mBank, pierwszy wirtualny bank w Polsce, uruchomił program partnerski, w ramach którego osoby prywatne oraz firmy mogą sprzedawać produkty bankowe.
mBank tworzy w polskim Internecie sieć partnerów biznesowych, opartą na wspólnych kontaktach, pozytywnej komunikacji, prezentowaniu najwygodniejszych i najkorzystniejszych rozwiązań w obszarze finansów osobistych i firmowych. W ten sposób pragnie dotrzeć do jeszcze szerszego grona Internautów.
„Tworząc mBank związaliśmy się z Internetem na długie lata, oddaliśmy nasz sukces w ręce Internautów, uwierzyliśmy w ich pasje i możliwości. Od pięciu lat współpracujemy z grupą komercyjnych serwisów internetowych. Teraz, dzięki programowi partnerskiemu, zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy mają własne strony internetowe, chcą skorzystać z doświadczeń mBanku, siły jego marki i zarabiać w Sieci
.” - mówi Wojtek Bolanowski, naczelnik Wydziału Kanałów Dostępu. „
Pod wieloma względami nasz program jest wyjątkowy. Uczciwe zasady, wspólne korzyści i wiele możliwości – czyli to wszystko, do czego mBank przyzwyczaił Klientów. To nie jest prosta akwizycja, ale wielokierunkowa współpraca, której zakres będziemy stale rozszerzać
.” - dodaje Jacek Lament, naczelnik Wydziału Portali w mBanku.
Program mBank.net.pl to wspólne przedsięwzięcie mBanku i firmy Intercon. W ramach pierwszego etapu programu, Partnerzy mają możliwość sprzedaży za pośrednictwem własnego serwisu internetowego elementów oferty mBanku.
Osoby, które znajdą w Sieci informacje o mBanku i propozycję złożenia wniosku, zawsze mogą sprawdzić, czy dana strona należy do Programu Partnerskiego
mBank.net.pl. Wystarczy skorzystać z wyszukiwarki.
mBank to polski pionier komercyjnego wykorzystania Internetu. Jako pierwszy zaproponował jasne i przejrzyste zasady elektronicznego biznesu. Dzięki tej idei oblicze bankowości detalicznej w Polsce zmieniło się nie do poznania. Obecnie, po przeszło czterech latach działalności, mBank obsługuje już 870 tys. Klientów, którzy otworzyli przeszło 1,09 mln rachunków osobistych.
mBank tworzy w polskim Internecie sieć partnerów biznesowych, opartą na wspólnych kontaktach, pozytywnej komunikacji, prezentowaniu najwygodniejszych i najkorzystniejszych rozwiązań w obszarze finansów osobistych i firmowych. W ten sposób pragnie dotrzeć do jeszcze szerszego grona Internautów.
„Tworząc mBank związaliśmy się z Internetem na długie lata, oddaliśmy nasz sukces w ręce Internautów, uwierzyliśmy w ich pasje i możliwości. Od pięciu lat współpracujemy z grupą komercyjnych serwisów internetowych. Teraz, dzięki programowi partnerskiemu, zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy mają własne strony internetowe, chcą skorzystać z doświadczeń mBanku, siły jego marki i zarabiać w Sieci
.” - mówi Wojtek Bolanowski, naczelnik Wydziału Kanałów Dostępu. „
Pod wieloma względami nasz program jest wyjątkowy. Uczciwe zasady, wspólne korzyści i wiele możliwości – czyli to wszystko, do czego mBank przyzwyczaił Klientów. To nie jest prosta akwizycja, ale wielokierunkowa współpraca, której zakres będziemy stale rozszerzać
.” - dodaje Jacek Lament, naczelnik Wydziału Portali w mBanku.
Program mBank.net.pl to wspólne przedsięwzięcie mBanku i firmy Intercon. W ramach pierwszego etapu programu, Partnerzy mają możliwość sprzedaży za pośrednictwem własnego serwisu internetowego elementów oferty mBanku.
Osoby, które znajdą w Sieci informacje o mBanku i propozycję złożenia wniosku, zawsze mogą sprawdzić, czy dana strona należy do Programu Partnerskiego
mBank.net.pl. Wystarczy skorzystać z wyszukiwarki.
mBank to polski pionier komercyjnego wykorzystania Internetu. Jako pierwszy zaproponował jasne i przejrzyste zasady elektronicznego biznesu. Dzięki tej idei oblicze bankowości detalicznej w Polsce zmieniło się nie do poznania. Obecnie, po przeszło czterech latach działalności, mBank obsługuje już 870 tys. Klientów, którzy otworzyli przeszło 1,09 mln rachunków osobistych.