BRE Bank znalazł się w czołówce spółek giełdowych z indeksu WIG20 w klasyfikacji działów Public Relations. Badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia wykazało, że z współpracy z biurem prasowym BRE Banku dziennikarze najbardziej cenią profesjonalną politykę informacyjną oraz sprawne i kompetentne biuro prasowe. Do mocnych stron zaliczają także portal internetowy banku.
Wyniki badania pokazują, że pod względem jakości kontaktów z mediami i prowadzonej polityki informacyjnej do ścisłej czołówki należy BRE Bank, który w skali od 1 do 5 pkt otrzymał 4. W opinii dziennikarzy spółka stanowi wzorcowy przykład współpracy z dziennikarzami i punkt odniesienia do oceny innych firm.
BRE Bank zajął najwyższe miejsca w takich kategoriach jak:
§ Profesjonalna polityka informacyjna- I miejsce
§ Przyjazny w kontaktach (dobry PR)- II miejsce
§ Posiada sprawne i kompetentne biuro prasowe- I miejsce
§ Organizuje odpowiednio często konferencje prasowe- I miejsce
§ Udostępnia dużo informacji na stronie internetowej- I miejsce
Warto podkreślić, że wysoką ocenę działań informacyjnych BRE Banku akcentuje w tegorocznym zestawieniu jedna z najwyższych dynamik wzrostów. BRE w grupie badanych spółek giełdowych odnotował największy odsetek dziennikarzy zadowolonych z poziomu kontaktów (78% wskazań
raczej i bardzo zadowolony ). Także polityka informacyjna spółki została oceniona najlepiej (3,9 pkt) i korzystniej niż podczas poprzedniego badania w 2004 r. (3,6 pkt.).
„Niezmiernie cieszę się, że praca całego zespołu odpowiedzialnego za komunikacje w BRE Banku została dostrzeżona i to przez tak wymagające środowisko. Nie ukrywam, że otwarta polityka informacyjna jest dla nas kluczowym i najważniejszym elementem budowania i umacniania wizerunku banku. Dzisiejszy rynek wymaga od nas proaktywnej i przejrzystej polityki w zakresie informacji i kontaktów ze światem zarówno inwestorskim jak i dziennikarskim. Dlatego nie tylko zamierzamy kontynuować nasze dotychczasowe działania, ale możemy obiecać, że nie spoczniemy na laurach”- mówi Paulina Rutkowska, rzeczniczka prasowa BRE Banku.
Znacząco wzrosła także liczba dziennikarzy (z 20% w 2004 do 33% w 2007r.), którzy kontaktują się z BRE częściej niż raz na miesiąc. W porównaniu do 2004 r. trzykrotnie zwiększyła się grupa dziennikarzy bardzo zadowolonych z kontaktu z BRE (z 7%do 24%).
Raport instytutu ARC Rynek i Opinia zbadał opinie dziennikarzy na temat spółek giełdowych z indeksu WIG 20 (zarówno ich polityki informacyjnej, jak i oferty). Badanie zostało przeprowadzone na grupie dziennikarzy z 33 redakcji specjalizujących się w tematyce ekonomicznej. Spółki oceniono w dziewięciu kategoriach, a na podstawie oddanych głosów przygotowano rankingi. Poprzednie badanie zrealizowane zostało w 2004 r.
BRE Bank zajął najwyższe miejsca w takich kategoriach jak:
§ Profesjonalna polityka informacyjna- I miejsce
§ Przyjazny w kontaktach (dobry PR)- II miejsce
§ Posiada sprawne i kompetentne biuro prasowe- I miejsce
§ Organizuje odpowiednio często konferencje prasowe- I miejsce
§ Udostępnia dużo informacji na stronie internetowej- I miejsce
Warto podkreślić, że wysoką ocenę działań informacyjnych BRE Banku akcentuje w tegorocznym zestawieniu jedna z najwyższych dynamik wzrostów. BRE w grupie badanych spółek giełdowych odnotował największy odsetek dziennikarzy zadowolonych z poziomu kontaktów (78% wskazań
raczej i bardzo zadowolony ). Także polityka informacyjna spółki została oceniona najlepiej (3,9 pkt) i korzystniej niż podczas poprzedniego badania w 2004 r. (3,6 pkt.).
„Niezmiernie cieszę się, że praca całego zespołu odpowiedzialnego za komunikacje w BRE Banku została dostrzeżona i to przez tak wymagające środowisko. Nie ukrywam, że otwarta polityka informacyjna jest dla nas kluczowym i najważniejszym elementem budowania i umacniania wizerunku banku. Dzisiejszy rynek wymaga od nas proaktywnej i przejrzystej polityki w zakresie informacji i kontaktów ze światem zarówno inwestorskim jak i dziennikarskim. Dlatego nie tylko zamierzamy kontynuować nasze dotychczasowe działania, ale możemy obiecać, że nie spoczniemy na laurach”- mówi Paulina Rutkowska, rzeczniczka prasowa BRE Banku.
Znacząco wzrosła także liczba dziennikarzy (z 20% w 2004 do 33% w 2007r.), którzy kontaktują się z BRE częściej niż raz na miesiąc. W porównaniu do 2004 r. trzykrotnie zwiększyła się grupa dziennikarzy bardzo zadowolonych z kontaktu z BRE (z 7%do 24%).
Raport instytutu ARC Rynek i Opinia zbadał opinie dziennikarzy na temat spółek giełdowych z indeksu WIG 20 (zarówno ich polityki informacyjnej, jak i oferty). Badanie zostało przeprowadzone na grupie dziennikarzy z 33 redakcji specjalizujących się w tematyce ekonomicznej. Spółki oceniono w dziewięciu kategoriach, a na podstawie oddanych głosów przygotowano rankingi. Poprzednie badanie zrealizowane zostało w 2004 r.