mBank - detaliczne ramię BRE Banku SA wraz z siecią salonów odzieżowych RESERVED - oferują zakupy wiosenno-letniej kolekcji RE z 10% upustem.
Promocja jest częścią programu mRabatki i trwa od początku kwietnia do 20 maja br. mRabatki to przedsięwzięcie długoterminowe, realizowane wspólnie z partnerami mBanku. Każda płatność dowolną kartą mBanku oraz izzyBanku premiowana jest 10% rabatem. Promocją objęte są wszystkie salony RE w Polsce.
Dotychczasowymi partnerami programu mRabatki były:
- Polskie Linie Lotnicze LOT - 4% upust na zakup biletów lotniczych przy użyciu eKARTY,
- sieć salonów odzieżowych RESERVED - w ubiegłym roku płatności dowolną kartą mBanku oraz izzyBanku premiowane były 10% rabatem. W trakcie pierwszej edycji programu wartość transakcji bezgotówkowych Klientów mBanku realizowanych w salonach RE w okresie od 16 listopada do 31 grudnia 2002 roku wzrosła o 280%.
Promocja z siecią salonów odzieżowych RESERVED, jest już drugą tegoroczną akcją w ramach mRabatek. Od 15 marca br. trwa akcja pod nazwą \""Wiosenne odloty\"" z międzynarodowym przewoźnikiem lotniczym KLM. Klienci mBanku otrzymują 10% upust, przy zakupie dowolnych biletów lotniczych.
mRabatki mają na celu nagradzanie ponad 380 tys. Klientów mBanku bez żadnych warunków czy konieczności uciążliwego liczenia punktów. Program podnosi atrakcyjność oferty dla obecnych i przyszłych Klientów, buduje silne więzi Klienta z bankiem, jest wartością dodaną do usług bankowych. Mechanizm funkcjonowania mRabatek został zaprojektowany zgodnie z filozofią działania mBanku, czyli w prostoty i przejrzysty sposób, traktując wszystkich użytkowników jednakowo dobrze. Cechą wyróżniającą mRabatki od innych typowych działań promocyjno/lojalnościowych jest fakt, że mBank świadomie dopasowuje partnerów biznesowych uczestniczących w programie, dzięki analizie bieżących informacji dotyczącej zachowań Klientów oraz ich preferencji związanych z dokonywaniem zakupów bezgotówkowych. Oznacza to w konsekwencji, że w odróżnieniu od innych podobnych programów, mRabatki promują te dobra i usługi, które Klienci rzeczywiście zakupują. Przy dodatkowym założeniu, że w programie uczestniczy tylko jeden partner jednocześnie (ewentualnie dwóch z rozróżnieniem na zakupy w świecie rzeczywistym i wirtualnym), program staje się bardzo przejrzysty i nie wymusza dodatkowego wysiłku poznawczego na Klientach. mRabatki są przykładem efektywnego wykorzystywania systemów CRM w mBanku.
http://www.mRabatki.mBank.com.pl
Promocja jest częścią programu mRabatki i trwa od początku kwietnia do 20 maja br. mRabatki to przedsięwzięcie długoterminowe, realizowane wspólnie z partnerami mBanku. Każda płatność dowolną kartą mBanku oraz izzyBanku premiowana jest 10% rabatem. Promocją objęte są wszystkie salony RE w Polsce.
Dotychczasowymi partnerami programu mRabatki były:
- Polskie Linie Lotnicze LOT - 4% upust na zakup biletów lotniczych przy użyciu eKARTY,
- sieć salonów odzieżowych RESERVED - w ubiegłym roku płatności dowolną kartą mBanku oraz izzyBanku premiowane były 10% rabatem. W trakcie pierwszej edycji programu wartość transakcji bezgotówkowych Klientów mBanku realizowanych w salonach RE w okresie od 16 listopada do 31 grudnia 2002 roku wzrosła o 280%.
Promocja z siecią salonów odzieżowych RESERVED, jest już drugą tegoroczną akcją w ramach mRabatek. Od 15 marca br. trwa akcja pod nazwą \""Wiosenne odloty\"" z międzynarodowym przewoźnikiem lotniczym KLM. Klienci mBanku otrzymują 10% upust, przy zakupie dowolnych biletów lotniczych.
mRabatki mają na celu nagradzanie ponad 380 tys. Klientów mBanku bez żadnych warunków czy konieczności uciążliwego liczenia punktów. Program podnosi atrakcyjność oferty dla obecnych i przyszłych Klientów, buduje silne więzi Klienta z bankiem, jest wartością dodaną do usług bankowych. Mechanizm funkcjonowania mRabatek został zaprojektowany zgodnie z filozofią działania mBanku, czyli w prostoty i przejrzysty sposób, traktując wszystkich użytkowników jednakowo dobrze. Cechą wyróżniającą mRabatki od innych typowych działań promocyjno/lojalnościowych jest fakt, że mBank świadomie dopasowuje partnerów biznesowych uczestniczących w programie, dzięki analizie bieżących informacji dotyczącej zachowań Klientów oraz ich preferencji związanych z dokonywaniem zakupów bezgotówkowych. Oznacza to w konsekwencji, że w odróżnieniu od innych podobnych programów, mRabatki promują te dobra i usługi, które Klienci rzeczywiście zakupują. Przy dodatkowym założeniu, że w programie uczestniczy tylko jeden partner jednocześnie (ewentualnie dwóch z rozróżnieniem na zakupy w świecie rzeczywistym i wirtualnym), program staje się bardzo przejrzysty i nie wymusza dodatkowego wysiłku poznawczego na Klientach. mRabatki są przykładem efektywnego wykorzystywania systemów CRM w mBanku.
http://www.mRabatki.mBank.com.pl