkowo dużym zasięgu, takich jak: pb.pl, manager.money.pl, binzespolska.pl zostaną wyemitowane artykuły sponsorowane, którą pozwolą na szersze przedstawienie filozofii i oferty BRE Private Banking.
Również strona główna serwisu www.brebank.pl nawiązuje graficznie do kampanii.
Kreacje przygotowała agencja reklamowa JWT, natomiast media zaplanował dom mediowy Vizeum. Kampania zakończy się 13 grudnia.
„Ofertę Private Banking & Wealth Management kierujemy do ludzi aktywnych, którzy potrafią korzystać ze swojego majątku, mają pasje, marzenia i nie boją się ich realizacji. Za każdym razem, kiedy pracujemy nad nową kampanią, naszą intencją jest, przede wszystkim, wyróżniać się spośród ofert i reklam wielu banków i instytucji finansowych”- mówi Bartosz Brzozowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich w BRE Banku. „Dlatego choć pokazujemy elitarne dyscypliny sportowe, jak tenis i polo, prezentujemy je w sposób niecodzienny i nieco przewrotny, dodaje.
Do celów reklamowych przygotowano dwie kreacje. Pierwsza pokazuje egzotyczną wyspę – w domyśle prywatną, z zielonym kortem i dwojgiem ludzi grających w tenisa. Druga przedstawia drużynę polo, która gra na boisku przygotowanym na zabytkowym moście.
„W ten sposób chcemy jeszcze bardziej podkreślać przekaz: „Pomnażamy Twój majątek. To, co z nim zrobisz zależy wyłącznie od ciebie” - dodaje Brzozowski.
Drugim ważnym celem kampanii jest poinformowanie rynku o modelu biznesowym Private Banking & Wealth Management.
„Filozofia usług Private Banking i Wealth Management BRE Banku opiera się na dwóch filarach: najwyższej jakości, indywidualnej obsłudze i produktach szytych na miarę. Spodziewamy się, że odważne kreacje podkreślą, że naprawdę jest to niepowtarzalna w Polsce oferta” - mówi Daniel Ścigała, dyrektor Private Banking BRE Banku.
„Koncepcja BRE Wealth Management, czyli kompleksowe zarządzanie majątkiem to jedyna taka propozycja na polskim rynku. Inne banki, które promują usługi private banking, tak naprawdę zajmują się sprzedażą produktów. U nas produkty są tylko narzędziem egzekucji uzgodnionej z klientem strategii inwestycyjnej. My kompleksowo zarządzamy majątkiem tzn., że oprócz majątku płynnego (gotówka, papiery wartościowe) obejmujemy zakresem swoich usług również nieruchomości czy przedsiębiorstwa klienta. Wealth Management łączy w jednym miejscu najwyższej klasy doradztwo podatkowe, prawne, majątkowe i spadkowe. To czyni naszą ofertę unikalną na rynku i to chcemy podkreślać w nowej kampanii”- dodaje.
Głównym medium kampanii jest prasa, dopasowana do lifestyle'owego charakteru kreacji. Reklamy BRE Banku ukażą się zarówno w opiniotwórczych tygodnikach, czyli w Polityce, Forum, Wprost, Newsweeku, Piątej Alei (luksusowym dodatku do Rzeczpospolitej), magazynach biznesowych, w takich tytułach jak: Manager Magazin, Harvard Business Review, Forbes oraz pismach dla kobiet: Twoim Stylu, Pani, Essence, Fashion Magazine. Dodatkowo będziemy wykorzystywać luksusowe magazyny specjalistyczne, poświecone tematyce: motoryzacyjnej: Mercedes Magazin, Audi Magazyn, podróżniczej: National Geographic, National Geographic Traveller, Voyage, sportowej - Golf&Life oraz wnętrzarskiej, Rezydencje, Willa.
Wzmocnieniu wizerunkowej kampanii prasowej służy reklama w Internecie, która dodatkowo zachęca użytkowników do odwiedzenia strony www.brebank.pl/pb, poświeconej usługom Private Banking & Wealth Management i zapoznania się z ofertą BRE Banku.
Kreacje przygotowane do kampanii internetowej są spójne z reklamami prasowymi. Autorzy wykorzystali motyw wyspy z kortem tenisowym.
Kampania będzie emitowana na witrynach oferujących treści, produkty i usługi dla ludzi o ponadprzeciętnych dochodach, takich jak:. forbes.pl, pb.pl, manager.money.pl, artbiznes.pl golf24.pl, spahotele.pl.
W Internetowym mediaplanie dominują formy stałej obecności na witrynach głównie dużoformatowe nośniki typu box reklamowy i toplayer, stosunkowo niewielki procent stanowią emisje odsłonowe (tylko w formie toplayer z billboardem). Dodatkowo, na stronach o stosunkowo dużym zasięgu, takich jak: pb.pl, manager.money.pl, binzespolska.pl zostaną wyemitowane artykuły sponsorowane, którą pozwolą na szersze przedstawienie filozofii i oferty BRE Private Banking.
Również strona główna serwisu www.brebank.pl nawiązuje graficznie do kampanii.
Kreacje przygotowała agencja reklamowa JWT, natomiast media zaplanował dom mediowy Vizeum. Kampania zakończy się 13 grudnia.