MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - po dwóch latach działalności pozyskał ponad 110.000 klientów. Innowacyjna oferta produktowa banku skierowana jest do wymagających klientów, oczekujących zindywidualizowanych usług, dostępnych z każdego miejsca i o każdym czasie.
Model obsługi klienta w MultiBanku oparty jest na wielokanałowym dostępie do produktów bankowych z wykorzystaniem placówek, Internetu, multilinii, usługi SMS i WAP. Korzystając z nowoczesnych sposobów komunikacji klienci MultiBanku większości operacji bankowych mogą wykonać bez konieczności odwiedzania oddziału.
MultiBank jest też pionierem integracji różnych produktów kredytowych, oszczędnościowych i inwestycyjnych. Plany Finansowe, nagrodzone przez Prezesa NBP oraz Centrum Oszczędzania stanowią innowację na rynku usług bankowych, dając klientom korzyści i wygodę, których nie znajdują w tradycyjnych bankach.
Oddziały MultiBanku to nie typowe placówki bankowe, lecz Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych. Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:
1. MultiŚwiat młodzieżowy, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
2. MultiŚwiat jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
3. MultiŚwiat ja, dla dynamicznych osób, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
4. MultiŚwiat my, przeznaczonego do rodzinnego zarządzania finansami,
5. Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,
6. MultiŚwiat Business Class, przeznaczonego dla małych i dynamicznych firm,
7. MultiŚwiat Business Medicus, skierowanego do firm z branży medycznej,
8. MultiŚwiat Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Każda z 34 placówek MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, wrzutni depozytowej i bankomatu. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.
Model obsługi klienta w MultiBanku oparty jest na wielokanałowym dostępie do produktów bankowych z wykorzystaniem placówek, Internetu, multilinii, usługi SMS i WAP. Korzystając z nowoczesnych sposobów komunikacji klienci MultiBanku większości operacji bankowych mogą wykonać bez konieczności odwiedzania oddziału.
MultiBank jest też pionierem integracji różnych produktów kredytowych, oszczędnościowych i inwestycyjnych. Plany Finansowe, nagrodzone przez Prezesa NBP oraz Centrum Oszczędzania stanowią innowację na rynku usług bankowych, dając klientom korzyści i wygodę, których nie znajdują w tradycyjnych bankach.
Oddziały MultiBanku to nie typowe placówki bankowe, lecz Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych. Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:
1. MultiŚwiat młodzieżowy, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
2. MultiŚwiat jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
3. MultiŚwiat ja, dla dynamicznych osób, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
4. MultiŚwiat my, przeznaczonego do rodzinnego zarządzania finansami,
5. Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,
6. MultiŚwiat Business Class, przeznaczonego dla małych i dynamicznych firm,
7. MultiŚwiat Business Medicus, skierowanego do firm z branży medycznej,
8. MultiŚwiat Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Każda z 34 placówek MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, wrzutni depozytowej i bankomatu. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.