BRE Bank, wspólnie z Europ Assistance Polska, przygotował dla Klientów Private Banking unikalną propozycję. Od 11 lipca br. posiadacze kart kredytowych VISA Gold oraz VISA Platinum mogą bezpłatnie korzystać z telefonicznego serwisu informacyjno-organizacyjnego, który pozwala m.in. na:
- zaaranżowanie dla Klienta dowolnej usługi,
- skorzystanie z serwisu awaryjnego w razie problemów technicznych w domu lub samochodzie,
- uzyskanie informacji o podróżach, turystyce, rozrywce, służbie zdrowia itp.
Platynowy Serwis Concierge jest dostępny dla Klientów Private Banking BRE Banku przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Udostępniany jest bez żadnych dodatkowych kosztów. Wystarczy zadzwonić pod numer telefonu: +48 (22) 570 47 34 i zlecić wykonanie określonego zadania koordynatorowi pomocy z serwisu Consierge, który zajmie się organizacją niezbędnych świadczeń.
W skład Platynowego Serwisu Concierge wchodzą pakiet organizacyjno–rezerwacyjny, serwis awaryjny i usługi informacyjne.
W ramach organizacji usług Klienci Private Banking BRE Banku mogą np. zlecić:
- organizację i dostarczenie pod wskazany adres biletu na koncert, mecz czy spektakl,
- zorganizowanie wypoczynku w wybranym miejscu na świecie (rezerwacja hotelu, pensjonatu, wycieczki, biletów lotniczych, kolejowych itp.),
- dokonanie rezerwacji w wybranej restauracji, klubie sportowym, centrum biznesowym, stacji obsługi pojazdów itp.
Koszty usług i ich organizacji, po uprzednim zaakceptowaniu, pokrywa Klient.
Serwis awaryjny pozwala na szybkie i profesjonalne rozwiązanie problemów technicznych w domu lub w samochodzie. Specjaliści Europ Assistance pomogą Klientowi w wyszukaniu sprawdzonego warsztatu naprawczego, pomocy drogowej, wypożyczalni samochodów czy też należących do sieci Assistance: hydraulika, elektryka, ślusarza lub szklarza, a w razie potrzeby - umówią z odpowiednim specjalistą.
W ramach usług informacyjnych Kliencie Private Banking BRE Banku otrzymają szybki dostęp do informacji:
- o służbie zdrowia (np. adresy i godziny pracy aptek, placówek medycznych),
- o rozrywkach (np. repertuar kin, teatrów, informacje o koncertach, adresy klubów),
- sportowych (np. informacje o rozgrywkach sportowych i ich wynikach),
- o podróżach i turystyce (np. informacje o klimacie w danym kraju, obowiązkowych szczepieniach, wizach, atrakcjach turystycznych),
- samochodowych (np. informacje nt. sugerowanych połączeń i objazdów, lokalizacji najbliższej stacji benzynowej lub warsztatu samochodowego).
Platynowy Serwis Concierge dla Klientów BRE Banku organizuje Europ Assistance Polska. Rocznie Europ Assistance interweniuje w około 7,5 miliona spraw, obejmując ochroną ponad 100 milionów osób w przeszło 200 krajach.
- zaaranżowanie dla Klienta dowolnej usługi,
- skorzystanie z serwisu awaryjnego w razie problemów technicznych w domu lub samochodzie,
- uzyskanie informacji o podróżach, turystyce, rozrywce, służbie zdrowia itp.
Platynowy Serwis Concierge jest dostępny dla Klientów Private Banking BRE Banku przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Udostępniany jest bez żadnych dodatkowych kosztów. Wystarczy zadzwonić pod numer telefonu: +48 (22) 570 47 34 i zlecić wykonanie określonego zadania koordynatorowi pomocy z serwisu Consierge, który zajmie się organizacją niezbędnych świadczeń.
W skład Platynowego Serwisu Concierge wchodzą pakiet organizacyjno–rezerwacyjny, serwis awaryjny i usługi informacyjne.
W ramach organizacji usług Klienci Private Banking BRE Banku mogą np. zlecić:
- organizację i dostarczenie pod wskazany adres biletu na koncert, mecz czy spektakl,
- zorganizowanie wypoczynku w wybranym miejscu na świecie (rezerwacja hotelu, pensjonatu, wycieczki, biletów lotniczych, kolejowych itp.),
- dokonanie rezerwacji w wybranej restauracji, klubie sportowym, centrum biznesowym, stacji obsługi pojazdów itp.
Koszty usług i ich organizacji, po uprzednim zaakceptowaniu, pokrywa Klient.
Serwis awaryjny pozwala na szybkie i profesjonalne rozwiązanie problemów technicznych w domu lub w samochodzie. Specjaliści Europ Assistance pomogą Klientowi w wyszukaniu sprawdzonego warsztatu naprawczego, pomocy drogowej, wypożyczalni samochodów czy też należących do sieci Assistance: hydraulika, elektryka, ślusarza lub szklarza, a w razie potrzeby - umówią z odpowiednim specjalistą.
W ramach usług informacyjnych Kliencie Private Banking BRE Banku otrzymają szybki dostęp do informacji:
- o służbie zdrowia (np. adresy i godziny pracy aptek, placówek medycznych),
- o rozrywkach (np. repertuar kin, teatrów, informacje o koncertach, adresy klubów),
- sportowych (np. informacje o rozgrywkach sportowych i ich wynikach),
- o podróżach i turystyce (np. informacje o klimacie w danym kraju, obowiązkowych szczepieniach, wizach, atrakcjach turystycznych),
- samochodowych (np. informacje nt. sugerowanych połączeń i objazdów, lokalizacji najbliższej stacji benzynowej lub warsztatu samochodowego).
Platynowy Serwis Concierge dla Klientów BRE Banku organizuje Europ Assistance Polska. Rocznie Europ Assistance interweniuje w około 7,5 miliona spraw, obejmując ochroną ponad 100 milionów osób w przeszło 200 krajach.