Marka BRE Banku znalazła się w gronie 80 najmocniejszych marek na polskim rynku firm działających w sektorze business to business. Tym samym, kapituła konkursu Business Superbrands doceniła silną pozycję marki BRE. Wyróżnienie to jest przyznawane w 70 krajach świata.
W konkursie branych było pod uwagę 5 000 marek, z których, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych, wybrano ok. 1 000. Ich lista została przekazana grupie kilkudziesięciu polskich ekspertów, szefów i właścicieli firm, a także przedstawicieli mediów związanych z tematyką gospodarczą i biznesową, których zadaniem było ocenić każdy z wybranych brandów w 20-sto stopniowej skali. Marki z najwyższą ilością punktów, czyli największą siłą marketingową zostały nagrodzone tytułem Business Superbrand 2007.
„Cieszy mnie, iż nasze ponad 2,5 letnie prace nad wzmocnieniem wizerunku marki BRE Banku zostały dostrzeżone – komentuje Bartosz Brzozowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich w BRE Banku. Niegdyś BRE Bank kojarzony był jedynie z handlem walutami, eksportem i wielkimi przedsiębiorstwami będąc na początku lat 90-tych awangardą wśród instytucji finansowych zarówno w zakresie wprowadzania nowych technologii jak i oferowania najwyższej jakości obsługi. Nie ma co ukrywać że koniec lat 90-tych zakurzył nieco ten wizerunek. Dzisiaj marka BRE powraca do swojej świetności w najlepszym wydaniu. Dziś BRE to nowoczesna, uniwersalna instytucja finansowa, utożsamiana z innowacyjnością, ceniona za profesjonalizm i wysoki poziom usług. Cieszę się że jest także symbolem super marki na tak trudnym i wymagającym rynku jak rynek business to business. Z pewnością zrobimy wszystko by za tak silną marką stały coraz nowocześniejsze i wysublimowane produkty i usługi bankowe oraz najwyższa jakość obsługi, z której BRE zawsze słynęło. Dodatkowo walorów profesjonalizmu na rynku finansowym dodają marce BRE spółki Grupy kapitałowej wyspecjalizowane w usługach dla przedsiębiorstw i klientów indywidualnych. Cały czas dążymy do jak najszerszego wykorzystania tego potencjału”, komentuje Brzozowski.
***
Organizacja Superbrands została założona w połowie lat 90-tych. Jej celem stało się promowanie idei brandingu, czyli budowaniu świadomości marki. Przedstawiciele Superbrands uznali, że najskuteczniejszą metodą jest pokazywanie szczegółowych studiów przypadku tych marek, które osiągnęły sukces rynkowy. Pierwsza publikacja Superbrands została wydana w roku 1994.
Obecnie Superbrands to międzynarodowa organizacja, która działa już w 70 krajach. Business Superbrand to jej trzeci polski projekt, który ma na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek business to business obecnych na polskim rynku.
„Cieszy mnie, iż nasze ponad 2,5 letnie prace nad wzmocnieniem wizerunku marki BRE Banku zostały dostrzeżone – komentuje Bartosz Brzozowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich w BRE Banku. Niegdyś BRE Bank kojarzony był jedynie z handlem walutami, eksportem i wielkimi przedsiębiorstwami będąc na początku lat 90-tych awangardą wśród instytucji finansowych zarówno w zakresie wprowadzania nowych technologii jak i oferowania najwyższej jakości obsługi. Nie ma co ukrywać że koniec lat 90-tych zakurzył nieco ten wizerunek. Dzisiaj marka BRE powraca do swojej świetności w najlepszym wydaniu. Dziś BRE to nowoczesna, uniwersalna instytucja finansowa, utożsamiana z innowacyjnością, ceniona za profesjonalizm i wysoki poziom usług. Cieszę się że jest także symbolem super marki na tak trudnym i wymagającym rynku jak rynek business to business. Z pewnością zrobimy wszystko by za tak silną marką stały coraz nowocześniejsze i wysublimowane produkty i usługi bankowe oraz najwyższa jakość obsługi, z której BRE zawsze słynęło. Dodatkowo walorów profesjonalizmu na rynku finansowym dodają marce BRE spółki Grupy kapitałowej wyspecjalizowane w usługach dla przedsiębiorstw i klientów indywidualnych. Cały czas dążymy do jak najszerszego wykorzystania tego potencjału”, komentuje Brzozowski.
***
Organizacja Superbrands została założona w połowie lat 90-tych. Jej celem stało się promowanie idei brandingu, czyli budowaniu świadomości marki. Przedstawiciele Superbrands uznali, że najskuteczniejszą metodą jest pokazywanie szczegółowych studiów przypadku tych marek, które osiągnęły sukces rynkowy. Pierwsza publikacja Superbrands została wydana w roku 1994.
Obecnie Superbrands to międzynarodowa organizacja, która działa już w 70 krajach. Business Superbrand to jej trzeci polski projekt, który ma na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek business to business obecnych na polskim rynku.