BRE Bank jest partnerem polskiego wydania książki „Winning”– najlepszego praktycznego poradnika biznesu, autorstwa Jacka Welcha, byłego dyrektora generalnego GE. Książka, która ukaże się w księgarniach 14 października br., została opatrzona wstępem Sławomira Lachowskiego, Prezesa BRE Banku. Zaangażowanie w publikację książki to wyraz polityki Banku, który stara się, inspirować przedsiębiorców, menedżerów i pracowników do korzystania z najlepszych praktyk, przyczyniając się tym samym do ich sukcesu biznesowego.
Wydawcą polskiej edycji jest Studio EMKA.
„Zwyciężanie” nie jest książką dla pracowników naukowych, doradców ani mediów. To książka „dla ludzi biznesu, którzy pocą się, brudzą sobie paznokcie, zatrudniają i zwalniają pracowników, podejmują trudne decyzje i płacą cenę, gdy te decyzje okazują się niewłaściwe”, pisze Welch. Jest to poradnik dla ludzi „w okopach”, zmieniających całkowicie swoje firmy i gospodarkę. Przyda się zarówno ludziom dopiero zaczynającym karierę, jak i doświadczonym kierownikom, prowadzącym wielomiliardowe przedsiębiorstwa.
„Winning … – jest książką wyjątkową, na którą czekało wielu ludzi chcących przeżyć swoje życie z pasją, zmieniając siebie i otaczający ich świat. Takiej książki nie mógłby napisać ani uniwersytecki profesor, ani znakomity dziennikarz, ani też najwybitniejszy konsultant. To najlepsza dotychczas napisana książka z dziedziny zarządzania. Pasjonujące rozważania o misji, strategii i doskonałości w działaniu operacyjnym. Welch pisze o rzeczach ulotnych bądź skomplikowanych w sposób tak prosty i zarazem błyskotliwy zarazem, że aż zapiera dech”,
uważa Sławomir Lachowski, Prezes BRE Banku, którego sylwetka J. Welcha - jednego z najwybitniejszych najbardziej szanowanych przywódców biznesu - fascynuje od lat.
BRE Bank, wspierając polskie wydanie „Winning” stara się, inspirować przedsiębiorców, menedżerów i pracowników do korzystania z najlepszych praktyk, przyczyniając się tym samym do ich sukcesu biznesowego. Zaangażowanie w publikację książki jest jednocześnie wyrazem polityki personalnej BRE Banku, który zdaje sobie sprawę, że firmę można poprowadzić do sukcesu tylko wówczas, gdy dysponuje się profesjonalną, zaangażowaną i zmotywowaną kadrą.
Partnerem medialnym „Winnig” jest Business Week.
„Zwyciężanie” nie jest książką dla pracowników naukowych, doradców ani mediów. To książka „dla ludzi biznesu, którzy pocą się, brudzą sobie paznokcie, zatrudniają i zwalniają pracowników, podejmują trudne decyzje i płacą cenę, gdy te decyzje okazują się niewłaściwe”, pisze Welch. Jest to poradnik dla ludzi „w okopach”, zmieniających całkowicie swoje firmy i gospodarkę. Przyda się zarówno ludziom dopiero zaczynającym karierę, jak i doświadczonym kierownikom, prowadzącym wielomiliardowe przedsiębiorstwa.
„Winning … – jest książką wyjątkową, na którą czekało wielu ludzi chcących przeżyć swoje życie z pasją, zmieniając siebie i otaczający ich świat. Takiej książki nie mógłby napisać ani uniwersytecki profesor, ani znakomity dziennikarz, ani też najwybitniejszy konsultant. To najlepsza dotychczas napisana książka z dziedziny zarządzania. Pasjonujące rozważania o misji, strategii i doskonałości w działaniu operacyjnym. Welch pisze o rzeczach ulotnych bądź skomplikowanych w sposób tak prosty i zarazem błyskotliwy zarazem, że aż zapiera dech”,
uważa Sławomir Lachowski, Prezes BRE Banku, którego sylwetka J. Welcha - jednego z najwybitniejszych najbardziej szanowanych przywódców biznesu - fascynuje od lat.
BRE Bank, wspierając polskie wydanie „Winning” stara się, inspirować przedsiębiorców, menedżerów i pracowników do korzystania z najlepszych praktyk, przyczyniając się tym samym do ich sukcesu biznesowego. Zaangażowanie w publikację książki jest jednocześnie wyrazem polityki personalnej BRE Banku, który zdaje sobie sprawę, że firmę można poprowadzić do sukcesu tylko wówczas, gdy dysponuje się profesjonalną, zaangażowaną i zmotywowaną kadrą.
Partnerem medialnym „Winnig” jest Business Week.