Już 28 października część klientów po zalogowaniu się do konta zobaczy zupełnie nowy pulpit. Poza przejrzystym i prostym designem, daje on możliwość dopasowania widocznych na nim elementów do wymagań użytkownika. Nowy wygląd pulpitu bank wprowadza stopniowo. W pierwszej fazie zobaczy go ok. 20 proc. użytkowników.
Gdy projektowaliśmy nowy pulpit, przyświecała nam idea prostoty. Dlatego wszystko, co klient zobaczy po wpisaniu swojego loginu i hasła, jest oszczędne w formie, ale funkcjonalne. Nie chcieliśmy też za użytkownika podejmować decyzji, który produkt jest dla niego kluczowy. Dlatego daliśmy mu możliwość wyboru, które informacje będą widoczne na pulpicie
Agnieszka Walczak- Karbowska, odpowiedzialna za wdrożenie w mBanku
Najważniejsze zmiany
- Produkty, przede wszystkim rachunek podstawowy, dzięki czemu od razu pozna stan konta i będzie mógł zlecić przelew;
- Skróconą wersję historii operacji, która pomoże kontrolować ostatnie operacje.
Więcej informacji o nowym pulpicie w bankowości elektronicznej mBanku na stronie: www.mBank.pl