Właśnie wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze.
Wszyscy wiedzą, że mBank ma świetną aplikację mobilną. Ale dziś każdy bank to bank w smartfonie. Coś co było naszym wyróżnikiem stało się oczywistym elementem oferty. Dlatego dwa lata temu zmieniliśmy naszą strategię biznesową z ikony mobilności na ikonę możliwości i postawiliśmy na większe zaangażowanie w obszarze bezpieczeństwa, e-commerce i ESG. W ten sposób chcieliśmy podkreślić, że mBank to nie tylko najlepszy mobilny bank, ale też instytucja, która wspiera ludzi. W czasach wielu turbulencji bardzo ważne jest, aby klienci czuli się u nas bezpiecznie, a nasze usługi ułatwiały im życie.
Cezary Stypułkowski, prezes mBanku
Jednym z elementów pozycjonowania jest przekaz reklamowy, ale gdy nie jest on wsparty odpowiednią postawą pracowników zazwyczaj jest nieskuteczny. Chcemy więc, by dobrze zrozumieli tę zmianę i zawsze wykonując swoje zadania zadawali sobie dwa podstawowe pytania: na jaką realną potrzebę klienta odpowiadają i czy dają mu realne wsparcie. Bo w cyfrowym, samoobsługowym świecie, gdy zaczynają się schody często brakuje właśnie człowieka - mówi prezes Stypułkowski i dodaje: Ponad 70 proc. naszych pracowników jest jednocześnie naszymi klientami. Razem możemy stworzyć markę, która ponownie wyprzedzi swój czas.
Cezary Stypułkowski, prezes mBanku
Emilia Kasperczak
Ekspertka ds. relacji z mediami