Supermarket Funduszy Inwestycyjnych mBanku od początku 2004 roku pozyskał ponad 10% nowych aktywów na rynku funduszy inwestycyjnych.
W roku 2004 rynek funduszy inwestycyjnych przeżywa kryzys związany ze znacznym spadkiem tempa napływu nowego kapitału. Od początku roku fundusze pozyskały netto jedynie 1,2 mld zł nowych aktywów, co w porównaniu z rokiem 2003 (10,5 mld) czy 2002 (12 mld) jest wynikiem bardzo słabym. W tym trudnym dla rynku okresie ogromny wzrost udziału zanotował zdalny kanał sprzedaży - Internet. Od 1 stycznia do 30 sierpnia 2004 sam Supermarket Funduszy mBanku, zapewniający dostęp do ponad 50 funduszy należących do 9 TFI, pozyskał od Klientów 134,7 mln zł nowych aktywów, co daje mu ponad 10% udział w całym rynku.
Brak prowizji i opłat oraz możliwość bardzo szybkiej zmiany struktury portfela jest istotnym atutem, który zyskuje na znaczeniu szczególnie teraz, kiedy Klientom relatywnie trudno jest osiągnąć dobrą stopę zwrotu z inwestycji bez ponoszenia dużego ryzyka. Cieszy nas rosnące zaufanie Klientów do internetowej platformy, która jest bezkompromisową alternatywą dla utrzymywanych z pieniędzy Klientów kosztownych sieci sprzedaży naziemnej - mówi Maciej Witkowski, szef rozwoju produktów inwestycyjnych mBanku.
Supermarket ma już 66 tys. Klientów, a zgromadzone aktywa sięgają 347 mln zł.
O atrakcyjności Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych świadczą:
szeroka oferta funduszy inwestycyjnych należących do różnych towarzystw i różnych kategorii/klas,
obsługa 24 godziny na dobę, przez Internet i telefon,
minimalny poziom opłat i prowizji,
programowa rezygnacja z opłat ponoszonych przez Klientów przy nabyciu i umorzeniu jednostek,
przejrzysty i pełny zakres informacji dotyczących inwestowania w jednostki funduszy,
specjalny serwis www zwierający codzienne, aktualne ceny jednostek funduszy oraz historyczne wartości jednostek,
system transakcyjny mBanku dostępny non-stop, z każdego miejsca na ziemi, bezpieczny i sprawdzony przez kilkaset tysięcy Klientów.
Od 13 września Klienci mBanku mogą, na preferencyjnych warunkach, składać zapisy na zamknięty fundusz inwestycyjny - Skarbiec Rynku Nieruchomości. Dodatkowo każdy Klient dokonujący zapisu na Skarbiec Funduszu Nieruchomości ma szansę na wygranie przenośnej pamięci PEN DRIVE 128 MB.
http://www.fundusze.mbank.com.pl/
Brak prowizji i opłat oraz możliwość bardzo szybkiej zmiany struktury portfela jest istotnym atutem, który zyskuje na znaczeniu szczególnie teraz, kiedy Klientom relatywnie trudno jest osiągnąć dobrą stopę zwrotu z inwestycji bez ponoszenia dużego ryzyka. Cieszy nas rosnące zaufanie Klientów do internetowej platformy, która jest bezkompromisową alternatywą dla utrzymywanych z pieniędzy Klientów kosztownych sieci sprzedaży naziemnej - mówi Maciej Witkowski, szef rozwoju produktów inwestycyjnych mBanku.
Supermarket ma już 66 tys. Klientów, a zgromadzone aktywa sięgają 347 mln zł.
O atrakcyjności Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych świadczą:
szeroka oferta funduszy inwestycyjnych należących do różnych towarzystw i różnych kategorii/klas,
obsługa 24 godziny na dobę, przez Internet i telefon,
minimalny poziom opłat i prowizji,
programowa rezygnacja z opłat ponoszonych przez Klientów przy nabyciu i umorzeniu jednostek,
przejrzysty i pełny zakres informacji dotyczących inwestowania w jednostki funduszy,
specjalny serwis www zwierający codzienne, aktualne ceny jednostek funduszy oraz historyczne wartości jednostek,
system transakcyjny mBanku dostępny non-stop, z każdego miejsca na ziemi, bezpieczny i sprawdzony przez kilkaset tysięcy Klientów.
Od 13 września Klienci mBanku mogą, na preferencyjnych warunkach, składać zapisy na zamknięty fundusz inwestycyjny - Skarbiec Rynku Nieruchomości. Dodatkowo każdy Klient dokonujący zapisu na Skarbiec Funduszu Nieruchomości ma szansę na wygranie przenośnej pamięci PEN DRIVE 128 MB.
http://www.fundusze.mbank.com.pl/