Pierwszy internetowy bank w Polsce w nocy z 25 na 26 listopada skończy pięć lat. Swoje święto mBank chce uczcić wraz z Klientami i Partnerami, którzy pomagali w budowaniu jego sukcesu. Na stronach mBanku uruchomiony został specjalny serwis urodzinowy.
Odkąd mBank rozpoczął działalność w listopadzie 2000 roku, nieprzerwanie zmienia świat finansów osobistych i pozostaje innowatorem w dziedzinie rozwiązań bankowości internetowej i mobilnej. Najlepszym prezentem dla banku, a zarazem potwierdzeniem jego sukcesu, jest fakt, iż w dniu piątych urodzin mBanku z jego usług będzie korzystać już milion Klientów! Dlatego mBank z okazji pięciolecia chce podziękować wszystkim mKlientom oraz Partnerom biznesowym, którzy przyczynili się do budowania sukcesu banku, zapraszając ich do wspólnego świętowania. W ramach cyklu imprez urodzinowych, zorganizowanych pod hasłem
„Milion klientów na piątkę”
mBank przygotował wiele atrakcji. O szczegółach dowiedzieć się można w serwisie urodzinowym.
Pięć koncertów na pięciolecie mBanku
mBank zaprasza Klientów i swoich gości na cykl koncertów, które odbywać się będą w dniach od 25 do 30.11.2005 r. w Łodzi, Warszawie, Trójmieście, Krakowie i Poznaniu. Wystąpią wybitne postacie polskiej sceny muzycznej w premierowym, nie słyszanym wcześniej zestawieniu i repertuarze – z zespołem Myslovitz gościnnie zagra Leszek Możdżer. Na Klientów czeka ok. 8 tys. zaproszeń na koncerty. Bilety nie są jednak do kupienia – zainteresowani nimi Klienci muszą wziąć udział w jednym z pięciu urodzinowych konkursów, opisanych na stronach serwisu lub udzielić wsparcia jednej z fundacji, którym pomaga mBank (za symboliczne 2 zł przekazane na konto jednej z pięciu fundacji można otrzymać podwójne zaproszenie na koncert w jednym z pięciu miast).
Kongres e-marketing
W dniach 24-25 listopada 2005 roku, pod specjalnym patronatem mBanku, po raz pierwszy w Łodzi odbędzie się szósty już kongres, organizowany przez Informedia Polska (ECU Marketing) – wiodącego polskiego organizatora konferencji, seminariów i warsztatów w dziedzinach: marketingu, komunikacji, CRM oraz e-commerce. Kongres jest wydarzeniem o ugruntowanej na rynku pozycji, w którym udział biorą menadżerowie oraz specjaliści e-marketingu z największych firm z Polski. W tegorocznym kongresie zorganizowanym pod hasłem
„Sukcesy i nowatorskie projekty on-line”
szczególna uwaga poświęcona będzie wszystkim zagadnieniom, jakie miały wpływ na rozwój i sukces mBanku. Podczas trwania Kongresu wystąpi ponad 40 prelegentów z firm takich, jak: Compensa, Google, mBank, Skype Communications, PTK Centertel, Microsoft, Qumak – Sekom, Onet.pl, Accenture, PZU, Generali, Allegro.pl, Polkomtel, Money.pl, BZ WBK, ePlus, Skąpiec.pl, PWC, Gemius, BRE Bank, IAB Polska, Pepsi i innych. Więcej informacji o kongresie znajduje się na stronie mBanku oraz w serwisie ECU Marketing.
Targi Nowych Technologii
Kongresowi towarzyszyć będą Targi (24-25 listopada, Łódź) otwarte dla szerokiej publiczności. mBank z okazji swoich urodzin zaprasza do
nieodpłatnego
uczestnictwa w Targach wszystkich zainteresowanych. Wystawcy będą prezentować najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, finansowe, a także pokazywać produkty i usługi, które wyprzedzają standardy rynkowe.
