Zakończył się konkurs ""Jak się święci 1 maja - 16 lat po zmianie ustroju"" organizowany przez Laboratorium Fotoreportażu Uniwersytetu Warszawskiego, pod patronatem mBanku.
Od kwietnia br. mBank wspiera Laboratorium Reportażu Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, które przy współpracy z Fundacją na Rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego organizuje Internetowe Warsztaty Fotoreportażu „Fotowarsztat”. Zajęcia przygotowane są dla osób średnio zaawansowanych w fotografii.
Koncepcja Warsztatów zrodziła się z obserwowanego przez Laboratorium dużego zainteresowania fotografią wśród młodych ludzi - uczniów szkół średnich, studentów, fotoreporterów gazet lokalnych, internautów z różnych środowisk społecznych i zawodowych. Zajęcia prowadzone są przez wybitnych fotografów - Andrzeja Zygmuntowicza, Tadeusza Rolke i Macieja Skawińskiego. W ramach ćwiczeń uczestnicy nadsyłają zdjęcia na zadany temat i na forum publicznym dokonywana jest ocena i analiza tych zdjęć. Poza czatami istnieje forum dyskusyjne, na którym uczestnicy wymieniają poglądy, uwagi i starają się sobie na wzajem pomóc. Dodatkowo, w ramach Warsztatów przewidziane są także spotkania plenerowe. Obecnie trwa II etap Internetowych Warsztatów Fotoreportażu.
Dodatkową inicjatywą Laboratorium, zaproponowaną i wspieraną przez mBank, był konkurs fotoreportażu
„Jak się święci 1 maja - 16 lat po zmianie ustroju"".
Uczestnicy konkursu mieli do 20 maja br. przesłać w formie elektronicznej fotoreportaż przedstawiający wybrane wydarzenia, jakie miały miejsce 1 maja 205 roku.
Konkurs fotograficzny wygrał Karol Grygoruk z Białegostoku, przysyłając fotoreportaż z Berlina. Pełna lista laureatów wraz z ich parca dostępna jest na stronach Laboratorium Fotoreportażu.
Od początku istnienia mBank wspiera inicjatywy edukacyjne, kulturalne i sportowe. Społeczność jest jedną z podstawowych wartości uznawanych przez bank. Angażując się w różnego rodzaju projekty mBank pragnie równocześnie zachęcić swoich Klientów i umożliwić im rozwijanie zainteresowań i pogłębianie wiedzy. Równolegle mBank prowadzi cykliczne akcje zbiórki pieniędzy na Fundacje pomagające przede wszystkim dzieciom. Informacje o działaniach charytatywnych i sponsoringowych mBanku dostępne są w serwisie
mBank w Społeczności.
Od kwietnia br. mBank wspiera Laboratorium Reportażu Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, które przy współpracy z Fundacją na Rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego organizuje Internetowe Warsztaty Fotoreportażu „Fotowarsztat”. Zajęcia przygotowane są dla osób średnio zaawansowanych w fotografii.
Koncepcja Warsztatów zrodziła się z obserwowanego przez Laboratorium dużego zainteresowania fotografią wśród młodych ludzi - uczniów szkół średnich, studentów, fotoreporterów gazet lokalnych, internautów z różnych środowisk społecznych i zawodowych. Zajęcia prowadzone są przez wybitnych fotografów - Andrzeja Zygmuntowicza, Tadeusza Rolke i Macieja Skawińskiego. W ramach ćwiczeń uczestnicy nadsyłają zdjęcia na zadany temat i na forum publicznym dokonywana jest ocena i analiza tych zdjęć. Poza czatami istnieje forum dyskusyjne, na którym uczestnicy wymieniają poglądy, uwagi i starają się sobie na wzajem pomóc. Dodatkowo, w ramach Warsztatów przewidziane są także spotkania plenerowe. Obecnie trwa II etap Internetowych Warsztatów Fotoreportażu.
Dodatkową inicjatywą Laboratorium, zaproponowaną i wspieraną przez mBank, był konkurs fotoreportażu
„Jak się święci 1 maja - 16 lat po zmianie ustroju"".
Uczestnicy konkursu mieli do 20 maja br. przesłać w formie elektronicznej fotoreportaż przedstawiający wybrane wydarzenia, jakie miały miejsce 1 maja 205 roku.
Konkurs fotograficzny wygrał Karol Grygoruk z Białegostoku, przysyłając fotoreportaż z Berlina. Pełna lista laureatów wraz z ich parca dostępna jest na stronach Laboratorium Fotoreportażu.
Od początku istnienia mBank wspiera inicjatywy edukacyjne, kulturalne i sportowe. Społeczność jest jedną z podstawowych wartości uznawanych przez bank. Angażując się w różnego rodzaju projekty mBank pragnie równocześnie zachęcić swoich Klientów i umożliwić im rozwijanie zainteresowań i pogłębianie wiedzy. Równolegle mBank prowadzi cykliczne akcje zbiórki pieniędzy na Fundacje pomagające przede wszystkim dzieciom. Informacje o działaniach charytatywnych i sponsoringowych mBanku dostępne są w serwisie
mBank w Społeczności.