Za pośrednictwem portalu internetowego mAuto.pl przedsiębiorcy mają dostęp do szerokiej oferty nowych i używanych pojazdów, z opcjami finansowania leasingiem lub wynajmu długoterminowego. Najnowsza propozycja mLeasingu w pełni przenosi sprzedaż samochodów do sieci, łącznie z zasadami zakupu typowymi dla e‑commerce, takimi jak dostawa pod dom czy możliwość zwrotu.
Pandemia zmieniła sposób, w jaki podróżujemy, i własny samochód stanowi dziś najchętniej wybierany środek transportu. Zmienił się jednak też sposób, w jaki kupujemy, co widać w skokowym wzroście obrotów w handlu w e-commerce, cenionym za wygodę. Nasza najnowsza oferta odpowiada na oba te trendy. Jednocześnie, dzięki kompleksowej ofercie, wirtualny salon mAuto.pl może być jedynym miejscem, które klient potrzebuje odwiedzić, żeby cieszyć się nowym samochodem
– mówi Cezary Raczyński, prezes mLeasing.