mBank zaprasza na II mBank Łódź Maraton, który odbędzie się 29 maja br. w Łodzi.
Zgodnie z tradycją wywodzącą się ze starożytnej Grecji, dystans biegu wynosi 42 km 195 m. Trasa biegu prowadzi ulicami miasta. Uczestnicy, którzy nie czują się na siłach by pokonać tak długi dystans, mogą wystartować w Półmaratonie (21 km 97 m). Tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z bieganiem, organizatorzy zachęcają do wzięcia udziału w biegu na 2,5 km. W tym roku w ramach imprezy odbędzie się również XII Ogólnopolski Otwarty Bieg o ""Złoty Toporek"" Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi na dystansie 10 km.
Przeddzień startu, tak, jak rok temu, odbędzie się zwyczajowe Pasta Party dla startujących.
Start w Maratonie wymaga przygotowań i świetnej kondycji. Z tego powodu organizatorzy zapraszają wszystkich na strone maratonu, gdzie mogą znaleźć porady na temat odżywiania i treningów.
Dla osób, które przyjdą kibicować maratończykom organizatorzy przygotowali dodatkowe atrakcje. Przez cały dzień na scenie, w „wiosce maratońskiej”, odbywać się będą koncerty i pokazy m.in. brazylijskiej capoeiry. Chętni będą mogli powspinać się na dziewięciometrową ściankę. Strażacy przygotowali także pokazy ratownictwa.
Szczegółowe informacje o Maratonie, w tym formularz zgłoszeniowy dostępne są w specjalnie przygotowanym serwisie internetowym:
http://www.mbank.com.pl/maraton/
Celem zabawy jest m. in. sprawdzenie granic własnej wytrzymałości i odporności psychicznej, popularyzacja aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu wśród Klientów mBanku, wymiana doświadczeń, poszerzenie grona miłośników imprez o podobnym charakterze oraz praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności.
Umacnianie i poszerzanie relacji z Klientami, którzy tworzą mSpołeczność pierwszego wirtualnego banku w Polsce to jeden z najważniejszych elementów strategii funkcjonowania mBanku, który jako pierwszy na rynku na szeroką skalę podjął otwarty, szczery i uczciwy dialog z Klientami. Wraz z biegiem czasu o wizerunku mBanku zaczęły decydować również inne działania. Bardzo ważne stały się unikalne promocje, podróże oraz eventy dla Klientów. mBank w każdej aktywności podkreśla wyjątkowy sposób budowania relacji z Klientami.
Zgodnie z tradycją wywodzącą się ze starożytnej Grecji, dystans biegu wynosi 42 km 195 m. Trasa biegu prowadzi ulicami miasta. Uczestnicy, którzy nie czują się na siłach by pokonać tak długi dystans, mogą wystartować w Półmaratonie (21 km 97 m). Tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z bieganiem, organizatorzy zachęcają do wzięcia udziału w biegu na 2,5 km. W tym roku w ramach imprezy odbędzie się również XII Ogólnopolski Otwarty Bieg o ""Złoty Toporek"" Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi na dystansie 10 km.
Przeddzień startu, tak, jak rok temu, odbędzie się zwyczajowe Pasta Party dla startujących.
Start w Maratonie wymaga przygotowań i świetnej kondycji. Z tego powodu organizatorzy zapraszają wszystkich na strone maratonu, gdzie mogą znaleźć porady na temat odżywiania i treningów.
Dla osób, które przyjdą kibicować maratończykom organizatorzy przygotowali dodatkowe atrakcje. Przez cały dzień na scenie, w „wiosce maratońskiej”, odbywać się będą koncerty i pokazy m.in. brazylijskiej capoeiry. Chętni będą mogli powspinać się na dziewięciometrową ściankę. Strażacy przygotowali także pokazy ratownictwa.
Szczegółowe informacje o Maratonie, w tym formularz zgłoszeniowy dostępne są w specjalnie przygotowanym serwisie internetowym:
http://www.mbank.com.pl/maraton/
Celem zabawy jest m. in. sprawdzenie granic własnej wytrzymałości i odporności psychicznej, popularyzacja aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu wśród Klientów mBanku, wymiana doświadczeń, poszerzenie grona miłośników imprez o podobnym charakterze oraz praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności.
Umacnianie i poszerzanie relacji z Klientami, którzy tworzą mSpołeczność pierwszego wirtualnego banku w Polsce to jeden z najważniejszych elementów strategii funkcjonowania mBanku, który jako pierwszy na rynku na szeroką skalę podjął otwarty, szczery i uczciwy dialog z Klientami. Wraz z biegiem czasu o wizerunku mBanku zaczęły decydować również inne działania. Bardzo ważne stały się unikalne promocje, podróże oraz eventy dla Klientów. mBank w każdej aktywności podkreśla wyjątkowy sposób budowania relacji z Klientami.