Dzięki mBankowi otwarcie e-sklepu jest proste. Bank przygotował dla klientów zestaw narzędzi, które pomogą im postawić pierwsze kroki w wirtualnym świecie. Zbudować sklep internetowy, zaoferować w nim szybkie płatności i zwiększyć sprzedaż.
Gdy pytam przedsiębiorców co utrudnia im wejście w świat e-commerce, zazwyczaj mówią o strachu przed nowym i braku wiedzy, jak zacząć transformację. Wielu z nich uważa, że to trudne i wymaga dużych nakładów finansowych- mówi Piotr Teodorczyk, dyrektor departamentu klienta firmowego w detalicznej części mBanku. Aby zacząć, wystarczy niewielka kwota pieniędzy i średnie rozeznanie w tym, jak działają procesy w internecie. Zaproponowane przez nas narzędzia są bardzo intuicyjne. Nie wymagają wielkiej wiedzy technicznej
mówi Piotr Teodorczyk, dyrektor departamentu klienta firmowego w detalicznej części mBanku.