Od początku kwietnia BRE Bank, wspólnie z przedstawicielami różnych środowisk: świata polityki, kultury, biznesu, którzy powołali Inicjatywę Obywatelską ""
Tak w Referendum
"", przekonuje do głosowania za wejściem Polski do Unii Europejskiej.
Oficjalne przystąpienie do Inicjatywy, wypływa z głębokiego przekonania o słuszności idei wspólnej Europy. Jest wyrazem poparcia BRE Banku dla unijnych programów gospodarczych, w których Polska weźmie udział jako przyszły członek UE. Wynika także z potrzeby propagowania takich wartości jak tolerancja i współpraca, składające się na hasło „TAK dla zjednoczonej Europy”. Powodem przystąpienia do Inicjatywy jest także przekonanie BRE Banku, że otwarta deklaracja za członkostwem Polski w UE, kierowana przez polskie instytucje i przedsiębiorstwa, pomoże w realizacji 2 ważnych celów. Po pierwsze zwróci uwagę na ogromne znaczenie decyzji, przed którą staną wszyscy Polacy w dniu referendum europejskiego, a po drugie ułatwi wielu Polakom podjęcie decyzji pozytywnej.
W portalu internetowym BRE Banku pojawiły się banery reklamowe zachęcające do udziału w referendum i przekonujące do oddania głosów za przystąpieniem do Unii. Bank umożliwił również Klientom, inwestorom oraz wszystkim odwiedzającym strony internetowe BRE Banku przesyłanie
deklaracji poparcia
wprost z portalu BRE Banku bezpośrednio na adres internetowy Inicjatywy Obywatelskiej TAK w Referendum.
Do akcji poparcia członkostwa Polski w UE włączyły się również
mBank
i
MultiBank
- detaliczne części BRE Banku - oraz spółki Grupy BRE Banku -
Polfactor,
Skarbiec TFI
,
Rheinhyp-BRE Bank Hipoteczny
,
Dom Inwestycyjny BRE Banku
i
BRE Leasing
– które również zdecydowały się na prezentowanie internetowych banerów promujących Inicjatywę Obywatelską „TAK w Referendum” w swoich serwisach www.
W opinii BRE Banku kampania internetowa – zwłaszcza na stronach mBanku, MultiBanku i BRE Banku – ma szansę stanowić bardzo silny impuls promujący członkostwo Polski w UE, bowiem łączna liczba odsłon głównych stron ww. 3 serwisów internetowych wynosi miesięcznie ponad 1,5 mln, co dowodzi bardzo szerokiego zasięgu tej akcji.
Szersze informacje o inicjatywie „Tak w Referendum” można znaleźć na stronach internetowych
http://www.takwreferendum.pl/
„Co nas bardzo cieszy aktywność BRE Banku docenili również przedstawiciele Inicjatywy Obywatelskiej TAK w Referendum, którzy w przesłanych do Banku podziękowaniach stwierdzili, że w negocjacjach i kontaktach dotyczących włączenia się do akcji promocyjnej innych partnerów, przykład BRE Banku stawiać będą za wzór”
– powiedział Prezes Zarządu BRE Banku – Wojciech Kostrzewa.
Tak w Referendum
"", przekonuje do głosowania za wejściem Polski do Unii Europejskiej.
Oficjalne przystąpienie do Inicjatywy, wypływa z głębokiego przekonania o słuszności idei wspólnej Europy. Jest wyrazem poparcia BRE Banku dla unijnych programów gospodarczych, w których Polska weźmie udział jako przyszły członek UE. Wynika także z potrzeby propagowania takich wartości jak tolerancja i współpraca, składające się na hasło „TAK dla zjednoczonej Europy”. Powodem przystąpienia do Inicjatywy jest także przekonanie BRE Banku, że otwarta deklaracja za członkostwem Polski w UE, kierowana przez polskie instytucje i przedsiębiorstwa, pomoże w realizacji 2 ważnych celów. Po pierwsze zwróci uwagę na ogromne znaczenie decyzji, przed którą staną wszyscy Polacy w dniu referendum europejskiego, a po drugie ułatwi wielu Polakom podjęcie decyzji pozytywnej.
W portalu internetowym BRE Banku pojawiły się banery reklamowe zachęcające do udziału w referendum i przekonujące do oddania głosów za przystąpieniem do Unii. Bank umożliwił również Klientom, inwestorom oraz wszystkim odwiedzającym strony internetowe BRE Banku przesyłanie
deklaracji poparcia
wprost z portalu BRE Banku bezpośrednio na adres internetowy Inicjatywy Obywatelskiej TAK w Referendum.
Do akcji poparcia członkostwa Polski w UE włączyły się również
mBank
i
MultiBank
- detaliczne części BRE Banku - oraz spółki Grupy BRE Banku -
Polfactor,
Skarbiec TFI
,
Rheinhyp-BRE Bank Hipoteczny
,
Dom Inwestycyjny BRE Banku
i
BRE Leasing
– które również zdecydowały się na prezentowanie internetowych banerów promujących Inicjatywę Obywatelską „TAK w Referendum” w swoich serwisach www.
W opinii BRE Banku kampania internetowa – zwłaszcza na stronach mBanku, MultiBanku i BRE Banku – ma szansę stanowić bardzo silny impuls promujący członkostwo Polski w UE, bowiem łączna liczba odsłon głównych stron ww. 3 serwisów internetowych wynosi miesięcznie ponad 1,5 mln, co dowodzi bardzo szerokiego zasięgu tej akcji.
Szersze informacje o inicjatywie „Tak w Referendum” można znaleźć na stronach internetowych
http://www.takwreferendum.pl/
„Co nas bardzo cieszy aktywność BRE Banku docenili również przedstawiciele Inicjatywy Obywatelskiej TAK w Referendum, którzy w przesłanych do Banku podziękowaniach stwierdzili, że w negocjacjach i kontaktach dotyczących włączenia się do akcji promocyjnej innych partnerów, przykład BRE Banku stawiać będą za wzór”
– powiedział Prezes Zarządu BRE Banku – Wojciech Kostrzewa.