MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - uzyskał tytuł Laureata wraz ze statuetką Konkursu oraz Godło Promocyjne Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców za rok 2003. MultiBank został nagrodzony po raz kolejny, w 2002 roku zdobył Godło Promocyjne Bank Przyjazny Przedsiębiorcy oraz wyróżnienie specjalne Bank najbardziej lubiany przez klientów.
Zwycięzca konkursu został wyłoniony na podstawie pisemnych prezentacji nadesłanych przez banki, audytów konkursowych, badania opinii klientów na temat jakości bankowej obsługi oraz oceny komitetu konkursowego. Tytuł Laureata i statuetka zostały przyznane w trzech kategoriach: banków komercyjnych, banków spółdzielczych i oddziałów bankowych. Zostaną także przyznane honorowe wyróżnienia. Podczas uroczystości będą również wręczane godła promocyjne ""Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców"" oraz ""Złoty Oddział - Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców"". V edycja konkursu Bank Przyjazny dla przedsiębiorców została zorganizowana przez Krajową Izbę Gospodarczą, Polsko-Amerykańską Fundację Doradztwa dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Warszawski Instytut Bankowości.
Celem konkursu Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców jest popularyzacja najwyższych standardów współpracy banków z małymi i średnimi przedsiębiorstwami (MSP) oraz promowanie działań, dzięki którym wysoka efektywność działalności bankowej służy wzmocnieniu kondycji sektora MSP w gospodarce polskiej.
Konkurs ma za zadanie rekomendowanie przedsiębiorcom banków, które oferują zestaw produktów i usług dopasowany do potrzeb i specyfiki małych i średnich przedsiębiorstw. Godło promocyjne Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców"" jest przyznawane bankom, które w najwyższym stopniu rozszerzyły dostępność i podniosły jakość swoich usług dla klientów z sektora MSP.
Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców to bank posiadający kompleksową ofertę produktów bankowych dostosowanych do specyfiki MSP, zaliczający małe i średnie przedsiębiorstwa do kluczowych segmentów swoich klientów, dysponujący kadrą wyspecjalizowaną w zakresie obsługi MSP, zapewniający wysoką jakość obsługi przedsiębiorców oraz podejmujący aktywne działania wspierające rozwój lokalnej przedsiębiorczości.
Zwycięzca konkursu został wyłoniony na podstawie pisemnych prezentacji nadesłanych przez banki, audytów konkursowych, badania opinii klientów na temat jakości bankowej obsługi oraz oceny komitetu konkursowego. Tytuł Laureata i statuetka zostały przyznane w trzech kategoriach: banków komercyjnych, banków spółdzielczych i oddziałów bankowych. Zostaną także przyznane honorowe wyróżnienia. Podczas uroczystości będą również wręczane godła promocyjne ""Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców"" oraz ""Złoty Oddział - Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców"". V edycja konkursu Bank Przyjazny dla przedsiębiorców została zorganizowana przez Krajową Izbę Gospodarczą, Polsko-Amerykańską Fundację Doradztwa dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Warszawski Instytut Bankowości.
Celem konkursu Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców jest popularyzacja najwyższych standardów współpracy banków z małymi i średnimi przedsiębiorstwami (MSP) oraz promowanie działań, dzięki którym wysoka efektywność działalności bankowej służy wzmocnieniu kondycji sektora MSP w gospodarce polskiej.
Konkurs ma za zadanie rekomendowanie przedsiębiorcom banków, które oferują zestaw produktów i usług dopasowany do potrzeb i specyfiki małych i średnich przedsiębiorstw. Godło promocyjne Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców"" jest przyznawane bankom, które w najwyższym stopniu rozszerzyły dostępność i podniosły jakość swoich usług dla klientów z sektora MSP.
Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców to bank posiadający kompleksową ofertę produktów bankowych dostosowanych do specyfiki MSP, zaliczający małe i średnie przedsiębiorstwa do kluczowych segmentów swoich klientów, dysponujący kadrą wyspecjalizowaną w zakresie obsługi MSP, zapewniający wysoką jakość obsługi przedsiębiorców oraz podejmujący aktywne działania wspierające rozwój lokalnej przedsiębiorczości.