Masz ochotę zabrać ukochaną do Paryża na kolację, ale nie masz czasu na zarezerwowanie stolika? Twój samochód wymaga przeglądu, ale jak znaleźć na to czas w kalendarzu? Jak dowiedzieć się, czy potrzebna jest wiza wyjazdowa na Hawaje, gdzie wybierasz się na surfing?
-To dziesiątki spraw, które każdego dnia pojawiają się w organizerach naszych Klientów prestiżowych – mówi Joanna Erdman z MultiBanku – Wiemy, pod jak wielką presją czasu muszą oni pracować, dlatego postanowiliśmy pomóc im w rozwiązywaniu codziennych dylematów, tworząc Serwis Concierge MultiBanku
dedykowany posiadaczom złotych i platynowych kart kredytowych MultiBanku – dodaje.
Serwis informacyjno-organizacyjny będzie działał 24 godziny na dobę, umożliwiając zamówienie wielu produktów i usług. Będą to zarówno drobne zlecenia (m.in. zamówienie i dostarczenie pod wskazany adres biletów na wybrany koncert, mecz czy spektakl, kwiatów, upominków etc.), jak i poważne zadania np. zorganizowanie wczasów w wybranym miejscu na świecie - od rezerwacji hotelu zaczynając, na kupnie biletów kończąc.
- Koszty usług pokrywa Klient, my bierzemy na siebie organizację. Za usługę można oczywiście zapłacić kartą kredytową - każdorazowo będziemy przedstawiać propozycje cenowe do akceptacji przez Klienta
– tłumaczy Joanna Erdman z MultiBanku. -
W razie potrzeby służymy również poradą lub informacjami praktycznymi, za które Klient nie ponosi żadnych kosztów.
Serwis będzie również działał jak telefon awaryjny w przypadku kłopotów technicznych w domu lub w samochodzie. Wystarczy, że Klient MultiBanku posiadający kartę Visa Gold Credit lub Visa Platinum Credit wybierze odpowiedni numer telefonu. Specjaliści doradzą, jak najszybciej usunąć awarię, zaproponują skorzystanie ze sprawdzonych fachowców należących do renomowanej sieci usługodawców Europ Assistance.
–Jeśli Klient zechce, umówimy go na spotkanie ze sprawdzonym specjalistą, który usunie nagłą awarię
– dodaje Joanna Erdman - To bardzo interesująca usługa dla osób, które cenią sobie czas i wygodę.
INFORMACJE DODATKOWE:
· Serwis Concierge MultiBanku służy informacjami zebranymi w bloki tematyczne: służba zdrowia, rozrywka, sport, podróże i turystyka, informacje samochodowe i komunikacyjne.
· Serwis MultiBanku powstaje we współpracy z Europ Assistance Polska, będącej częścią międzynarodowej grupy, która jest liderem w niesieniu natychmiastowej, kompleksowej pomocy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W skali roku firma interweniuje w około 7,5 milionach spraw, obejmując ochroną ponad 100 milionów Klientów na 5 kontynentach.
-To dziesiątki spraw, które każdego dnia pojawiają się w organizerach naszych Klientów prestiżowych – mówi Joanna Erdman z MultiBanku – Wiemy, pod jak wielką presją czasu muszą oni pracować, dlatego postanowiliśmy pomóc im w rozwiązywaniu codziennych dylematów, tworząc Serwis Concierge MultiBanku
dedykowany posiadaczom złotych i platynowych kart kredytowych MultiBanku – dodaje.
Serwis informacyjno-organizacyjny będzie działał 24 godziny na dobę, umożliwiając zamówienie wielu produktów i usług. Będą to zarówno drobne zlecenia (m.in. zamówienie i dostarczenie pod wskazany adres biletów na wybrany koncert, mecz czy spektakl, kwiatów, upominków etc.), jak i poważne zadania np. zorganizowanie wczasów w wybranym miejscu na świecie - od rezerwacji hotelu zaczynając, na kupnie biletów kończąc.
- Koszty usług pokrywa Klient, my bierzemy na siebie organizację. Za usługę można oczywiście zapłacić kartą kredytową - każdorazowo będziemy przedstawiać propozycje cenowe do akceptacji przez Klienta
– tłumaczy Joanna Erdman z MultiBanku. -
W razie potrzeby służymy również poradą lub informacjami praktycznymi, za które Klient nie ponosi żadnych kosztów.
Serwis będzie również działał jak telefon awaryjny w przypadku kłopotów technicznych w domu lub w samochodzie. Wystarczy, że Klient MultiBanku posiadający kartę Visa Gold Credit lub Visa Platinum Credit wybierze odpowiedni numer telefonu. Specjaliści doradzą, jak najszybciej usunąć awarię, zaproponują skorzystanie ze sprawdzonych fachowców należących do renomowanej sieci usługodawców Europ Assistance.
–Jeśli Klient zechce, umówimy go na spotkanie ze sprawdzonym specjalistą, który usunie nagłą awarię
– dodaje Joanna Erdman - To bardzo interesująca usługa dla osób, które cenią sobie czas i wygodę.
INFORMACJE DODATKOWE:
· Serwis Concierge MultiBanku służy informacjami zebranymi w bloki tematyczne: służba zdrowia, rozrywka, sport, podróże i turystyka, informacje samochodowe i komunikacyjne.
· Serwis MultiBanku powstaje we współpracy z Europ Assistance Polska, będącej częścią międzynarodowej grupy, która jest liderem w niesieniu natychmiastowej, kompleksowej pomocy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W skali roku firma interweniuje w około 7,5 milionach spraw, obejmując ochroną ponad 100 milionów Klientów na 5 kontynentach.