„Kurier BRE Banku”- wewnętrzny biuletyn pracowników Grupy BRE już po raz piąty został wyróżniony w konkursie Biuletynów Firmowych organizowanym przez agencję doradczo- wydawniczą AGAPE. „Kurier” zdobył II miejsce w kategorii „Biuletyn elektroniczny”.
„Kurier BRE Banku”- wewnętrzny biuletyn pracowników Grupy BRE już po raz piąty został wyróżniony w konkursie Biuletynów Firmowych organizowanym przez agencję doradczo- wydawniczą AGAPE. „Kurier” zdobył II miejsce w kategorii „Biuletyn elektroniczny”.
W tym roku do konkursu przystąpiły aż 72 gazety. Organizatorzy podzielili prace na trzy kategorie: biuletyn zewnętrzny, wewnętrzny oraz elektroniczny. W tej ostatniej startowało 13 wydawnictw. Jury, w skład którego wchodzili Julia Kozak z agencji Fleishman-Hillard, Małgorzata Celarek z agencji ITBC Communication, Krzysztof Dembowski, dyrektor zarządzający SARE, Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape oraz Artur Krajewski wykładowca ASP oceniało m.in.: poprawność językową, stopień realizacji celów, atrakcyjność graficzną, spójność z wizerunkiem firmy oraz atrakcyjność z punktu widzenia czytelnika. „Kurier BRE Banku” uzyskał najwyższe noty za stopień realizacji celów i spójność z wizerunkiem firmy.
„W konkursie startujemy już od pięciu lat. Przez ten czas mieliśmy okazję obserwować, jak jak bardzo, wraz z podejściem do zagadnienia komunikacji wewnątrz firmy, zmieniają się rola i znaczenie biuletynów firmowych. Udział w konkursie pozwala nam nie tylko zmierzyć się z innymi wydawnictwami, ale także uzyskać opinie i rekomendacje niezależnych ekspertów”- mówi Monika Najdrowska, redaktor naczelna Kuriera BRE Banku
„Kurier BRE Banku” jest miesięcznikiem przygotowanym dla Pracowników BRE Banku oraz spółek Grupy. Na początku był czarno-białym, a potem kolorowym magazynem drukowanym. W 2002 r., w związku z bardzo szybko rosnącą wśród pracowników Banku popularnością Intranetu, podjęta została decyzja o zmianie formuły wydawniczej pisma. „Kuriera” przeniesiono do Intranetu i obecnie ukazuje się on w formie „elektronicznej.
Cały czas trwają prace nad uatrakcyjnieniem pisma - pod koniec 2005 r. odświeżono szatę graficzną, wzbogacono tematykę, ale przede wszystkim zmieniono koncepcję biuletynu. Z wersji statycznej, Kurier stał się biuletynem on-linowym, który, choć pozostaje miesięcznikiem, wykonany jest w nowej technologii umożliwiającej jego codzienną aktualizację i zespolenie z główną stroną Intranetu BRE Banku. Dzięki temu redakcja na bieżąco może informować Pracowników o wszelkich ważnych wydarzeniach. Nowa technologia umożliwia również interaktywność.
„W coraz szerszym stopniu biuletyn staje się platformą wymiany informacji między pracownikami oraz w większym wymiarze pełni rolę rozrywkową. Cieszy nas, że rośnie liczba pracowników zaangażowanych w jego tworzenie, a tym samym zakres tematyczny biuletynu”- dodaje Monika Najdrowska
W tym roku do konkursu przystąpiły aż 72 gazety. Organizatorzy podzielili prace na trzy kategorie: biuletyn zewnętrzny, wewnętrzny oraz elektroniczny. W tej ostatniej startowało 13 wydawnictw. Jury, w skład którego wchodzili Julia Kozak z agencji Fleishman-Hillard, Małgorzata Celarek z agencji ITBC Communication, Krzysztof Dembowski, dyrektor zarządzający SARE, Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape oraz Artur Krajewski wykładowca ASP oceniało m.in.: poprawność językową, stopień realizacji celów, atrakcyjność graficzną, spójność z wizerunkiem firmy oraz atrakcyjność z punktu widzenia czytelnika. „Kurier BRE Banku” uzyskał najwyższe noty za stopień realizacji celów i spójność z wizerunkiem firmy.
„W konkursie startujemy już od pięciu lat. Przez ten czas mieliśmy okazję obserwować, jak jak bardzo, wraz z podejściem do zagadnienia komunikacji wewnątrz firmy, zmieniają się rola i znaczenie biuletynów firmowych. Udział w konkursie pozwala nam nie tylko zmierzyć się z innymi wydawnictwami, ale także uzyskać opinie i rekomendacje niezależnych ekspertów”- mówi Monika Najdrowska, redaktor naczelna Kuriera BRE Banku
„Kurier BRE Banku” jest miesięcznikiem przygotowanym dla Pracowników BRE Banku oraz spółek Grupy. Na początku był czarno-białym, a potem kolorowym magazynem drukowanym. W 2002 r., w związku z bardzo szybko rosnącą wśród pracowników Banku popularnością Intranetu, podjęta została decyzja o zmianie formuły wydawniczej pisma. „Kuriera” przeniesiono do Intranetu i obecnie ukazuje się on w formie „elektronicznej.
Cały czas trwają prace nad uatrakcyjnieniem pisma - pod koniec 2005 r. odświeżono szatę graficzną, wzbogacono tematykę, ale przede wszystkim zmieniono koncepcję biuletynu. Z wersji statycznej, Kurier stał się biuletynem on-linowym, który, choć pozostaje miesięcznikiem, wykonany jest w nowej technologii umożliwiającej jego codzienną aktualizację i zespolenie z główną stroną Intranetu BRE Banku. Dzięki temu redakcja na bieżąco może informować Pracowników o wszelkich ważnych wydarzeniach. Nowa technologia umożliwia również interaktywność.
„W coraz szerszym stopniu biuletyn staje się platformą wymiany informacji między pracownikami oraz w większym wymiarze pełni rolę rozrywkową. Cieszy nas, że rośnie liczba pracowników zaangażowanych w jego tworzenie, a tym samym zakres tematyczny biuletynu”- dodaje Monika Najdrowska