mBank - pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA, objął tytułem sponsora głównego seminarium „Silne Marki w XXI wieku”. Gościem specjalnym seminarium będzie
JACK TROUT
– jeden z najwybitniejszych na świecie strategów marketingowych, uznawany za „króla” pozycjonowania produktów.
Seminarium odbędzie się 4 czerwca br. w hotelu Sheraton w Warszawie. Podczas spotkania Jack Trout omówi m.in. funkcjonowanie rynków globalnych, najefektywniejsze strategie wyróżniania produktu, najczęściej popełniane błędy marketingowe.
Spotkanie z człowiekiem, który odcisnął piętno na teorii pozycjonowania i idei, czyli docierania z informacjami o wyróżnianiu się marki do konsumentów zostało zorganizowane m.in. dzięki zaangażowaniu mBanku.
mBank bardzo indywidualnie odbiera teorie Jacka Trouta o pozycjonowaniu. Jako pierwszy bank wirtualny w Polsce i Europie Środkowo – Wschodniej postawił sobie za cel zaoferowanie Klientom takich produktów, które wyróżnią go na tle oferty innych banków wirtualnych i tradycyjnych.
mBank proponuje bankowość detaliczną opartą na prostych i przejrzystych założeniach. Naczelną zasadą działalności banku jest dostarczanie podstawowych produktów i usług finansowych, których Klienci rzeczywiście potrzebują. mBank stworzył ofertę dla Klientów korzystających z nowoczesnych narzędzi komunikacji, którzy cenią przede wszystkim wygodę i niezależność w korzystaniu z pieniędzy powierzonych instytucjom finansowym.
JACK TROUT
– jeden z najwybitniejszych na świecie strategów marketingowych, uznawany za „króla” pozycjonowania produktów.
Seminarium odbędzie się 4 czerwca br. w hotelu Sheraton w Warszawie. Podczas spotkania Jack Trout omówi m.in. funkcjonowanie rynków globalnych, najefektywniejsze strategie wyróżniania produktu, najczęściej popełniane błędy marketingowe.
Spotkanie z człowiekiem, który odcisnął piętno na teorii pozycjonowania i idei, czyli docierania z informacjami o wyróżnianiu się marki do konsumentów zostało zorganizowane m.in. dzięki zaangażowaniu mBanku.
mBank bardzo indywidualnie odbiera teorie Jacka Trouta o pozycjonowaniu. Jako pierwszy bank wirtualny w Polsce i Europie Środkowo – Wschodniej postawił sobie za cel zaoferowanie Klientom takich produktów, które wyróżnią go na tle oferty innych banków wirtualnych i tradycyjnych.
mBank proponuje bankowość detaliczną opartą na prostych i przejrzystych założeniach. Naczelną zasadą działalności banku jest dostarczanie podstawowych produktów i usług finansowych, których Klienci rzeczywiście potrzebują. mBank stworzył ofertę dla Klientów korzystających z nowoczesnych narzędzi komunikacji, którzy cenią przede wszystkim wygodę i niezależność w korzystaniu z pieniędzy powierzonych instytucjom finansowym.