mBank, we współpracy z PTC, operatorem sieci Heyah oraz firmą Blue Media, umożliwia zasilanie kont Heyah poprzez internetowy serwis mOBILE.
Serwis mOBILE w mBanku pozwala na podwyższenie limitu konta karty telefonicznej typu prepaid przez Internet. Klienci mBanku, posiadający telefon w sieci Heyah, za pomocą usługi mTRANSFER - narzędzia do bezpiecznej i szybkiej płatności w Internecie - mogą w kilka minut zasilić telefon swój, lub innej osoby. Automatyczne doładowanie nie wymaga podania kodu.
Konta Heyah można zasilać kwotą od 20 do 500 PLN.
mOBILE to pierwsze tego typu rozwiązanie w Internecie. Do tej pory, sprzedaż i funkcjonalność kart prepaid oparta była na kodach doładowujących. mBank umożliwia proste i szybkie doładowanie konta telefonicznego. Po dokonaniu płatności Klient otrzymuje SMS informujący o aktualnym staniie konta na podany numer telefonu.
mBank
to instytucja finansowa dla ludzi korzystających z najnowocześniejszych technologii na co dzień, akceptujących nowoczesne rozwiązania jako skuteczny i wygodny sposób komunikowania się z instytucją finansową. Klienci mBanku mogą swobodnie dysponować swoimi pieniędzmi, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdują. Tworząc swoją ofertę, mBank dużo uwagi poświęca ludziom młodym – studentom oraz młodzieży. Dla osób powyżej trzynastego roku życia, mBank, jako pierwszy na rynku, zaproponował
izzyBank. W izzyBanku młodzi ludzie mogą samodzielnie i swobodnie zarządzać swoimi oszczędnościami i poznawać produkty bankowe.
Heyah
to marka telefonów na kartę skierowana do młodych ludzi. Symbolem marki jest przyjazna czerwona łapa, która w lutym 2004 roku pojawiła się na ulicach miast. Heyah powstała 13 marca 2004 roku ustalając nowy standard w telefonach na kartę: jednosekundowe naliczanie od pierwszej sekundy gratis, niskie ceny rozmów i SMSów oraz proste, przejrzyste zasady. W ciągu zaledwie 2 miesięcy od wejścia marki z oferty Heyah korzystało już prawie milion użytkowników. Konsekwencją wejścia Heyah był silny spadek cen na rynku usług mobilnych - w ciągu roku ceny spadły o ponad 50 %. W lutym 2005 roku Heyah, jako pierwsza, zaproponowała swoim Klientom SMSy prawie za darmo - w sieci wszyscy użytkownicy Heyah wysyłają SMSy za 3 grosze brutto.
Obecnie w serwisie mOBILE, poza Heyah, doładować można telefony w sieci Simplus, POP oraz Era Tak Tak.
Serwis mOBILE w mBanku pozwala na podwyższenie limitu konta karty telefonicznej typu prepaid przez Internet. Klienci mBanku, posiadający telefon w sieci Heyah, za pomocą usługi mTRANSFER - narzędzia do bezpiecznej i szybkiej płatności w Internecie - mogą w kilka minut zasilić telefon swój, lub innej osoby. Automatyczne doładowanie nie wymaga podania kodu.
Konta Heyah można zasilać kwotą od 20 do 500 PLN.
mOBILE to pierwsze tego typu rozwiązanie w Internecie. Do tej pory, sprzedaż i funkcjonalność kart prepaid oparta była na kodach doładowujących. mBank umożliwia proste i szybkie doładowanie konta telefonicznego. Po dokonaniu płatności Klient otrzymuje SMS informujący o aktualnym staniie konta na podany numer telefonu.
mBank
to instytucja finansowa dla ludzi korzystających z najnowocześniejszych technologii na co dzień, akceptujących nowoczesne rozwiązania jako skuteczny i wygodny sposób komunikowania się z instytucją finansową. Klienci mBanku mogą swobodnie dysponować swoimi pieniędzmi, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdują. Tworząc swoją ofertę, mBank dużo uwagi poświęca ludziom młodym – studentom oraz młodzieży. Dla osób powyżej trzynastego roku życia, mBank, jako pierwszy na rynku, zaproponował
izzyBank. W izzyBanku młodzi ludzie mogą samodzielnie i swobodnie zarządzać swoimi oszczędnościami i poznawać produkty bankowe.
Heyah
to marka telefonów na kartę skierowana do młodych ludzi. Symbolem marki jest przyjazna czerwona łapa, która w lutym 2004 roku pojawiła się na ulicach miast. Heyah powstała 13 marca 2004 roku ustalając nowy standard w telefonach na kartę: jednosekundowe naliczanie od pierwszej sekundy gratis, niskie ceny rozmów i SMSów oraz proste, przejrzyste zasady. W ciągu zaledwie 2 miesięcy od wejścia marki z oferty Heyah korzystało już prawie milion użytkowników. Konsekwencją wejścia Heyah był silny spadek cen na rynku usług mobilnych - w ciągu roku ceny spadły o ponad 50 %. W lutym 2005 roku Heyah, jako pierwsza, zaproponowała swoim Klientom SMSy prawie za darmo - w sieci wszyscy użytkownicy Heyah wysyłają SMSy za 3 grosze brutto.
Obecnie w serwisie mOBILE, poza Heyah, doładować można telefony w sieci Simplus, POP oraz Era Tak Tak.