Wiara w reklamę to naiwność. mBank konsekwentnie namawia Klientów, aby nie wierzyli sloganom i sami sprawdzili najkorzystniejszą ofertę.
Od 1 października mBank rusza z intensywną kampanią reklamową. W ciągu 2 miesięcy komunikacja skupi się przede wszystkim na promocji bezpłatnego eKONTA, oferty dla mikrofirm i produktów inwestycyjnych.
Po raz kolejny stawiamy na niestandardową i zaskakującą komunikację. Klienci podchodzą z dużym dystansem do reklam, dlatego naiwnością również z naszej strony byłaby wiara w to, że uwierzą nam na słowo. Dlatego otwarcie mówimy: nie musisz wierzyć reklamie, ani postaciom, które namawiają Cię do skorzystania z naszej oferty. Bo kto by uwierzył facetowi przebranemu za księdza? - mówi Ewelina Sadowska-Pilc, Naczelnik Wydziału Komunikacji i Zarządzania Marką mBanku. W pierwszej kolejności zakomunikujemy bezpłatne eKONTO. Naszym celem jest skłonienie Klientów do zastanowienia się nad tym, ile pieniędzy tracą na opłaty za prowadzenie konta. mBank od zawsze oferuje bezpłatne eKONTO osobiste z darmową kartą do rachunku, a od 1 października nasi Klienci będą mogli korzystać z bankomatów za granicą bez prowizji. W spocie reklamowym konsekwentnie namawiamy Klientów, aby sprawdzili informacje sami na http://www.mbank.pl/ - dodaje Ewelina Sadowska-Pilc.
Reklamę wyreżyserował Ryszard Brylski, operatorem był Krzysztof Ptak. W roli Księdza wystąpił Grzegorz Sierzputowski. Kreację przygotowała agencja Czteryczwarte. Obecność mBanku w TV, prasie i kinie zaplanował dom mediowy Vizeum.
Kampania będzie widoczna w:
- telewizji - TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TV4, TVN24 oraz kanałach tematycznych
- Internecie
- prasie
- sieci kin Cinema City
Tym razem mBank, poza komunikacją w środkach masowego przekazu, dotrze do Klientów również poprzez działania ambientowe.
W dalszej części kampanii mBank pokaże także ofertę dla mikrofirm oraz produkty inwestycyjne.
W drugiej połowie br. mBank rozpoczął ofensywę komunikacyjną - mówi Szymon Midera, Dyrektor Biura Marketingu i Rozwoju mBanku. Zaczęło się od mecenatu nad drugim co do wielkości festiwalem muzycznym w Polsce - II OFF FESTIVALEM w Mysłowicach. We wrześniu kontynuowaliśmy komunikację na Śląsku - wystartowaliśmy z pierwszą lokalną kampanią. Jesteśmy widoczni zarówno w telewizji, radiu, Internecie, jak i na outdoorze oraz w pubach i restauracjach. Równolegle prowadzimy kampanię Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Jednak najmocniejszym uderzeniem będzie kampania rozpoczynająca się w październiku. Do końca roku planujemy też zaprezentować nowy serwis mBanku - dodaje Midera.
Celem dwumiesięcznej kampanii jest znaczny wzrost sprzedaży i rozpoznawalności marki mBanku. Kampania potrwa do pierwszych dni grudnia.
mBank, który rozpoczął swoją działalność w listopadzie 2000 roku, posiada obecnie ponad 1,5 mln Klientów oraz prawie 2 mln rachunków. Suma aktywów sięga 9 mld PLN, a wartość bilansowa portfela kredytów hipotecznych przekracza 4 mld PLN.