BRE Bank ogłosił wyniki rozpoczętego w połowie lutego br. przetargu na świadczenie usług z zakresu tworzenia strategii medialnej, doradztwa, zakupu powierzchni reklamowej i czasu reklamowego dla Banku oraz Spółek należących do Grupy BRE Banku. Obsługa BRE Banku i spółek Grupy za rok 2005 została w tym zakresie powierzona domowi mediowemu VIZEUM Connections.
Celem przetargu było wyłonienie domu mediowego, który zapewni Bankowi i spółkom Grupy uzyskanie jak największej efektywności działań reklamowych i promocyjnych.
Do przetargu zaproszonych zostało 11 czołowych domów mediowych w Polsce.
W 2004 r. BRE Bank współpracował w tym zakresie z domem mediowym Universal McCann.
Celem przetargu było wyłonienie domu mediowego, który zapewni Bankowi i spółkom Grupy uzyskanie jak największej efektywności działań reklamowych i promocyjnych.
Do przetargu zaproszonych zostało 11 czołowych domów mediowych w Polsce.
W 2004 r. BRE Bank współpracował w tym zakresie z domem mediowym Universal McCann.