W najbliższym czasie klienci mBanku uzyskają dostęp do nowego, unikatowego na rynku bankowym, sposobu łączenia aplikacji mobilnej z kontem. Będzie to możliwe przy wykorzystaniu karty płatniczej.
![Ekran - proces parowania aplikacji kartą.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5104/assets/610172/large-0b66432267698f4dede20d931152d6b6.png)
Łączenie aplikacji z kontem przy pomocy karty to wygodne, bezpieczne i unikatowe w skali kraju rozwiązanie. To kolejny krok mBanku w walce z cyberoszustami, którzy zwłaszcza w okresie przedświątecznym nie szczędzą wysiłków by zaatakować w najmniej oczekiwanym momencie
Jarosław Górski, dyrektor departamentu bezpieczeństwa w mBanku
Klienci mBanku należą do ścisłej czołówki użytkowników bankowości mobilnej. Smartfon to obecnie już nie tylko główne narzędzie do kontaktu z innymi osobami czy konsumpcji informacji, to także „finansowe centrum”. Nowy sposób łączenia aplikacji to ukłon w stronę naszych obecnych klientów, którzy decydują się na zmianę telefonu i są w posiadaniu karty płatniczej. Proces łączenia aplikacji jest prosty i intuicyjny
Łukasz Wiktor, dyrektor departamentu omnichannel w mBanku
Krzysztof Drozd
Starszy specjalista ds. relacji z mediami