mBank rozpoczyna proces odświeżania serwisu bankowości internetowej. Ulepszony design i nowe funkcje będzie wprowadzać stopniowo, dając klientom czas na zapoznanie się z nimi. Wszystkie zmiany w serwisie – od wyglądu poprzez funkcjonalność – są efektem konsultacji z klientami. W trakcie prac zespół banku przeanalizował 100 tys. głosów i komentarzy, wyrażanych m.in. za pośrednictwem funkcji „Oceń nas”.
mBank rozpoczyna proces unowocześniania serwisu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych i MSP (nie dotyczy serwisu mBank CompanyNet dla klientów korporacyjnych). Wszystkie nowości bank będzie wprowadzać stopniowo.
Dlaczego zmieniamy serwis oceniany jako jeden z najnowocześniejszych nie tylko w Europie, ale także na świecie? Odpowiedź jest prosta. Poprzednią wersję uruchomiliśmy pięć lat temu – w świecie technologii to naprawdę długo. Czas na serię nowości, dzięki którym nasz serwis będzie jeszcze lepszy, a także gotowy na kolejne wyzwania ery cyfrowej w bankowości.
Robert Piotr Hibner, dyrektor departamentu kanałów elektronicznych w mBanku.
To była wymagająca praca. Nie ma nic lepszego niż świadomość, że tworzymy serwis przydatny ludziom i taki, jaki chcieliby mieć. To doświadczenie uczy także pokory. Pokazuje, że projektując bankowość internetową należy mieć oczy szeroko otwarte i uważnie słuchać tego, co mówi użytkownik.
Agnieszka Walczak-Karbowska z zespołu projektowego mBanku.