MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - w lipcu 2002 roku na swojej stronie internetowej uruchomił pierwszy w Polsce bankowy MultiCzat. Umożliwia on kontakt on-line z doradcą bankowym i uzyskanie odpowiedzi na indywidualne zapytania dotyczące oferty MultiBanku. Taka forma wirtualnej, osobistej komunikacji z bankiem, cieszy się dużym powodzeniem wśród Klientów, a do tej pory skorzystało z niej ponad 5000 osób. Typowa rozmowa z doradcą bankowym trwa około 18 minut, a sumując łączny czas czatowania Klienci spędzili non stop na witrynie MultiBanku ponad 64 dni. Najdłużej internauci czatują z doradcą MultiBanku w poniedziałki i piątki, a najkrócej w niedziele i soboty.
Najczęściej MultiCzatu używają mieszkańcy województw mazowieckiego, wielkopolskiego, śląskiego, łódzkiego i dolnośląskiego, a najwięcej czatujących pochodzi z Warszawy, Łodzi, Wrocławia, Trójmiasta i Poznania. W erze bankowości internetowej MultiCzat umożliwia też wirtualne spotkania z doradcami bankowymi Klientom z mniejszych miast jak Piła, Konin, czy Kalisz. Takie sposób komunikacji pozwala zapoznać się i skorzystać z oferty banku, który niekoniecznie musi mieć siedzibę w miejscu zamieszkania Klienta.
MultiBank tworzy „Przyjazny Świat Finansów” dostępny w myśl zasady 24/7/365, z każdego miejsca na świecie. Funkcjonalność takiej formuły bankowej potwierdzają Klienci przebywający za granicą i korzystający z
MultiCzatu. Ta grupa osób to około 4% wszystkich czatujących. Wśród nich 71,3% komunikuje się z doradcą MultiBanku z terenu innych państw europejskich, 25,6% z Ameryki Północnej, 0,6% z Australii i Oceani i 2,4% z Afryki. Najczęściej z doradcą MultiBanku czatują osoby przebywające w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Holandii i Danii.
MultiCzat
razem z centrum mailingowym, internetowym serwisem informującym MultiBank o potrzebie telefonicznego kontaktu z Klientem stanowi rozwinięcie możliwości oferowanych przez typowe bankowe Call Center. Zaletą
MultiCzat jest formuła komunikacji oparta na bezpośrednim kontakcie typu one to one, pomiędzy Klientem a doradcą MultiBanku. Nie występują tu ograniczenia czasowe jak w przypadku rozmowy telefonicznej. Z pomocą MultiCzatu
można uzyskać informacje o MUltiKoncie młodzieżowym, MultiKoncie jestem, MultiKoncie ja, MultiKoncie my, MultiKoncie Business Class, Business Medicus, Business Expert, Klubie Aquarius, kartach kredytowych, Planach Finansowych - WWJ i MultiPlanie, a także o innych aspektach oferty MultiBanku.
Aby skorzystać z MultiCzatu nie trzeba rejestrować się w żadnym systemie, ani być Klientem MultiBanku. Wystarczy tylko odwiedzić stronę www.multibank.pl
i czatować
MultiCzat
jako internetowy kanał komunikacji jest dostępny z każdego miejsca na świecie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku.
Najczęściej MultiCzatu używają mieszkańcy województw mazowieckiego, wielkopolskiego, śląskiego, łódzkiego i dolnośląskiego, a najwięcej czatujących pochodzi z Warszawy, Łodzi, Wrocławia, Trójmiasta i Poznania. W erze bankowości internetowej MultiCzat umożliwia też wirtualne spotkania z doradcami bankowymi Klientom z mniejszych miast jak Piła, Konin, czy Kalisz. Takie sposób komunikacji pozwala zapoznać się i skorzystać z oferty banku, który niekoniecznie musi mieć siedzibę w miejscu zamieszkania Klienta.
MultiBank tworzy „Przyjazny Świat Finansów” dostępny w myśl zasady 24/7/365, z każdego miejsca na świecie. Funkcjonalność takiej formuły bankowej potwierdzają Klienci przebywający za granicą i korzystający z
MultiCzatu. Ta grupa osób to około 4% wszystkich czatujących. Wśród nich 71,3% komunikuje się z doradcą MultiBanku z terenu innych państw europejskich, 25,6% z Ameryki Północnej, 0,6% z Australii i Oceani i 2,4% z Afryki. Najczęściej z doradcą MultiBanku czatują osoby przebywające w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Holandii i Danii.
MultiCzat
razem z centrum mailingowym, internetowym serwisem informującym MultiBank o potrzebie telefonicznego kontaktu z Klientem stanowi rozwinięcie możliwości oferowanych przez typowe bankowe Call Center. Zaletą
MultiCzat jest formuła komunikacji oparta na bezpośrednim kontakcie typu one to one, pomiędzy Klientem a doradcą MultiBanku. Nie występują tu ograniczenia czasowe jak w przypadku rozmowy telefonicznej. Z pomocą MultiCzatu
można uzyskać informacje o MUltiKoncie młodzieżowym, MultiKoncie jestem, MultiKoncie ja, MultiKoncie my, MultiKoncie Business Class, Business Medicus, Business Expert, Klubie Aquarius, kartach kredytowych, Planach Finansowych - WWJ i MultiPlanie, a także o innych aspektach oferty MultiBanku.
Aby skorzystać z MultiCzatu nie trzeba rejestrować się w żadnym systemie, ani być Klientem MultiBanku. Wystarczy tylko odwiedzić stronę www.multibank.pl
i czatować
MultiCzat
jako internetowy kanał komunikacji jest dostępny z każdego miejsca na świecie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku.