BRE Bank po raz pierwszy opublikował raport o społecznej odpowiedzialności. W ten sposób stara się podkreślić, że odpowiedzialność społeczna jest fundamentalną zasadą, na której Bank buduje swe relacje z otoczeniem, a realizując biznesową strategię, kieruje się nie tylko interesem ekonomicznym firmy, ale całego otoczenia.
Pierwszy raport jest podsumowaniem działań BRE Banku z zakresu odpowiedzialności społecznej w 2006 roku. Podejmuje m.in. kwestie:
zasad ładu korporacyjnego,
relacji z Klientami,
bezpieczeństwa prowadzonej działalności,
roli odpowiedzialnego pracodawcy,
działań na rzecz ochrony środowiska,
działania na rzecz społeczeństwa.
Jesteśmy świadomi, że prowadząc działalność biznesową, musimy brać pod uwagę również jej wymiar społeczny. Korporacyjna odpowiedzialność społeczna jest fundamentalną zasadą, na której budujemy swe relacje z otoczeniem, uwzględniając interesy wszystkich podmiotów związanych z działalnością Banku, czyli klientami, inwestorami, pracownikami, partnerami biznesowymi oraz lokalną społecznością. Kierujemy się ekonomiczną racjonalnością, ale jednocześnie staramy się działać według przejrzystych zasad, być uczciwym, lojalnym partnerem, wspierać rozwój społeczny i kulturalny. Dzięki zaangażowaniu społecznemu wzmacniamy więzi z otoczeniem, w którym działamy a tym samym zwiększamy szanse na pozytywne postrzeganie Banku przez inwestorów i klientów, mówi Sławomir Lachowski, Prezes Zarządu BRE Banku.
Wersja drukowana jest uzupełnieniem raportu finansowego, wzbogacając wiedzę o niefinansowe aspekty. W wersji elektronicznej dostępny jest na stronach www.brebank.pl w sekcji O Banku.
zasad ładu korporacyjnego,
relacji z Klientami,
bezpieczeństwa prowadzonej działalności,
roli odpowiedzialnego pracodawcy,
działań na rzecz ochrony środowiska,
działania na rzecz społeczeństwa.
Jesteśmy świadomi, że prowadząc działalność biznesową, musimy brać pod uwagę również jej wymiar społeczny. Korporacyjna odpowiedzialność społeczna jest fundamentalną zasadą, na której budujemy swe relacje z otoczeniem, uwzględniając interesy wszystkich podmiotów związanych z działalnością Banku, czyli klientami, inwestorami, pracownikami, partnerami biznesowymi oraz lokalną społecznością. Kierujemy się ekonomiczną racjonalnością, ale jednocześnie staramy się działać według przejrzystych zasad, być uczciwym, lojalnym partnerem, wspierać rozwój społeczny i kulturalny. Dzięki zaangażowaniu społecznemu wzmacniamy więzi z otoczeniem, w którym działamy a tym samym zwiększamy szanse na pozytywne postrzeganie Banku przez inwestorów i klientów, mówi Sławomir Lachowski, Prezes Zarządu BRE Banku.
Wersja drukowana jest uzupełnieniem raportu finansowego, wzbogacając wiedzę o niefinansowe aspekty. W wersji elektronicznej dostępny jest na stronach www.brebank.pl w sekcji O Banku.