W ostatnich miesiącach mBank udostępnił klientom bankowości korporacyjnej kolejne, cyfrowe rozwiązania, w tym nową wersję aplikacji mBank CompanyMobile. Obecnie bank skupia się na współpracy z małymi i średnimi firmami, pozyskując w tym segmencie rynku ok. 350 nowych klientów miesięcznie.
Shinnworld zrodził się z pasji do kitesurfingu. Ale w biznesie pasja to tylko połowa sukcesu. Żeby biznes mógł nabrać wiatru w żagle, potrzebne są silne fundamenty finansowe. Dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z solidnym i godnym zaufania partnerem, jakim jest mBank. Atrakcyjność oferty była dla nas najbardziej widoczna w elastyczności produktów, które uruchamia się z serwisu transakcyjnego lub aplikacji mobilnej. Dzięki temu jesteśmy gotowi szybko i elastycznie reagować na zmiany rynkowe dosłownie z każdego miejsca na ziemi
- mówi Malwina Shinn, prezes Shinnworld.
Bardzo się cieszę, że możemy powitać firmę Shinnworld jako 30-tysięcznego klienta bankowości korporacyjnej. Niezmiennie pracujemy nad udoskonalaniem oferty mBanku dla firm, a w ostatnich miesiącach nasze wysiłki koncentrowały się na dalszej cyfryzacji obsługi klienta. Latem 2020 r., jako pierwsi w Polsce, daliśmy klientom firmowym możliwość zdalnego otwierania konta, a wiosną 2021 r. udostępniliśmy nową, łatwiejszą w obsłudze wersję aplikacji mBank CompanyMobile
- mówi Adam Pers, wiceprezes mBanku ds. bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej.
Polski biznes znów nabiera wiatru w żagle po pandemii, a my niezmiennie go wspieramy. W trudnym czasie pomagaliśmy firmom w pozyskaniu środków z tzw. tarczy finansowej oraz niezmiennie wspieraliśmy je w realizacji inwestycji. Aktualnie, zgodnie z przyjętą strategią mBanku, skupiamy się na rozwijaniu współpracy z klientami z segmentu MSP
- dodaje Adam Pers.