W międzynarodowym plebiscycie organizowanym przez Efma i Accenture na najbardziej innowacyjne projekty bankowe mBank po raz kolejny pojawił się w gronie najlepszych banków na świecie. Tym razem członkowie jury oraz głosujący w plebiscycie członkowie Efma postanowili przyznać pierwsze miejsce bankowej platformie marketingowej w kategorii „Digital Marketing”. Dodatkowo, drugie miejsce w kategorii najlepszego nowego produktu i usługi otrzymał Orange Finanse, a sam mBank zajął trzecią pozycję w kategorii „Global Innovator” w uznaniu za wszystkie zgłoszone do konkursu projekty.
Międzynarodowy konkurs „Distribution & Marketing Innovation Awards” został zorganizowany po raz trzeci przez Efma - organizację zrzeszająca ponad 3,3 tys. instytucji finansowych z ponad 130 krajów - oraz Accenture, firmę świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu.
Konkurs ma za zadanie nagrodzić najciekawsze i najbardziej innowacyjne projekty instytucji finansowych z całego świata, przeznaczone dla klientów detalicznych.
W tym roku do rywalizacji zgłoszono 500 innowacji z 211 instytucji finansowych, pochodzących z 59 krajów całego świata.
Projekty zgłaszane są bezpośrednio przez instytucje finansowe, potem jednak podlegają ewaluacji jury. Ostateczna punktacja w każdej z 10 kategorii podzielona jest równo między ocenę jury, złożonego z ekspertów w dziedzinie bankowości detalicznej oraz głosy członków Efma, oddawane za pośrednictwem portalu internetowego.
W tym roku mBank zdobył pierwsze miejsce w kategorii „Digital Marketing”, w ramach której doceniono internetową platformę marketingową, umożliwiającą zaoferowanie klientowi produktu we właściwym miejscu i czasie, w taki sposób, aby stała się ona dla niego ważną informacją oraz umożliwiła zbudowanie długotrwałej relacji z klientem.
Dodatkowo, mBank został nagrodzony w dwóch kolejnych kategoriach. Drugie miejsce za najlepszy produkt lub usługę bankową przypadło w tym roku Orange Finanse, wspólnemu projektowi banku w komórce stworzonemu przez mBank i Orange Polska w ramach ich strategicznej współpracy.
Ponadto, w uznaniu wszystkich zgłoszonych projektów, mBank stanął na 3. miejscu podium w kategorii „Global Innovator”. Poza już wymienionymi, doceniono lekką placówkę mBanku oraz usługę mobilnego mTransferu do płatności w Allegro.
- Wyróżnienie przez globalną organizację taką jak Efma, skupiającą członków instytucji finansowych z całego świata, jest potwierdzeniem, że obrany przez nas kierunek jest właściwy i wytycza nowe ścieżki dla całego sektora. Szczególnie jednak cieszy, że w tym roku zostaliśmy docenieni za projekt będący emanacją naszego bankowego DNA, czyli platformę umożliwiającą nawiązanie długofalowych relacji z klientem, dopasowanie się do jego zwyczajów i potrzeb – mówi Jacek Iljin, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i procesów bankowych w mBanku.
W organizowanym od trzech lat plebiscycie Efma, mBank już trzykrotnie zdobywał nagrody. W ubiegłym roku jako jedyny otrzymał aż trzy statuetki w kategoriach: „Najbardziej obiecujący pomysł” (dla kredytu w 30 sekund w aplikacji mobilnej), „Codzienna bankowość” (mOkazje) i „Największa innowacja” (mOkazje). W 2013 r. mBank otrzymał dwie statuetki. Był najlepszy nie tylko we wspomnianej kategorii „Most Disruptive Innovation”, ale także zyskał miano najlepszego banku online i mobilnego („Digital and Mobile Excellence”).
Konkurs ma za zadanie nagrodzić najciekawsze i najbardziej innowacyjne projekty instytucji finansowych z całego świata, przeznaczone dla klientów detalicznych.
W tym roku do rywalizacji zgłoszono 500 innowacji z 211 instytucji finansowych, pochodzących z 59 krajów całego świata.
Projekty zgłaszane są bezpośrednio przez instytucje finansowe, potem jednak podlegają ewaluacji jury. Ostateczna punktacja w każdej z 10 kategorii podzielona jest równo między ocenę jury, złożonego z ekspertów w dziedzinie bankowości detalicznej oraz głosy członków Efma, oddawane za pośrednictwem portalu internetowego.
W tym roku mBank zdobył pierwsze miejsce w kategorii „Digital Marketing”, w ramach której doceniono internetową platformę marketingową, umożliwiającą zaoferowanie klientowi produktu we właściwym miejscu i czasie, w taki sposób, aby stała się ona dla niego ważną informacją oraz umożliwiła zbudowanie długotrwałej relacji z klientem.
Dodatkowo, mBank został nagrodzony w dwóch kolejnych kategoriach. Drugie miejsce za najlepszy produkt lub usługę bankową przypadło w tym roku Orange Finanse, wspólnemu projektowi banku w komórce stworzonemu przez mBank i Orange Polska w ramach ich strategicznej współpracy.
Ponadto, w uznaniu wszystkich zgłoszonych projektów, mBank stanął na 3. miejscu podium w kategorii „Global Innovator”. Poza już wymienionymi, doceniono lekką placówkę mBanku oraz usługę mobilnego mTransferu do płatności w Allegro.
- Wyróżnienie przez globalną organizację taką jak Efma, skupiającą członków instytucji finansowych z całego świata, jest potwierdzeniem, że obrany przez nas kierunek jest właściwy i wytycza nowe ścieżki dla całego sektora. Szczególnie jednak cieszy, że w tym roku zostaliśmy docenieni za projekt będący emanacją naszego bankowego DNA, czyli platformę umożliwiającą nawiązanie długofalowych relacji z klientem, dopasowanie się do jego zwyczajów i potrzeb – mówi Jacek Iljin, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i procesów bankowych w mBanku.
W organizowanym od trzech lat plebiscycie Efma, mBank już trzykrotnie zdobywał nagrody. W ubiegłym roku jako jedyny otrzymał aż trzy statuetki w kategoriach: „Najbardziej obiecujący pomysł” (dla kredytu w 30 sekund w aplikacji mobilnej), „Codzienna bankowość” (mOkazje) i „Największa innowacja” (mOkazje). W 2013 r. mBank otrzymał dwie statuetki. Był najlepszy nie tylko we wspomnianej kategorii „Most Disruptive Innovation”, ale także zyskał miano najlepszego banku online i mobilnego („Digital and Mobile Excellence”).