mBank po raz kolejny z laurami w globalnym konkursie Efma
Copy

Kopiuj tekst

mBank po raz kolejny z laurami w globalnym konkursie Efma

W międzynarodowym plebiscycie organizowanym przez Efma i Accenture na najbardziej innowacyjne projekty bankowe mBank po raz kolejny pojawił się w gronie najlepszych banków na świecie. Tym razem członkowie jury oraz głosujący w plebiscycie członkowie Efma postanowili przyznać pierwsze miejsce bankowej platformie marketingowej w kategorii „Digital Marketing”. Dodatkowo, drugie miejsce w kategorii najlepszego nowego produktu i usługi otrzymał Orange Finanse, a sam mBank zajął trzecią pozycję w kategorii „Global Innovator” w uznaniu za wszystkie zgłoszone do konkursu projekty.

Międzynarodowy konkurs „Distribution & Marketing Innovation Awards” został zorganizowany po raz trzeci przez Efma - organizację zrzeszająca ponad 3,3 tys. instytucji finansowych z ponad 130 krajów - oraz Accenture, firmę świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu.

Konkurs ma za zadanie nagrodzić najciekawsze i najbardziej innowacyjne projekty instytucji finansowych z całego świata, przeznaczone dla klientów detalicznych.

W tym roku do rywalizacji zgłoszono 500 innowacji z 211 instytucji finansowych, pochodzących z 59 krajów całego świata.

Projekty zgłaszane są bezpośrednio przez instytucje finansowe, potem jednak podlegają ewaluacji jury. Ostateczna punktacja w każdej z 10 kategorii podzielona jest równo między ocenę jury, złożonego z ekspertów w dziedzinie bankowości detalicznej oraz głosy członków Efma, oddawane za pośrednictwem portalu internetowego.

W tym roku mBank zdobył pierwsze miejsce w kategorii „Digital Marketing”, w ramach której doceniono internetową platformę marketingową, umożliwiającą zaoferowanie klientowi produktu we właściwym miejscu i czasie, w taki sposób, aby stała się ona dla niego ważną informacją oraz umożliwiła zbudowanie długotrwałej relacji z klientem.

Dodatkowo, mBank został nagrodzony w dwóch kolejnych kategoriach. Drugie miejsce za najlepszy produkt lub usługę bankową przypadło w tym roku Orange Finanse, wspólnemu projektowi banku w komórce stworzonemu przez mBank i Orange Polska w ramach ich strategicznej współpracy.
Ponadto, w uznaniu wszystkich zgłoszonych projektów, mBank stanął na 3. miejscu podium w kategorii „Global Innovator”. Poza już wymienionymi, doceniono lekką placówkę mBanku oraz usługę mobilnego mTransferu do płatności w Allegro.

- Wyróżnienie przez globalną organizację taką jak Efma, skupiającą członków instytucji finansowych z całego świata, jest potwierdzeniem, że obrany przez nas kierunek jest właściwy i wytycza nowe ścieżki dla całego sektora. Szczególnie jednak cieszy, że w tym roku zostaliśmy docenieni za projekt będący emanacją naszego bankowego DNA, czyli platformę umożliwiającą nawiązanie długofalowych relacji z klientem, dopasowanie się do jego zwyczajów i potrzeb  – mówi Jacek Iljin, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i procesów bankowych w mBanku.

W organizowanym od trzech lat plebiscycie Efma, mBank już trzykrotnie zdobywał nagrody. W ubiegłym roku jako jedyny otrzymał aż trzy statuetki w kategoriach: „Najbardziej obiecujący pomysł” (dla kredytu w 30 sekund w aplikacji mobilnej), „Codzienna bankowość” (mOkazje) i „Największa innowacja” (mOkazje). W 2013 r. mBank otrzymał dwie statuetki. Był najlepszy nie tylko we wspomnianej kategorii „Most Disruptive Innovation”, ale także zyskał miano najlepszego banku online i mobilnego („Digital and Mobile Excellence”).
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.