mBank - detaliczne ramię BRE Banku SA wraz z siecią stacji benzynowych NESTE A24 uruchomił w czerwcu - w ramach programu mRabatki - promocję na zakup paliwa.
Każda płatność dowolną kartą mBanku oraz izzyBanku premiowana jest rabatem. Klienci mBanku płacą 5 groszy taniej za litr paliwa na wszystkich automatycznych stacjach paliwowych NESTE A24 w Polsce, czynnych całą dobę.
m
Rabatki to przedsięwzięcie, realizowane wspólnie z partnerami mBanku. Dotychczas w programie mRabatki uczestniczyli:
- sieć salonów odzieżowych RESERVED – dwukrotnie płatności dowolną kartą mBanku premiowane były 10% rabatem.
- Polskie Linie Lotnicze LOT - 4% upust na zakup biletów lotniczych przy użyciu eKARTY,
- Linie Lotnicze KLM - zakupy biletów lotniczych do dowolnego miejsca na świecie przy użyciu usługi mTransfer były premiowane 10% upustem.
mRabatki mają na celu nagradzanie ponad 418 tys. Klientów mBanku bez żadnych warunków czy konieczności uciążliwego liczenia punktów. Program podnosi atrakcyjność oferty dla obecnych i przyszłych Klientów, buduje silne więzi Klienta z bankiem, jest wartością dodaną do usług bankowych. Mechanizm funkcjonowania mRabatek został zaprojektowany zgodnie z filozofią działania mBanku, czyli w prostoty i przejrzysty sposób, traktując wszystkich użytkowników jednakowo dobrze. Cechą wyróżniającą mRabatki od innych typowych działań promocyjno/lojalnościowych jest fakt, że mBank świadomie dopasowuje partnerów biznesowych uczestniczących w programie, dzięki analizie bieżących informacji dotyczącej zachowań Klientów oraz ich preferencji związanych z dokonywaniem zakupów bezgotówkowych. mRabatki są przykładem efektywnego wykorzystywania systemów CRM w mBanku.
http://www.mRabatki.mBank.com.pl