Realizując założenia modelu biznesowego, mBank koncentruje się na poznawaniu potrzeb Klientów i tworzeniu dla nich innowacyjnych rozwiązań. Jednocześnie SPOŁECZNOŚĆ jest jedną z najważniejszych wartości uznawanych przez bank. mBank prowadzi stały i otwarty dialog z Klientami udostępniając im elektroniczne kanały komunikacji do wyrażania opinii i zadawania pytań. Również świętując swoje urodziny mBank chce podziękować mKlientom za okazane zaufanie i wspólnie z nimi i dla nich rozpocząć kolejne lata działalności na rynku usług finansowych.
mBank zaprasza na strony serwisu urodzinowego, gdzie znajduje się więcej informacji na temat planowanych obchodów pięciolecia banku.
„Milion klientów na piątkę”
mBank przygotował wiele atrakcji. O szczegółach dowiedzieć się można w serwisie urodzinowym.
Pięć koncertów na pięciolecie mBanku
mBank zaprasza Klientów i swoich gości na cykl koncertów, które odbywać się będą w dniach od 25 do 30.11.2005 r. w Łodzi, Warszawie, Trójmieście, Krakowie i Poznaniu. Wystąpią wybitne postacie polskiej sceny muzycznej w premierowym, nie słyszanym wcześniej zestawieniu i repertuarze – z zespołem Myslovitz gościnnie zagra Leszek Możdżer. Na Klientów czeka ok. 8 tys. zaproszeń na koncerty. Bilety nie są jednak do kupienia – zainteresowani nimi Klienci muszą wziąć udział w jednym z pięciu urodzinowych konkursów, opisanych na stronach serwisu lub udzielić wsparcia jednej z fundacji, którym pomaga mBank (za symboliczne 2 zł przekazane na konto jednej z pięciu fundacji można otrzymać podwójne zaproszenie na koncert w jednym z pięciu miast).
Kongres e-marketing
W dniach 24-25 listopada 2005 roku, pod specjalnym patronatem mBanku, po raz pierwszy w Łodzi odbędzie się szósty już kongres, organizowany przez Informedia Polska (ECU Marketing) – wiodącego polskiego organizatora konferencji, seminariów i warsztatów w dziedzinach: marketingu, komunikacji, CRM oraz e-commerce. Kongres jest wydarzeniem o ugruntowanej na rynku pozycji, w którym udział biorą menadżerowie oraz specjaliści e-marketingu z największych firm z Polski. W tegorocznym kongresie zorganizowanym pod hasłem
„Sukcesy i nowatorskie projekty on-line”
szczególna uwaga poświęcona będzie wszystkim zagadnieniom, jakie miały wpływ na rozwój i sukces mBanku. Podczas trwania Kongresu wystąpi ponad 40 prelegentów z firm takich, jak: Compensa, Google, mBank, Skype Communications, PTK Centertel, Microsoft, Qumak – Sekom, Onet.pl, Accenture, PZU, Generali, Allegro.pl, Polkomtel, Money.pl, BZ WBK, ePlus, Skąpiec.pl, PWC, Gemius, BRE Bank, IAB Polska, Pepsi i innych. Więcej informacji o kongresie znajduje się na stronie mBanku oraz w serwisie ECU Marketing.
Targi Nowych Technologii
Kongresowi towarzyszyć będą Targi (24-25 listopada, Łódź) otwarte dla szerokiej publiczności. mBank z okazji swoich urodzin zaprasza do
nieodpłatnego
uczestnictwa w Targach wszystkich zainteresowanych. Wystawcy będą prezentować najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, finansowe, a także pokazywać produkty i usługi, które wyprzedzają standardy rynkowe.
Realizując założenia modelu biznesowego, mBank koncentruje się na poznawaniu potrzeb Klientów i tworzeniu dla nich innowacyjnych rozwiązań. Jednocześnie SPOŁECZNOŚĆ jest jedną z najważniejszych wartości uznawanych przez bank. mBank prowadzi stały i otwarty dialog z Klientami udostępniając im elektroniczne kanały komunikacji do wyrażania opinii i zadawania pytań. Również świętując swoje urodziny mBank chce podziękować mKlientom za okazane zaufanie i wspólnie z nimi i dla nich rozpocząć kolejne lata działalności na rynku usług finansowych.
mBank zaprasza na strony serwisu urodzinowego, gdzie znajduje się więcej informacji na temat planowanych obchodów pięciolecia banku.