Na stronach serwisu internetowego mBanku prezentowane są artykuły prasowe poświęcone innowacyjnemu lecz budzącemu kontrowersje ubezpieczeniu na życie z funduszem inwestycyjnym.
Wprowadzenie do oferty mBanku ubezpieczenia na życie z funduszem LeoLife wywołało burzę w środowisku ubezpieczeniowym. Zdecydowane obniżenie opłat i prowizji oraz zaoferowanie Klientom możliwości przeniesienia dotychczasowych polis do mBanku było dużą nowością na rynku ubezpieczeniowym. Pojawiły się artykuły, wypowiedzi pracowników towarzystw ubezpieczeniowych, oraz wstępne analizy produktu LeoLife i wyników badań ofert konkurencji, prezentowanych na stronach mBanku. Fragmenty tych materiałów zamieszczone zostały na stronie LeoLife – reakcja prasy na ofertę mBanku.
Treść pełnych artykułów dostępna jest w serwisie
Media o mBanku.
„Pracując nad LeoLife, postanowiliśmy porównać kilka tradycyjnych polis największych towarzystw ubezpieczeniowych, tworząc w tym celu Komisję Śledczą.
Zaprosiliśmy do udziału naszych Klientów, a z grona chętnych wybraliśmy trzy osoby. Każda z nich kupiła kilka polis na życie, by przekonać się, ile kosztuje założenie i prowadzenie polisy, jaką prowizję pobierają towarzystwa, jaka część składki jest efektywnie inwestowana w polisę i - najważniejsze - jaką ostateczną wartość uzyska polisa w każdym z testowanych towarzystw na koniec okresu jej trwania.”
– mówi Paweł Kucharski, wicedyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej ds. biznesu. Wyniki badania prezentowane są w serwisie mBanku:
http://www.mbank.com.pl/oferta/ubezpieczenia/zycie/UL/warto/
Polisa na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym, stworzona dla mBanku przez Generali Życie, swoją konstrukcją przypomina produkty ubezpieczeniowe oferowane przez towarzystwa obecne na rynku. Składa się z części ochronnej i inwestycyjnej.
Wyróżnikami oferty mBanku są:
Znacznie obniżone opłaty
Prezentowanie parametrów polisy w systemie transakcyjnym mBanku
Prostota
Możliwość przeniesienia dotychczasowej polisy do mBanku
Automatyczne, bezpłatne realizowanie płatności z eKONTA.
Wprowadzenie do oferty mBanku ubezpieczenia na życie z funduszem LeoLife wywołało burzę w środowisku ubezpieczeniowym. Zdecydowane obniżenie opłat i prowizji oraz zaoferowanie Klientom możliwości przeniesienia dotychczasowych polis do mBanku było dużą nowością na rynku ubezpieczeniowym. Pojawiły się artykuły, wypowiedzi pracowników towarzystw ubezpieczeniowych, oraz wstępne analizy produktu LeoLife i wyników badań ofert konkurencji, prezentowanych na stronach mBanku. Fragmenty tych materiałów zamieszczone zostały na stronie LeoLife – reakcja prasy na ofertę mBanku.
Treść pełnych artykułów dostępna jest w serwisie
Media o mBanku.
„Pracując nad LeoLife, postanowiliśmy porównać kilka tradycyjnych polis największych towarzystw ubezpieczeniowych, tworząc w tym celu Komisję Śledczą.
Zaprosiliśmy do udziału naszych Klientów, a z grona chętnych wybraliśmy trzy osoby. Każda z nich kupiła kilka polis na życie, by przekonać się, ile kosztuje założenie i prowadzenie polisy, jaką prowizję pobierają towarzystwa, jaka część składki jest efektywnie inwestowana w polisę i - najważniejsze - jaką ostateczną wartość uzyska polisa w każdym z testowanych towarzystw na koniec okresu jej trwania.”
– mówi Paweł Kucharski, wicedyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej ds. biznesu. Wyniki badania prezentowane są w serwisie mBanku:
http://www.mbank.com.pl/oferta/ubezpieczenia/zycie/UL/warto/
Polisa na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym, stworzona dla mBanku przez Generali Życie, swoją konstrukcją przypomina produkty ubezpieczeniowe oferowane przez towarzystwa obecne na rynku. Składa się z części ochronnej i inwestycyjnej.
Wyróżnikami oferty mBanku są:
Znacznie obniżone opłaty
Prezentowanie parametrów polisy w systemie transakcyjnym mBanku
Prostota
Możliwość przeniesienia dotychczasowej polisy do mBanku
Automatyczne, bezpłatne realizowanie płatności z eKONTA.