mBank - lider bankowości elektronicznej, zajął pierwsze miejsce w V Ogólnopolskiej Olimpiadzie Usług Bankowych jako Bank najbardziej przyjazny Klientom. Jednocześnie Prezes Sławomir Lachowski otrzymał nominację do tytułu Osobowość Roku 2005.
Kapituła Olimpiady zorganizowanej przez Zarząd Targów Warszawskich oraz Instytut Badań Opinii i Rynku PENTOR, uznała ofertę mBanku za najlepszą w kategorii Bank przyjazny Klientom. Podkreślano też fakt, iż mBank jest najchętniej polecanym Bankiem przez osoby korzystające z jego usług.
Konkurs obejmował opinie Jurorów i ocenę banków pod względem:
jakości świadczonych usług mierzonej wskaźnikami satysfakcji, lojalności oraz mobilności klientów banku,
dotychczasowych ocen uzyskiwanych w publikowanych rankingach w okresie czerwiec 2004 - sierpień 2005
Źródłem badań empirycznych były wyniki cyklicznego Audytu Bankowości Detalicznej przeprowadzonego przez Instytut PENTOR.
Badania lojalności, które prowadzimy pokazują, że ponad
88% Klientów korzystających z usług mBanku poleci lub poleciło go swoim znajomym, z czego 56% z bardzo dużym prawdopodobieństwem. To bardzo dobre wyniki, potwierdzające fakt, że osoby korzystające z usług mBanku są bardzo lojalne nie tylko w odniesieniu do usług branży finansowej, ale także innych branż badanych w ten sposób - podkreśla Paweł Kucharski, wicedyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej, odpowiedzialny za rozwój mBanku.
Jednocześnie potwierdzeniem tych wyników są niezależne badania zadowolenia Klientów, przeprowadzone przez PENTOR w 2004 roku i IQS Quantum Group w sierpniu br., w których jesteśmy zdecydowanym liderem. W świetle obu tych badań mBank cieszy się najlepszą opinią wśród Klientów banków w Polsce! - dodaje.
Jednocześnie Prezes BRE Banku SA Sławomir Lachowski- pomysłodawca i twórca mBanku został nominowany do tytułu Osobowość Roku 2005 Rynku Finansowego i Kapitałowego.
Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 13 października w ramach trwającego w Warszawie
XI Polskiego Forum Kapitałowo-Finansowego TWOJE PIENIĄDZE 2005.
mBank
jako pierwszy na rynku na szeroką skalę skoncentrował się na budowie partnerskich relacji z Klientami oraz podjął z nimi otwarty, szczery i uczciwy dialog. Według ostatniego raportu Związku Banków Polskich, udział mBanku w ogólnej liczbie Klientów korzystających z dostępu do rachunku bankowego przez Internet wynosi 24%.
W budowaniu relacji z Klientem tak samo ważne są twarde korzyści (cena, wygoda, jakość) jak i sposób prowadzenia z nim dialogu. Nie odniesie się sukcesu w biznesie prowadzonym w Internecie, nie uwzględniając fundamentalnych zasad tu panujących – otwartości, szczerości w komunikacji, prowadzenia ciągłej rozmowy z każdym Klientem czy umożliwienia wymiany informacji między nimi. To co staramy się robić, i to co odróżnia nas od innych banków (oczywiście oprócz przewag cenowo - produktowych i zakresu innowacyjnych usług) to właśnie sposób komunikacji
– dodaje Paweł Kucharski.
W roku ubiegłym mBank został laureatem IV edycji Olimpiady w dwóch kategoriach:
rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy
(eKONTO) oraz
obsługa małych firm
(pakiet mBIZNES).
Nagrody
otrzymane w ramach V Ogólnopolskiej Olimpiady Usług Bankowych są potwierdzeniem wysokiej jakości oferty mBanku, z której skorzystało już milion Klientów.
Konkurs obejmował opinie Jurorów i ocenę banków pod względem:
jakości świadczonych usług mierzonej wskaźnikami satysfakcji, lojalności oraz mobilności klientów banku,
dotychczasowych ocen uzyskiwanych w publikowanych rankingach w okresie czerwiec 2004 - sierpień 2005
Źródłem badań empirycznych były wyniki cyklicznego Audytu Bankowości Detalicznej przeprowadzonego przez Instytut PENTOR.
Badania lojalności, które prowadzimy pokazują, że ponad
88% Klientów korzystających z usług mBanku poleci lub poleciło go swoim znajomym, z czego 56% z bardzo dużym prawdopodobieństwem. To bardzo dobre wyniki, potwierdzające fakt, że osoby korzystające z usług mBanku są bardzo lojalne nie tylko w odniesieniu do usług branży finansowej, ale także innych branż badanych w ten sposób - podkreśla Paweł Kucharski, wicedyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej, odpowiedzialny za rozwój mBanku.
Jednocześnie potwierdzeniem tych wyników są niezależne badania zadowolenia Klientów, przeprowadzone przez PENTOR w 2004 roku i IQS Quantum Group w sierpniu br., w których jesteśmy zdecydowanym liderem. W świetle obu tych badań mBank cieszy się najlepszą opinią wśród Klientów banków w Polsce! - dodaje.
Jednocześnie Prezes BRE Banku SA Sławomir Lachowski- pomysłodawca i twórca mBanku został nominowany do tytułu Osobowość Roku 2005 Rynku Finansowego i Kapitałowego.
Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 13 października w ramach trwającego w Warszawie
XI Polskiego Forum Kapitałowo-Finansowego TWOJE PIENIĄDZE 2005.
mBank
jako pierwszy na rynku na szeroką skalę skoncentrował się na budowie partnerskich relacji z Klientami oraz podjął z nimi otwarty, szczery i uczciwy dialog. Według ostatniego raportu Związku Banków Polskich, udział mBanku w ogólnej liczbie Klientów korzystających z dostępu do rachunku bankowego przez Internet wynosi 24%.
W budowaniu relacji z Klientem tak samo ważne są twarde korzyści (cena, wygoda, jakość) jak i sposób prowadzenia z nim dialogu. Nie odniesie się sukcesu w biznesie prowadzonym w Internecie, nie uwzględniając fundamentalnych zasad tu panujących – otwartości, szczerości w komunikacji, prowadzenia ciągłej rozmowy z każdym Klientem czy umożliwienia wymiany informacji między nimi. To co staramy się robić, i to co odróżnia nas od innych banków (oczywiście oprócz przewag cenowo - produktowych i zakresu innowacyjnych usług) to właśnie sposób komunikacji
– dodaje Paweł Kucharski.
W roku ubiegłym mBank został laureatem IV edycji Olimpiady w dwóch kategoriach:
rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy
(eKONTO) oraz
obsługa małych firm
(pakiet mBIZNES).
Nagrody
otrzymane w ramach V Ogólnopolskiej Olimpiady Usług Bankowych są potwierdzeniem wysokiej jakości oferty mBanku, z której skorzystało już milion Klientów.